Через некомпетентність тех. підтримки нарахували 1600 грн комісії.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ банку, який об'єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання наданої тут інформації Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
- +
- 0
- Святослав Потєєнко
- 29 октября 2021, 1:13
- #
Проблему вирішили, комісію повернули.
Було б добре якби в IFOBS (це клієнт банк) додали кнопку «погасити кредит».
Та хоч текстом просто добавте два рядки — для повного погашення зробіть то і то.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 43.99 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Проконсультувавшись з техпідтримкою, отримав вказівки що «достатньо кошти в сумі 39154 грн покласти на рахунок 2600 і заявку на закриття вони створили в телефонному режимі», що і виконав.
В 17 годині того самого дня переконався по телефону що «заявка створена, не переживайте».
В 23 годині прийшло автосписання щомісячного платежа.
Наступні три дні я намагався дізнатись, що мені треба зробити щоб закрити кредит.
Виявилось, потрібно самостійно зробити внутрішній платіж на 2909600000200872039.
Я виконав і це.
Кредит не закрився.
Пішов в відділення у Львові, на Валову, де втратив дві години, протягом яких виявилось що нарахована комісія 1600 грн, і тому кредит не закрито. Вирішив оплатити бо мені мій час дорожче.
Стикнувся з некомпетентною поведінкою менеджера Зоряни (я не знаю, по вам кредита нема — виявилось що є), касира Ольги (я не знаю щось програма не проводить) аж поки керівник Орест не допоміг своїм працівникам робити їх роботу.
Фінал.
Чому мене обманули в тех підтримці? Прослухайте записи розмов, я там явно кажу — чи «цього достатньо, чи потрібно щось робити ще».
Прошу повернути 1600 грн комісії, яка виникла через некомпетентість персоналу. Я зробив ВСЕ що мені сказали.
Тільки не відписуйтесь що не вдалось мене ідентифікувати.
Мій інн 300…4
Святослав Потєєнко.