Ideabank!!! Не компетентність, хамство, неправдива інформація
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Звернулася за оформленням карти банку, хотіла стати клієнтом банку, оцінити сервіс, щоб в подальшому перевести рахунки компанії на цей банк. АЛЕ ЦЕ ПРОСТО ТРЕШ!!! Вже за годину зателефонували 5 невідомих номерів які представляються менеджерами банку і запитують конфіденційну інформацію, всі номера з яких телефонувати так звані менеджери блокує Get як шахраї і спам!!! В заявці просили вказати 3 контактні номери родичів, друзів на випадок протермінування і це норм!!! АЛЕ вже за годину після оформлення заявки мої рідні і друзі були проінформовані про мої наміри оформити карту, в них запитували дозволу на відкриття МОЄЇ карти і надавали їм конфіденційну інформацію про мене!!! Потім телефонувала типу служба безпеки банку і знову таки номер невідомий, який не зареєстрований за банком. Поскаржилась на гарячу лінію, відмінила заявку, не хочу мати ніяких стосунків з цим банком! Попередила щоб ніяких дзвінків мені і моїм рідним, знайомим не було!!! Цікаво де банк набирає своїх працівників??? Некомпетентність та хамство, ще і ніяк не зрозуміло з ким Ви говорите з менеджером банку чи з шахраєм!!! Будьте обережні!
Написать комментарий
Комментарии - 2
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою,
Ідея Банк
Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою,
Ідея Банк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться