Правда о руководстве и работе банка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня! До Вас звертається бувший спеціаліст з обслуговування клієнтів Миколаївського відділення №2 Я працювала на відділенні з 30 вересня-20 грудня 2013 року. Хочу викласти свою думку з приводу організації роботи відділення. Протягом цього часу начальником відділення. допускались грубі порушення чинного законодавства. По-перше сховище каси відчинялось та зачинялось без її присутності, оскільки до відділення вона майже щодня приходила о 10-11 годині ранку, та закінчувала свій робочий день о 17-17,30 годині. Протягом робочого часу відлучалась по своїх справах на 1-2 години. Дані дії суперечать нормативам КЗп П України та Постановлінню Правління НБУ від 01.06.11 №174, яким затверджена Інструкція «Про ведення касових операцій банками в Україні». Накази про зміну матеріально-відповідальних осіб нею не складались, акти прийому- передачі каси не робились. Каса в кінці дня перераховувалась лише по корінцях, залишки валюти тільки по пов»язаних збірних пачках (скільки коштів було в середені збірної пачки- велике питання).При завантаженні та розвантаженні банкомату вона не була присутня в приміщенні каси. При інкасації каси (надлишки чи підкріплення) в.о.начальника відділення в приміщенні каси не з»являлась. Сховище каси відкривав МОЛОДШИЙ спеціаліст, який не працював в банку менш, ніж 6 місяців, що суперечить вимогам п.13 вищевказаної Инструкції. Щодня з 14-15 годину каса була зачинена на перерву, а як що протягом цього часу до банку клієнт- спеціалісти брали в нього гроші на погашення кредиту, а після 15 години передавали їх касиру. Тобто погашення кредиту було без ідентифікації особи. З 9-13 грудня я перебувала на лікарняному з високим тиском. Після виходу з лікарняного вона змусила мене написати заяву на звільнення, мотивував це тим, що їй не потрібні хворі працівники. При цьому поводила себе дуже грубо, висловлювалась нецензурною лайкою. Враховуючи вищевикладене- прошу розглянути питання щодо доцільності перебування начальника відділення. на займаній посаді.
Написать комментарий
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.9 | 42.4 |
Все курсы банка |