Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ви втратили клієнта...

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natalia Natalia 3 августа 2016, 11:37
Отделение по адресу: Ужгород, пл. Жупанатская, 1/1
Будучи клієнтом Вашого банку вже не 1 рік хочу розірвати з Вами всі контакти. Такий сервіс обслуговування, відношення, як до людини-терпіти більше не хочу.
В попередні роки вважала Ваш банк з найкращим обслуговуванням та сервісом, але на даний момент повністю розчарована.
Мало того, щоб замінити стару картку на нову треба чекати аж місяць, та ще і не можу її отримати. Телефонуючи на гарячу лінію банку(з мого телефону проговорилися всі гроші, що були на рахунку), так і не переговоривши до кінця з оператором. Вчора зателефонувавши на саме відділення банку дізналася, що картка готова, та мені не повідомили. Хоча коли писала заяву на перевипуск картки цей самий працівник банку сказав мені, що не потрібно телефонувати та звертатись до банку за карткою, поки мені не зателефонують, що вона вже готова.Виходить я могла прочекати ще місяць?!!! Цей самий працівник з яким я розмовляла також не повідомив мені про те, що каса, в якій знаходиться моя картка зачиняється о 17:00. Хоча я повідомила йому, що прийду за карткою після роботи, тобто після 17:00.
Після роботи прийшовши до відділення банку, десь о 17:30 працівник банку(той самий, з котрим я розмовляла по телефону в обід) сказав, що каса, де знаходиться моя нова картка вже закрита (бо якраз сьогодні працює до 17,00., завтра буде до 18:00). Спробувала зняти хоча б якісь кошти через касу банку(вже і ордер підписала на отримання готівки) мені повідомили, що кошти мені видати не можуть, тому що вони є лише на КАРТЦІ!!! Це абсурд!
Цей саимй працівник банку повудомив мені, що хай приходжу завтра зранку на 9:00 за карткою. Але зранку я не можу, так як сама працюю з 9:00.
Обурена всією ситуацією я повідомила, що хочу розірвати достроково свій депозитний договір, мені надали папір і я написала заяву. Коли вже майже дописала, мені повудомив цей працівник, що за коштами все одно потрібно буде прийти завтра, бо вже каса мені не видасть.
Так і залишилася я ні з чим…
Минфин
Ответ администратора
9 августа 2016, 16:45
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.08.2016).
Вы не предоставили доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что Вы являетесь клиентом банка, подтверждение о котором отправлялось Вам.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Все курсы банка