Курс валютв Идея Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 43.99 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение Идея Банка: Львов, ул. Валовая, 11
Адрес:
Львов, ул. Валовая, 11
Телефон:
+38 (032) 235-09-40, +38 (050) 431-21-59
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (касса: 09:00-18:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Serg S
23 января 2024, 16:14
23.01.2024 Ідея Банк задекларував, що продає польський злотий, по факту (Львів, вул. Валова) виявилось що транспаранти та реклама є, а злотих немає … лише час потратили на цих безвідповідальних брехунів …
Написать комментарий
Керівник відділення Орест Лучко вважає 60 річного клієнта з міста Києва недолюдиною, хамить і булить, перебирає на себе обов’язки податкової інспекції України, СБУ і поліції. Про свої повноваження не знає, називає всіх приїжджих сепаратистами і ухилянтами, інші працівники відділення його активно підтримують. Офіційних відповідей і документів не надали, не відділення банку, а шарашкина контора. Буду розривати з ними всі свої договори, не раджу і вам нести цим крахоборам кошти.
Написать комментарий
Ответ банка
13 марта 2022, 17:48
Доброго дня! Спасибі за відгук. Ми передали інформацію для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Манера спілкування Ваших працівників бажає бути кращою. Навчіть їх тримати свою думку при собі.
Написать комментарий
Ответ банка
16 февраля 2022, 18:31
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу. з повагою, Ідея Банк
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу. з повагою, Ідея Банк
Добрий день. Я часто отримую від банку смс або повідомлення у вайбері. Я ніколи не була клієнтом Вашого банку, не хочу їх отримувати, тому прошу видалити мене зі свої бази. Дякую.
Написать комментарий
Ответ банка
15 февраля 2022, 15:38
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Постійно дзвонять з нагадуванням про погашення кредиту! Ніякого кредиту в мене немає, навіть рахунку… А потім починають пропонувать свої інші послуги.
Написать комментарий
Ответ банка
14 февраля 2022, 17:40
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Часто дзвонили і пропонували кредит готівкою. Дістали чесно. Якось знову телефонували з тим самим і була потреба оформити щось типу кредитки або готівкового кредиту. Запропонували картку на якій 24% річних і все. Нічого не потрібно платити додатково. Погодили ліміт і запропонували оформити. Коли оформив виявилося, що на картці жахливі відсотки, картку страшно рухати. Картка card blanche blue. 4% комісія на місяць, 2% на місяць річних, 10 грн обслуговування, 1% на місяць страхування і багато чого іншого, що треба вивчити, щоб просто не втратити випадково на дурню. Коли подавав заявку питав чи не має чогось ще, на це сказали 2% на місяць і все, пільгового періоду немає. Просто обманули і оформили. А потім ми такого не казали. Цей відгук для тих хто можливо захоче оформити щось там) перехочіть) бо тепер я подивився тарифи на різні продукти і такого давно не бачив, щоб такі комісії безглузді були. Не нав’язуйте послуги!!!
Комментарии (2)
Ответ банка
3 сентября 2021, 9:48
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
мне начали ежедневно, по несколько раз в день звонить работники банка, так как мой телефон был указан при получении кредита Пилипенко Натальи Николаевны. Я не однократно объяснял работникам банка, что с этим человеком я не знаком, номером телефона на который звонят работники банка я пользуюсь уже 8 лет. работница банка сказала что кредит был выдан в 2018 году. и его указали при получении кредита. На мои требования удалить мой номер и не звонить, они отказываются, пишите жалобу говорят, жалобу я написал, но рассмотрение жалобы 30 дней и не факт что мне ответят внятно. вообщем банк д***вый так как и его работники, которые выдают кредит и не проверяют информацию, а потом надоедают своими звонками посторонних лиц.
Написать комментарий
Ответ банка
20 мая 2021, 14:48
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Добрый день!
Не хотела писать плохой отзыв, всегда лояльно отношусь ко всем сферам услуг, но тут случай просто вынуждает, да бы остальные люди обходили данный банк стороной.
Изначально я не собиралась оформлять карту в данному банке, но мне позвонил сотрудник (видимо у них есть отдел по привлечению клиентов), рассказал, что можно бесплатно оформить карту на очень «выгодных» условиях. Я согласилась на свою голову (Привез курьер договор с реквизитами банка во Львове и карту с лимитом в 15 000 грн. Да, соглашусь, что при нынешних условиях жизни, карта банка, как запасной вариант в критических ситуациях, очень выручает, но никто и не догадывается в какую яму можно влезть. Договор, чтоб Вы понимали печатают на 1 стр. А4 самым мелким шрифтом, так чтоб клиент вообще его не читал. Но суть даже не в этом, если ты пользуешься этими кредитными средствами, то конечно тебе капает %, но ты не видишь в мобильном приложении за что списываются средства. Ты пополнил карту, знаешь на сколько, потом проверяешь зашли ли средства, а у тебя деньги просто исчезли.
Последней каплей по работе с данным банком это снятие % в размере 384 грн, это при условии того, что я закрыла карту полностью по сумме, но спустя день пополнила мобильный на 330 грн и на следующий день сразу их вернула, пополнив на 395 грн. Вопрос с сотрудникам и учредителям данного банка как % может быть больше использованной транзакции??? Я бы не спрашивала, если бы не общалась с чате с сотрудником банка, которая уверила, что я закрыла под ноль всё и могу смело идти в банк и закрывать данную карту. Вот такие дела…
Ужасное всё в работе с данным банком:
Сервис
Приложение
Условия (не верьте, что есть хороший льготный период, потому что его по факту НЕТ)
Специалисты в чате не квалифицированные
НИКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК (ОБХОДИТЕ ЕГО СТОРОНОЙ)
Написать комментарий
Не хотела писать плохой отзыв, всегда лояльно отношусь ко всем сферам услуг, но тут случай просто вынуждает, да бы остальные люди обходили данный банк стороной.
Изначально я не собиралась оформлять карту в данному банке, но мне позвонил сотрудник (видимо у них есть отдел по привлечению клиентов), рассказал, что можно бесплатно оформить карту на очень «выгодных» условиях. Я согласилась на свою голову (Привез курьер договор с реквизитами банка во Львове и карту с лимитом в 15 000 грн. Да, соглашусь, что при нынешних условиях жизни, карта банка, как запасной вариант в критических ситуациях, очень выручает, но никто и не догадывается в какую яму можно влезть. Договор, чтоб Вы понимали печатают на 1 стр. А4 самым мелким шрифтом, так чтоб клиент вообще его не читал. Но суть даже не в этом, если ты пользуешься этими кредитными средствами, то конечно тебе капает %, но ты не видишь в мобильном приложении за что списываются средства. Ты пополнил карту, знаешь на сколько, потом проверяешь зашли ли средства, а у тебя деньги просто исчезли.
Последней каплей по работе с данным банком это снятие % в размере 384 грн, это при условии того, что я закрыла карту полностью по сумме, но спустя день пополнила мобильный на 330 грн и на следующий день сразу их вернула, пополнив на 395 грн. Вопрос с сотрудникам и учредителям данного банка как % может быть больше использованной транзакции??? Я бы не спрашивала, если бы не общалась с чате с сотрудником банка, которая уверила, что я закрыла под ноль всё и могу смело идти в банк и закрывать данную карту. Вот такие дела…
Ужасное всё в работе с данным банком:
Сервис
Приложение
Условия (не верьте, что есть хороший льготный период, потому что его по факту НЕТ)
Специалисты в чате не квалифицированные
НИКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК (ОБХОДИТЕ ЕГО СТОРОНОЙ)
Ответ банка
6 апреля 2021, 15:17
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Що стосується відділення в Києві, де я обслуговуюсь — тут одне задоволення. Дуже уважні співробітники: завідувач відділення, менеджер — і увага і чуйність і професіоналізм. Але тільки виникає хоч єдина просрочка, а за рік карантину та ситуації в країні це скоріше норма, ніж виключення — починається ад. Причому до моменту просрочки у вас все чудово, навіть пару разів ереплати були, щоб зменшити щомісячний платіж, ніхто сплачувати не відмовляється, відповідальність свою розуміємо. Так от АД. Ад — це так званий відділ по боротьбі з шахрайством, у який набирають, як видно, за особливими критеріями «істинних арійців» с оскалом ротвейлерів да дрессурою на рівні «павловських собачок». Відділ, начебто розташований у Львові, на Валовій 11, але по факту при телефонній розмові з відділенням, подібних «ротвейлерів» там немає. Телефонний тероризм космічних масштабів з зашкалюванням цинізму, відвертого знущання та елементами садизму. І мова йде не про «інформування про заборгованість», а відвертий сценарій, описаний в 189 статті ККУ.
Відповідно до статті 189 КК України вимагання полягає у незаконній вимозі передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці.
Особливо хочеться відмітити таку собі ШЕВЧЕНКО МАРЯНУ ЛЮБОМИРІВНУ (сумніваюсь, що це її справжнє імя, але для роботи у цій філії Львівського Рейху ій надали таке). Не в той час ви народились, на жаль, М. Л!!! Вам би в Освенцім…наглядачкою ціни б не було. Саме для вас: Вимагання караються обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк. карається позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років із конфіскацією майна. … А всі інші ваші методи і фокуси — то до Боженьки… він не забариться, не хвилюйтесь. Наостанок — була домовленість про сплату частини боргу. Сплатила. У 7 годин вечора — дзвінок з «робота Вертера» (до Києва чомусь з Франківска — там у них ще одна філія варіятського шпиталю???) — «Вашої суми недостатньо, негайно сплатіть і т.п.» Я так розумію, завтра треба вставати раненько, брати у руки попкорн, і чекати на дзвінок Маряни Любомирівни — по усіх існуючих в радіусі 5 км від мене телфонах. The Show Must Go On, шановні!!!
Написать комментарий
Відповідно до статті 189 КК України вимагання полягає у незаконній вимозі передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці.
Особливо хочеться відмітити таку собі ШЕВЧЕНКО МАРЯНУ ЛЮБОМИРІВНУ (сумніваюсь, що це її справжнє імя, але для роботи у цій філії Львівського Рейху ій надали таке). Не в той час ви народились, на жаль, М. Л!!! Вам би в Освенцім…наглядачкою ціни б не було. Саме для вас: Вимагання караються обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк. карається позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років із конфіскацією майна. … А всі інші ваші методи і фокуси — то до Боженьки… він не забариться, не хвилюйтесь. Наостанок — була домовленість про сплату частини боргу. Сплатила. У 7 годин вечора — дзвінок з «робота Вертера» (до Києва чомусь з Франківска — там у них ще одна філія варіятського шпиталю???) — «Вашої суми недостатньо, негайно сплатіть і т.п.» Я так розумію, завтра треба вставати раненько, брати у руки попкорн, і чекати на дзвінок Маряни Любомирівни — по усіх існуючих в радіусі 5 км від мене телфонах. The Show Must Go On, шановні!!!
Ответ банка
23 марта 2021, 9:42
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Взявши кредит у Ідея Банку, на початку була дуже задоволена. Коли отримувала кредит обіцяли що коли будуть форс-мажорні обставини є можливість взяти кредитні канікули але треба подзвонити і попередити. І от думала що це не настане такий день. Кредити оплачувала, мало того за пів року виплатила більшу половину. Платила завжди більше зазначеного платежу. Но, це банк не врахував коли я звернулась що опинилась на карантині. Попала у лікарню, звонили мені і погрожували коли навіть була в реанімації на мою відповідь що немаю як оплатити хамили.
Погрожували як могли. Добре вийшла з лікарні ніби попала на адекватного працівника. Оформила канікули. Не дочекавшись закінчення кредитних канікул оплачувала частинами, щоб було легше. Вирівняла платежі. Знову локдаун!!! Оплачую як можу, на виямнення даної ситуації банк не цде. Лише дзвонять і погрожують не даючи вставити ані слова. Не розумію невже працівники банку мають право на монолог? Замість того щоб допомогти вирішити то постійно дзвонять в робочий і позаробочий час. Вихідні безкінечно. Дуже рзчарована у ІДЕЯ БАНКУ!!! Тут клієнти для них не існують взагалі, мають за рабів. Невраховують взагалі навіть те що платиш як умога більше. Хочеться виплатити і забути. Чим більше хочеш домовитись тим більша зневага!!! Мало того дзвонять до родичів безперервно попри те що не являються поручителями! Це що закон є тільки для позичальника??????!!! А для банку немає закону?????!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ІДЕЯ БАНК ВЗАГАЛІ!!! Мала кредит у іншому банку теж була подібна ситуація, але банк пішов на зустріч і вирішилось спокійно і по європейськи! А у ІдеяБанку — це не реально!!! Не рокомендую з ним зв'язуватись взагалі, навіть якщо пропонують найвигідніші умови, але все це на словах. Но якщо вже зважились читайте договір, бо зключають його дла вас, а не для себе!!! Договір односторонньої відповідальності!!!
Написать комментарий
Погрожували як могли. Добре вийшла з лікарні ніби попала на адекватного працівника. Оформила канікули. Не дочекавшись закінчення кредитних канікул оплачувала частинами, щоб було легше. Вирівняла платежі. Знову локдаун!!! Оплачую як можу, на виямнення даної ситуації банк не цде. Лише дзвонять і погрожують не даючи вставити ані слова. Не розумію невже працівники банку мають право на монолог? Замість того щоб допомогти вирішити то постійно дзвонять в робочий і позаробочий час. Вихідні безкінечно. Дуже рзчарована у ІДЕЯ БАНКУ!!! Тут клієнти для них не існують взагалі, мають за рабів. Невраховують взагалі навіть те що платиш як умога більше. Хочеться виплатити і забути. Чим більше хочеш домовитись тим більша зневага!!! Мало того дзвонять до родичів безперервно попри те що не являються поручителями! Це що закон є тільки для позичальника??????!!! А для банку немає закону?????!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ІДЕЯ БАНК ВЗАГАЛІ!!! Мала кредит у іншому банку теж була подібна ситуація, але банк пішов на зустріч і вирішилось спокійно і по європейськи! А у ІдеяБанку — це не реально!!! Не рокомендую з ним зв'язуватись взагалі, навіть якщо пропонують найвигідніші умови, але все це на словах. Но якщо вже зважились читайте договір, бо зключають його дла вас, а не для себе!!! Договір односторонньої відповідальності!!!
Ответ банка
23 декабря 2020, 9:53
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.