Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svitigor 18 июля 2023, 17:26
Якщо Ви виберете в якому банку обслуговуватись… Обходьте Глобус банк стороною!!! Бо обслуговування споживачів у них це другорядне.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olega333 14 июля 2023, 10:57
Хотел прокоментировать работу операторов гарячей линии. У меня произошел контакт с мошенниками и я по глупости передал срок действия карты. Поняв свою ошибку, быстро позвонил на горячую линию. Очень порадовало быстрое соединение с оператором и мгновенная блокировка карты. Сотрудник среагировал на ура! Также он подробно обьяснил как можно получить новую карту и как вести себя в подобной ситуации в будущем.
Очень благодарен за оперативность и компетентность сотрудников!
Проблема решена
Виталий Трипольский 10 июля 2023, 20:05
.10.07. у мене закінчився депозит і гроші надійшли на поточний рахунок. Оскільки у мене є інший депозит, відкритий через додаток ГлобусПлюс, я вирішив його поповнити сумою з депозиту, що закінчився. Однак, оскільки додаток передбачає поповнення депозиту лише з іншого рахунку, виникла потреба перерахувати гроші з одного рахунку на інший. Перед тим, як я дав команду виконати цю операцію, переконався, що внизу було написано КОМІСІЯ 0%. Однак на рахунок надійшла значно менша сума. При зверненні на гарячу лінію я почув геніальне формулювання «За перерахування 0%, а за зарахування на цей рахунок (на який я перерахував) 4% КОМІСІЇ». Хочу наголосити. що програма пропонувала поповнити депозит тільки з цього рахунку.
Напрошуються такі питання
1. Тариф 4% це взагалі адекватно для операції між своїми рахунками?
2. Керівництво Банку не тільки вважає зайвим попереджати клієнтів про комісію, а й прагне свідомо вводити їх в оману?
3.Гроші не пахнуть?
Глобус
Ответ банка
11 июля 2023, 9:42
Доброго дня.

Дякуємо за ваш відгук.
Такий розмір комісії в Банку існує при використанні кредитних коштів, що відповідно до описаної Вами ситуації не пояснює даний інцидент.
Для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
chesterfild 7 июля 2023, 17:33
Встановив дуже тупий Застосу́нок GlobusPlus для замовлення картки. через вісім тижнів я все ще бачу повідомлення: «очікуйте на результат у додатку. ми надішлемо вам повідомлення.» тупа підтримка вайбера видала таке повідомлення: «На сервері виникла помилка. Спробуйте повторити операцію або зверніться до підтірки із кодом: e30fe3aa-576f-4646−9c87−42ef4d0ea33d.»
Оператори банку теж були тупими.
Моє питання «чому так» тупо проігнорували.
Глобус
Ответ банка
10 июля 2023, 13:01
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Тому для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
66939430 21 июня 2023, 10:17
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Сталеваров, 24
Було бажання відкрити депозит у відділенні банку в місті Запоріжжя та прийняти участь у бонусній програмі від Мінфіну на яку зареєструвався 12 червня. При зверненні до відділення 20 числа саме почалась повітряна тривога, яку вирішив перечекати поруч. По закінченні тривоги двері відділення так і не відчинилися, хоча був робочий час і раніше я вже поспілкувався з працівниками. Дивує байдужість до клієнтів на даний час, хоча раніше вже мав справи з цим відділенням і нарікань не було. Тепер десятою дорогою буду обходити цей банк і знайомим закажу. Жаль змарнованого часу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gardarn 17 июня 2023, 10:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Сверстюка, 23
Обслуговуюсь у відділенні по вул. Євгена Сверстюка 23, хороший вічливий персонал, завжди допоможуть, всім задоволений
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yrrsxzhk 15 июня 2023, 10:46
Хотіла повністю закрити кредит, три рази дзвонила на їхню гарячу лінію і три рази мені озвучували різні суми. Це як?
Глобус
Ответ банка
15 июня 2023, 11:04
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Аби перевірити дану інформацію та надати Вам пояснення по Вашому питанню просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб.
Три літри 10 июня 2023, 8:40
Якщо ви звикли що застосунок показує всі операції по карті в одному місці, то Глобус вас розчарує. Тут як і в Райфі та ще декількох банках вирішили що клієнту цікаво бачити різні операції в різних місцях: головна стрічка це операції саме в застосунку, а в деталях карти оплати зроблені за допомогою карти чи *Pay.

Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.

Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.

Забув ще про кредити написати.

Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)

так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами

а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах

І ще пʼять копійок

Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.

Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Глобус
Ответ банка
12 июня 2023, 10:01
Вітаємо і дякуємо за Ваш відгук.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Олексій Герасименко 5 июня 2023, 14:56
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 55-А
Додаток не поганий, але після користування іншими банківськими додатками ще є над чим працювати, зате сервіс обслуговування дуже добрий, все швидко, не виходячи з дому можна оформити, хіба що з лімітом кредитним незрозуміло зараз, до війни відкривав картку монобанк, то зразу і ліміт надавали, а тепер відкриваєш кредитку, а вона як дебетова в тебе, тільки псуєш свій рейтинг кредитний, бо деякі банки які не надають ліміт, передають в УБКІ данні, тобто кредита не було, а при закритті картки, як закритий рахується.
Глобус
Ответ банка
6 июня 2023, 11:09
Дякуємо за ваш відгук.
Рішення щодо встановлення кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Маємо надію, що в майбутньому зможемо змінити вашу думку та переглянути рішення щодо кредитної пропозицїї. Вдячні, що допомагаєте ставати нам кращими!
Олександр Д 4 июня 2023, 11:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Сверстюка, 23
Коли анонсували картку «Відсоточка» — я не сильно захопився (мав тоді кілька і кредиток, і дебеток), але подумав:
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду
Maksym Solomko 1 июня 2023, 16:10
Вирішив стати клієнтом банку й відкрити картку GlobusPlus через мобільний застосунок. Завантажив застосунок GlobusPlus, почав реєструватися і надав свої документи через застосунок «Дія». Потім банк вирішив іще запитати додатково довідку ВПО та не дочекався її вирішив зробити запит на кредитну історію. Без довідки ВПО стати клієнтом не можливо, якщо територіальна громада адреси реєстрації знаходиться в переліку громад, які розташовані в районах проведення воєнних (бойових) дій. Навіщо питати кредитну історію, якщо банк отримав не всі документи, невідомо.
Глобус
Ответ банка
6 июня 2023, 11:03
Доброго дня!

Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.

Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
EvgenPN 25 мая 2023, 16:29
треба щось робти з сайтом та моб.застосунком. нічого не зрозуміло і періодично система висне. щодо послуг — нічого не можу сказати. раніше оформлював кредит але в іншому банку. на картку глобуса приходить зарплата
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
coffeynik 19 мая 2023, 9:05
Загалом задоволений — зручний мобільний додаток та швидка обробка переказів
serga74 11 мая 2023, 1:12
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 1
Звернувся до контакт центру банку Глобус с проханням надати виписки по рахунках на електронну адресу. Пояснив, що найближче відділення знаходиться на відстані 150 км. Але банк запропонував лише єдиний варіант звернутися до відділення. Тобто, щоб отримати один папірець необхідно подолати відстань 150 Км в одну сторону і витратити на це цілий день. Інші банки без питань надали відповідні виписки на електронну адресу. Таким чином, банк не є клієнтоорієнтований, технологічним та примушує клієнтів щоб отримати папірець витрачати час. Не рекомендую банк Глобус.
Глобус
Ответ банка
11 мая 2023, 9:27
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Parti 5 мая 2023, 10:42
3 травня зробив покупки з картки, кешбек не нарахували досі(Кілька разів дзвонив і писав в техпідтримку тільки обіцяють нарахувати і все завтра, вчора обіцяли подзвонить, але не подзвонили, тепер сказали сьогодні подзвонять і все ж нарахують кешбек.
Глобус
Ответ банка
5 мая 2023, 15:35
Дякуємо за звернення.

Інформуємо, що кешбек за покупки, які Ви здійснили в травні донараховано.
Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте ставати нам кращими!
14938457 4 мая 2023, 18:50
Банк залучає нових клієнтів на обслуговування шляхом обману. В банку діє Програма лояльності «Кешбек» відповідно до умов якої цей недобанк 01.05.2023 запропонував отримати 4% кешбеку на категорію «Продукти» та 20% на категорію «Транспорт» без обмежень. Через кілька днів після вибору категорії недобанк самовільно, без попередження змінив умови на 3% за категорію «Продукти» та додавши обмеження по категорії «Транспорт». Недобанк стверджує що це не обман, а «технічна помилка», тільки не може відповісти чому «технічні помилки» спричинені банком цей недобанк вирішує за рахунок інтересів клієнтів. Абсолютно не клієнтоорієнтовний підхід. Нікому не раджу мати справу з недобанком який обіцяє одне, а після укладення договору каже «ми помилились» і самовільно змінює умови.
Глобус
Ответ банка
5 мая 2023, 14:13
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що на момент вибору вами категорії кешбеку «Продукти» відсоток кешбеку був вказаний корректно і становив 3% за розрахунок власними коштами і 1,5% за розрахунок кредитними. Щодо відображення інформації про умови кешбеку в категорії «Транспорт», то нажаль під час оновлення додатку була відображана не повна інформація. Дана технічна помилка була швидко усунута Банком протягом декількох годин, про що вже Вас було проінформовано.
Нам шкода, що дана технічна помилка справила негативне враження. Банк докладе максимум зусиль для уникнення виникнення подібних технічних помилок у майбутньому. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
gepard76 1 мая 2023, 12:22
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 1
Сьогодні вранці при виборі умов кешбеку на категорію Продукти значилося 4 відсотки за власні кошти, а вже за кілька годин банк на власний розсуд встановив 3 відсотки. Тобто змінюють умови як заманеться. Такі дії викликають недовіру до банківської установи. Геть не задоволений!
Глобус
Ответ банка
1 мая 2023, 14:30
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що дійсно трапилась технічна помилка у відображенні відсотку кешбеку на травень місяць у категорії «Продукти» при розрахунку власними коштами. Дана помилка була швидко усунута Банком та наразі відсоток кешбеку відображається коректно.

Нам шкода, що дана технічна помилка викликала недовіру до Банку. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
gavrilyuc 28 апреля 2023, 10:26
Я з цьой шарашкіной канторой ніколи не зв’язувався, але вже не вперше мені телефонують з приводу банка глобус. Це якшо чесно мене бісить, вже не перший рік таке твориться, не перший клієнт який бере кредит, вказує мене як поручитель і якимсь боком якісь невідомі мені особи беруть кредит вказавши мене як довірене лице в кредитних договорах, чому ніхто не телефонує поручителям зв’язкам і тп за для перевірки чи все вірно чи знає ця особа того хто хоче взяти цей кредит чи ні чи не проти якшо та особа бере кредит і тд. Це же проще пареної репи, менше проблем з повертанням кредиту і видачею їх тим хто його можливо не верне. Якшо хтось захоче користуватись таким недолугим банком то знайте, що такий банк невміє цього робити, або ж це все робить спеціально, щоб за рахунок виданих кредитів продати їх колекторам щоб по двойній сумі відмити кошти які були взяті у спонсорів.
Глобус
Ответ банка
28 апреля 2023, 14:26
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук та за те, що допомагаєте ставати нам кращими!

Щодо ситуації викладеної у Вашому зверненні, повідомляємо, що Банком прийнята та взята до уваги інформація, яка буде детально перевірена.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mango555 28 апреля 2023, 8:43
У мене в цьому банку зарплатний проєкт, і обирати його для власного обслуговування не стала б. Можу сказати, що банк серйозно технологічно відстає від своїх конкурентів. Або теба покращувати банкінг, або так банк скоро втратить всіх клієнтів
Глобус
Ответ банка
28 апреля 2023, 11:53
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук.

Банк постійно працює на вдосконаленням власних процедур та технологій, в тому числі і в частині впровадження сучасного та зручного інтернет-банкінгу.

Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vira1997 22 апреля 2023, 9:50
Маю в цьому банку кредит, до війни працювала і вчасно платила. Але почалась війна, я втратила роботу, і платити як раніше не можу. Просила реструктуризацію, на зустріч не пішли, зато щодня дзвонять неадекватні люди з вимогою погашення, невже вони справді думають, що від їхніх дзвінків у мене раптом з«являться гроші? Я не відмовляюсь платити, але погасити все і відразу просто не маю чим
Глобус
Ответ банка
24 апреля 2023, 9:15
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.

Інформуємо Вас, що на сьогоднішний день Банк пропонує Клієнтам проводити реструктуризацію кредитної заборгованості на умовах чинних програм реструктуризації.
Для отримання умов реструктуризації по Вашому кредиту просимо звернутися до відділення, де Ви обслуговуєтесь.
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝