×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.45 | 44.3 |
Все курсы банка |
Кредитний ліміт
Рішення щодо встановлення кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Маємо надію, що в майбутньому зможемо змінити вашу думку та переглянути рішення щодо кредитної пропозицїї. Вдячні, що допомагаєте ставати нам кращими!
Написать комментарий
Для мене — зовсім не клієнтоорієнтований банк
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду
Комментарии (1)
Відкриття картки GlobusPlus через мобільний застосунок
Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.
Комментарии (1)
Зробіть нормальний моб.застосунок
Написать комментарий
Добре
Написать комментарий
Банк не надає виписки по електронній пошті
Дякуємо за Ваш відгук.
Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Написать комментарий
Кешбек
Інформуємо, що кешбек за покупки, які Ви здійснили в травні донараховано.
Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте ставати нам кращими!
Комментарии (5)
Шахрайський банк
Повідомляємо, що на момент вибору вами категорії кешбеку «Продукти» відсоток кешбеку був вказаний корректно і становив 3% за розрахунок власними коштами і 1,5% за розрахунок кредитними. Щодо відображення інформації про умови кешбеку в категорії «Транспорт», то нажаль під час оновлення додатку була відображана не повна інформація. Дана технічна помилка була швидко усунута Банком протягом декількох годин, про що вже Вас було проінформовано.
Нам шкода, що дана технічна помилка справила негативне враження. Банк докладе максимум зусиль для уникнення виникнення подібних технічних помилок у майбутньому. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Комментарии (1)
Зміна умов кешбеку на власний розсуд
Повідомляємо, що дійсно трапилась технічна помилка у відображенні відсотку кешбеку на травень місяць у категорії «Продукти» при розрахунку власними коштами. Дана помилка була швидко усунута Банком та наразі відсоток кешбеку відображається коректно.
Нам шкода, що дана технічна помилка викликала недовіру до Банку. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Комментарии (1)
Видали кредит невідомій особі а телефонують мені
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що допомагаєте ставати нам кращими!
Щодо ситуації викладеної у Вашому зверненні, повідомляємо, що Банком прийнята та взята до уваги інформація, яка буде детально перевірена.
Написать комментарий
Треба покращувати банкінг
Дякуємо за Ваш відгук.
Банк постійно працює на вдосконаленням власних процедур та технологій, в тому числі і в частині впровадження сучасного та зручного інтернет-банкінгу.
Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Написать комментарий
Допоможіть оформити реструктуризацію
Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо Вас, що на сьогоднішний день Банк пропонує Клієнтам проводити реструктуризацію кредитної заборгованості на умовах чинних програм реструктуризації.
Для отримання умов реструктуризації по Вашому кредиту просимо звернутися до відділення, де Ви обслуговуєтесь.
Комментарии (4)
Лише позитивний досвід від роботи з банком
Написать комментарий
Днепровский филиал
Сотрудницы подробно проконсультировали по услуге и рассказали по моей бумаге то что я не спросил бы сам.
Приятно удивляет что я там бываю примерно раз в год, но мне не нужно рассказывать кто я такой и какой мой номер счета — они помнят клиента по имени.
Такой бы коллектив в онлайн саппорт, могли бы конкурировать с моно.
— отзыв и галочки ниже касаются исключительно днепровского отделения.
Написать комментарий
Зручний інтернет-банкінг
Написать комментарий
Заблокировали карту
Написать комментарий
Відмовили в реструктуризації
Дякуємо за Ваш відгук.
Прошу надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли детально розглянути Ваш запит.
Комментарии (1)
Відмова в обслуговуванні
Написать комментарий
Допомогли в складній ситуації
Написать комментарий
Банк вредитель
Этот банк заинтересован в оттоке капитала из Украины, не удивлюсь если также свободно с глобуса можно делать переводы в кацапстан.
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо на вдосконаленням наших сервісів та послуг, а також контролюємо дотримання банком вимог НБУ.
Комментарии (1)