×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Некомпетентність працівників call-центру
Неодноразово повторили питання, але й це не допомогло. На зауваження з приводу ненадання запитуваної інформацію, оператор жодним чином не відреагував, продовжував вести монолог…
Висновок: особливої допомоги новий (можливий) клієнт від працівників банку, які не володіють достатніми знаннями та навичками, скоріш за все не дочекається.
Комментарии (2)
Ліміт 400 тис на рік
У інших банках такої проблеми немає.
Хотілось би і надалі користуватись послугами банку
Комментарии (2)
Реакція банку на відгуки, = зниження Кредитного ліміту до 0грн.
Якихось фінансових причин робити таке в банку небуло, так як заборгованості завжди було погашено для використання грейсу.
На мою думку, такая ситуація показує що Банк Глобус, — нестабильній і статися може все що завгодно за емоційним рішенням якогось менеджера.
Тому вкрай не раджу нести в цей банк свої гроші не те що на Депозит, а навіть на розрахунковий рахунок.
Комментарии (3)
Заблокирован счет
Написать комментарий
Неможливо закрити договір
Комментарии (2)
Очень быстрое оформление страхового случая
Комментарии (1)
Підтримка знущається
Комментарии (1)
Про Д О 62 дні грейсу по картці GlobusPlus
На початок вересня сумма погашення для грейсу становить: -12496,73грн.
Відповідно, залишилось аж +3,27грн.
Поповнюємо його кешбеком у 209,59, стає: +212,86
Витрачаємо:
-1грн.
-99,97грн.
Залишається: +111,89
Поповнюємо на:
+177грн.
+1211,11грн.
Залишок: +1500грн.
Витрачаємо:
-1499грн.
Залишок: +1грн.
А тепер увага, сумма погашення для грейсу становить: -12499грн.
Чому? Адже вже були поповнення в цьому місяці (і навіть мінімальний платіж світиться 0грн.) сумарно на:
+209,59
+177грн.
+1211,11грн.
Чому це не враховано у якості погашення ???
Чому витрати в цьому місяці не перейшли для погашення в наступний ???
Де ці пільгові до 62 дні для них ??? Про які доречі йдеться у Договорі.
Чи це дія «магічного» префікса «до» перед кількістю днів?
Тех. підтримка у роз’ясненнях оперує такими пунктами Додатку 3, «Публічної пропозиції.»:
4.2.2.
4.2.2.1.
4.2.5.
Якщо це дійсно ваші пояснення, а не якась помилка, ну що ж то ваша справа.
Але. я таки вважаю що у вас один документ суперечить іншому.
Це не прозоро, брудно і вводить в оману.
В інших банках такої дичини по кредитці з грейсом немає. (наприклад А-Банк, IdeaBank)
Комментарии (2)
очень компетентная служба поддержки
Написать комментарий
Відгук про кешбек
Але за обраною партнерською категорією кешбек НЕ нараховано.
Тех. підтримка у вайбері взагалі не розуміє що їй кажуть.
І просто бісить своєю некомпетентнісю.
Посилається на все що завгодно аби тільки від не відчепились.
Просто ДНО!
Прикладаю скріни, з додатку на яких ніде не вказано яка саме форма оплати повинна бути, — через тірмінал або онлайн.
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/823b01a630a74115af0df09e5acadf8d.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/ebbfe7763e28410d3f4734a4f98f87e6.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/a20f3b2d916c28d6c10fc609dd1c95f7.jpg
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування
Комментарии (1)
Банк нормальний
Комментарии (4)
Банк мошенник
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо над покращенням наших продуктів та процедур
Аби ми могли перевірити дану інформацію та надати Вам змістовну відповідь, просимо Вас у бідь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію.
Комментарии (20)
Банк регулярно блокирует средства на карточном счету
Комментарии (2)
Открытие счета — одно удовольствие.
К слову и тарифы на обслуживание очень приемлемые!
Написать комментарий
Обещанного год ждать (больше года)…
В приложении Банк предоставил ещё один договор, но с НЕДОСТОВЕРНОЙ информацией (банк указал НЕСУЩЕСТВУЮЩУЮ недвижимость, за что после от банка поступили извинения). Однако такой договор естественно подписан не был, о чем сообщили банку, в том числе через личные сообщения на сайте Минфина.
Дословный ответ Банка, данный более года назад (май 2022): «По информации разработчика проблема выявилась более масштабная чем казалось на первый взгляд и требует внесение изменения в логику работу приложения. Разработчик ориентировал нас, что данная ошибка будет исправлена с новой поставкой приложения, которая ожидается в середине июня. Приносим свои извинения за неудобства.»
Прошло больше года, ошибку в приложении так и не устранили, а в личных сообщениях на сайте Минфина уже даже не отвечают.
Оператор в службе поддержки банка указывает на то, что отказано в обслуживании по карте Глобус+, причины естественно не могут сообщить… хотя о них и так знаем — банк внёс в предложенный проект договора недостоверную информацию, при этом «масштабную» проблему приложения никто устранят не желает, легче просто отказать в обслуживании.
Комментарии (4)
Для регистрации в мобильном приложении надо посещать отделение
Комментарии (2)
не работает нормально информирование по операциям
поэтому буду закрывать карту. счастливо оставаться.
Написать комментарий
Стосовно додатка .
Стати клієнтом GlobusPlus можна онлайн з можливістю подачі документів за допомогою ДІЯ або фотографування власних ідентифікаційних документів. Користування BankID доступно діючим клієнтам банку, які пройшли повноцінну ідентифікацію згідно вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Для перевірки інформації, просимо у будь-який зручний для Вас спосіб залишити контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Дякуємо за Ваш відгук.
Комментарии (2)
Вічливі і компетентні співробітники
Хотілося, щоб з вас брали приклад і інші банки.
Написать комментарий