×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Обещанного год ждать (больше года)…
В приложении Банк предоставил ещё один договор, но с НЕДОСТОВЕРНОЙ информацией (банк указал НЕСУЩЕСТВУЮЩУЮ недвижимость, за что после от банка поступили извинения). Однако такой договор естественно подписан не был, о чем сообщили банку, в том числе через личные сообщения на сайте Минфина.
Дословный ответ Банка, данный более года назад (май 2022): «По информации разработчика проблема выявилась более масштабная чем казалось на первый взгляд и требует внесение изменения в логику работу приложения. Разработчик ориентировал нас, что данная ошибка будет исправлена с новой поставкой приложения, которая ожидается в середине июня. Приносим свои извинения за неудобства.»
Прошло больше года, ошибку в приложении так и не устранили, а в личных сообщениях на сайте Минфина уже даже не отвечают.
Оператор в службе поддержки банка указывает на то, что отказано в обслуживании по карте Глобус+, причины естественно не могут сообщить… хотя о них и так знаем — банк внёс в предложенный проект договора недостоверную информацию, при этом «масштабную» проблему приложения никто устранят не желает, легче просто отказать в обслуживании.
Комментарии (4)
Для регистрации в мобильном приложении надо посещать отделение
Комментарии (2)
не работает нормально информирование по операциям
поэтому буду закрывать карту. счастливо оставаться.
Написать комментарий
Стосовно додатка .
Стати клієнтом GlobusPlus можна онлайн з можливістю подачі документів за допомогою ДІЯ або фотографування власних ідентифікаційних документів. Користування BankID доступно діючим клієнтам банку, які пройшли повноцінну ідентифікацію згідно вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Для перевірки інформації, просимо у будь-який зручний для Вас спосіб залишити контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Дякуємо за Ваш відгук.
Комментарии (2)
Вічливі і компетентні співробітники
Хотілося, щоб з вас брали приклад і інші банки.
Написать комментарий
Низький рівень обслуговування
Комментарии (1)
Оперативно и качественно работает банк!
Очень благодарен за оперативность и компетентность сотрудников!
Написать комментарий
4% комісії за перерахування між своїми рахунками!
Напрошуються такі питання
1. Тариф 4% це взагалі адекватно для операції між своїми рахунками?
2. Керівництво Банку не тільки вважає зайвим попереджати клієнтів про комісію, а й прагне свідомо вводити їх в оману?
3.Гроші не пахнуть?
Дякуємо за ваш відгук.
Такий розмір комісії в Банку існує при використанні кредитних коштів, що відповідно до описаної Вами ситуації не пояснює даний інцидент.
Для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Комментарии (9)
Дурний і ще дурніший 2
Оператори банку теж були тупими.
Моє питання «чому так» тупо проігнорували.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Тому для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Написать комментарий
Про байдужість
Написать комментарий
Мене влаштовує
Написать комментарий
Не можуть порахувати, скільки здерти з клієнта
Дякуємо за Ваш відгук.
Аби перевірити дану інформацію та надати Вам пояснення по Вашому питанню просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб.
Написать комментарий
Про мобільний застосунок і неочевидні умови кешбеку
Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.
Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.
Забув ще про кредити написати.
Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)
так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами
а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах
І ще пʼять копійок
Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.
Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Рішення щодо встановлення кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Маємо надію, що в майбутньому зможемо змінити вашу думку та переглянути рішення щодо кредитної пропозицїї. Вдячні, що допомагаєте ставати нам кращими!
Написать комментарий
Для мене — зовсім не клієнтоорієнтований банк
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду
Написать комментарий
Відкриття картки GlobusPlus через мобільний застосунок
Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.
Комментарии (1)
Зробіть нормальний моб.застосунок
Написать комментарий
Добре
Написать комментарий
Банк не надає виписки по електронній пошті
Дякуємо за Ваш відгук.
Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Написать комментарий
Кешбек
Інформуємо, що кешбек за покупки, які Ви здійснили в травні донараховано.
Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте ставати нам кращими!
Комментарии (5)