Пастка від Банка. надає онлайн регістрації, після блокує гроші без підстав і вимога є зʼявитись у відділення.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Чому так? Мабуть черговий переказ з картки на картку з невідомого джерела не велику суму.
Банк чхати хотів що відділення за декілька сотень кілометрів від вас
Так а нашо ти відкривав рахунок в такому банку?
Майте на увазі, що це пастка від банка, надати онлайн регістрації, заблокувати гроші
Брехня. Відкрив рахунок в ще в часи ковідла, вже купу грошей зайшло на нього але досі нічого не заблоковано. Май нормальну анкету де вказано що ти не бомж підзаборний, а людина з чистими доходами, отримуй гроші з джерел зрозумілих банку — і все в тебе буде добре.
А як ти черговий мамкін криптоінвестур чи взагалі дроп що продає себе за копійки то тебе в будь якому банку будуть гнобити і штрафувати. Ось твої слова з іншого відгуку з чого легко можна зробити висновок звідки в тебе гроші «Банк вимагає ІПН третіх осіб, тобто людей, які надсилали вам кошти.»
Банк чхати хотів що відділення за декілька сотень кілометрів від вас
Так а нашо ти відкривав рахунок в такому банку?
Майте на увазі, що це пастка від банка, надати онлайн регістрації, заблокувати гроші
Брехня. Відкрив рахунок в ще в часи ковідла, вже купу грошей зайшло на нього але досі нічого не заблоковано. Май нормальну анкету де вказано що ти не бомж підзаборний, а людина з чистими доходами, отримуй гроші з джерел зрозумілих банку — і все в тебе буде добре.
А як ти черговий мамкін криптоінвестур чи взагалі дроп що продає себе за копійки то тебе в будь якому банку будуть гнобити і штрафувати. Ось твої слова з іншого відгуку з чого легко можна зробити висновок звідки в тебе гроші «Банк вимагає ІПН третіх осіб, тобто людей, які надсилали вам кошти.»
«Після того як банк надіслав мені запит із вимогою надати документи про доходи третіх осіб»
:D
І ще епічніше
«Будучи клиентом больше года, и за мной нет каких либо жалоб…но случился один случай когда меня хотят развести на 800 евро. Банк становитесь на сторону мошенников. Я официально продаю usdt через бирж и получаю 800 евро.»
:D
І ще епічніше
«Будучи клиентом больше года, и за мной нет каких либо жалоб…но случился один случай когда меня хотят развести на 800 евро. Банк становитесь на сторону мошенников. Я официально продаю usdt через бирж и получаю 800 евро.»
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Глобус Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Банк надає вам онлайн регістрацію. Після надходження грошей, блокує рахунок і потребує щоб ви зʼявились у відділення для якоїсь перевірки з паспортом. Банку я можу надати усі документи та провести онлайн відеоконференцію, но вони відмовляються і вимагають тільки явка. Чому так, банк не коментує. В них тільки одна фраза — явитись у відділення. Банк чхати хотів що відділення за декілька сотень кілометрів від вас, він чхати хотів на вас що саме ті заблоковані гроші вам потрібні на квиток. Відповідь підтримки хамська, ніякої поваги до вас! Майте на увазі, що це пастка від банка, надати онлайн регістрації, заблокувати гроші і далі ставляться до вас не як до клієнта, що ви їм винні. Якщо у вашому місті немає відділення не відкривайте рахунок, а особисто якщо ви закордоном. Вирішується через суд! Працівники не адекватні, говорять хамськи та відповіді шаблонні. Блокують гроші без підстав.
Дякуємо за відгук! Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід.
Ми постійно вдосконалюємось, тому цінуємо вашу думку з приводу користуванням банкінгом.
Хочемо детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger- messenger.com/t/globusbank