×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Клієнти банку не потрібні
що умов для відмови відкриття рахунку нема і запропонували Ощадну картку, яка не підтримується додатком. Тобто відкрити рахунок можна, але керувати ним через додаток не вийде. Це означає, що неможливо ні перерахувати кошти,
ні поповнити мобільний, ні взагалі побачити баланс саме через додаток.
Просто фізична картка все! Отже, будьте готові, що карти ГлобусПлюс можуть не дати без пояснення причин.
Написать комментарий
Подворовывают и находят этому оправдание.
В квитанции этого нигде не видно. Вместо одной операции в выписке совсем другая (почему не +10%?) Чек не соответствует выписке. Банальная кража со счета.
Комментарии (1)
Періодичні складнощі з роботою банківських продуктів
Комментарии (1)
Не банк, а мошенники
Просимо Вас надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли зробити наші сервіси та послуги кращими.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Банк мошенников
2. Хорошо решил я, собирался покупать телефон в интернет-магазине за рубежем получу 2 % кешбека как банк рекламирует. Не получил потому что по валютным картам кешбек не дается (во всех банках дается, а в этом нет)
3. Но самый «сок» был когда я с долларовой карты провел оплату в долларах и у меня банк «украл» (заморозил) 6 %. на следующий день после оплаты я звоню узнать когда деньги вернутся. Оператор с номером 6028 сначала говорит о том что на следующий деньги мои 6% вернутся, я спрашиваю, дак почему они не вернулись, если вчера была оплата. 20 раз у кого та что-то уточняла — начала рассказывать о какой та курсосвой разницы и т. д. (какая разница с долларового счета оплата в долларах на американском сайте) сама не понимая о каких цифрах идет речь. Не смогла ответить где эту разницу можно увидеть и т. д.
Я не советую иметь какие либо отношения с этим банком потому что за 2 дня в этом банке меня обманули 3 раза и украли мои деньги ссылаясь на какой та мастеркард и отказываясь отвечать на вопросы. Банк мошенников.
Комментарии (1)
Заблокували карту после пользования в 2 дня
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески
Написать комментарий
Лохотрон с овердрафтами
Комментарии (2)
Дуже довго проходять перекази на Приват
Комментарии (1)
Оператори не можуть нормально відповісти
У МОЄМУ МІСТІ НЕМАЄ ВІДДІЛЕНЬ
Це ужас, а не банк гроші не можливо вивести техх підтримка тільки посилає на відділення просто немає слів не хочу більше бути клієнтом банку цього
Хочу щоб повернули мені кошти і закрили всі рахунки в цьому банку
Комментарии (11)
Курс валюти безготівковий 50к на міс
Комментарии (1)
Швидкодія процесів
Комментарии (1)
не поповнюйте картку в терміналах Привату!
Комментарии (1)
Неможливо відкрити картку без відвідування відділення
Комментарии (3)
банківськи перекази працюють як за часів царя Гороха
З іншого боку хотів би відмітит гарну реалізацію переказів в мобільному застосунку:
* непроведений платіж позначений як такий що перебуває в очікуванні
* після відправки переказу десь пів години на формі перегляду деталей платежу присутня кнопка яка дозволяє скасуватти відправку
Комментарии (5)
Банк!
Комментарии (1)
Пользуюсь давно и нареканий нет!
Написать комментарий
Валюта
Написать комментарий
хами на гарячій лінії!
Написать комментарий
Жахлива організація служби підтримки банку
Всі знають Глобус як банк, що пропонує дуже цікаві умови по кешбеку. І багато хто хоче заощадити, заводить карти цього банку. На цьому банк наростив протягом останніх місяців клієнтську базу. Цього місяця дуже приємний кешбек у категорії «Салони краси та косметика» — 4%. У мене виникли проблеми із нарахуванням кешбеку. До цього я платив карткою та кешбек нараховувався. Потім я помітив, що після платежу до eva.ua кешбек не нарахували, хоча платіж потрапляє у потрібну категорію. Через два дні це повторилося ще з одним платежем в eva.ua. З суботи я звернувся до банку (канал зв’язку — чат Telegram). Мене попросили повторно звернутися в понеділок у 11:00. Написав. Сказали, що треба більше часу, напишіть повторно о 15.00. Зрозуміло, і о 15:00 моїм питанням ніхто не займався, а просто відфутболили. Системи реєстрації звернень клієнтів немає, що багато говорить про організацію процесів у банку. Зрозуміло, що я вже не бачу сенсу повторно звертатися на підтримку — це просто знущання.
Готовий надати всі необхідні дані, скріншоти листування з підтримкою. Дуже неприємне враження від жахливої організації служби підтримки банку
Комментарии (3)
Хороший банк
Написать комментарий