Банк продовжує жити в камʼяному сторіччі - продовження історії
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Час від часу помилка розрахунку комісії зникає. Але потім з’являєтся знов. З чим пов’язане те що вона зникає, а потім повертаєтся — гадки не маю.
Кошти вдалось переказати лише 10 хвилин тому, сам переказ пройшов миттево: револют про отримання грошей написав раніше ніж застосунок глобуса про їх списання.
Кошти вдалось переказати лише 10 хвилин тому, сам переказ пройшов миттево: револют про отримання грошей написав раніше ніж застосунок глобуса про їх списання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.4 | 41.9 |
EUR | 44.4 | 45.2 |
Все курсы банка |
ОК, закидаю гривню переказом з картки на картку і … отримую відмову у зарахуванні грошей. При тому що переказ робив з застосунку іншого «банку», а точніше з застосунку Новопей.
ОК, може Глобус теж горохнувся на всю голову і банить перекази з карти небанку. Пробую переказати гроші банківським переказом — переказ пройшов (справа було до 20:00) і гроші на рахунку.
Тепер пробую зробити обмін валют і … получаю відмову у проведенні операції. І справа не в тому що грошей не вистачає — про це застосунок повідомляє окремо вказуючи суму комісії та попереджуючи що грошей не достатньо. З'єднуюсь з підтримкою і після перевірки підтримка повідомляє що треба почекати поки гроші будуть остаточно зараховані.
Якщо ви не зрозуміли про що мова (бо підтримка це і не сказала прямо) то проблема полягає в тому що картковий рахунок і звичайний існують якби паралельно і коли ви перераховуєте гроші на звичайний рахунок застосунок може показати вам що гроші нібито є в той час як насправді вони недоступні доти доки не відбудется синхронизація між картковим і звичайним рахунком. Давня відома проблема, особливо клієнтам банка Аваль який в таких випадках примудрявся нараховувати людям комісію за несанціонований овердрафт.
Почекавши пробую обміняти валюту, обмін відбуваєтся успішно, залишаєтся лише виконати переказ. І тут я помічаю що трохи помилився в розрахунках і грошей з урахуванням комісії менше ніж треба. ОК, знов роблю банківський переказ Новапей, але оскільки було вже після 20:00 він … десь підвис.
Чорт з ним, перекидаю гроші з картки іншого банку, гроші зараховані … але знов несинхонизовані картковий та звичайний рахунки і я знов чекаю коли це нарешті станется. Так і не дочекавшись йду спати.
Зранку прокинувся, сконвертував те чого не вистачало і пробую переказати гроші закордон. Але фігвам, тепер застосунок не може розрахувати комісію! Вчора все працювало і комісія рахувалась, а у випадку коли грошей не вистачало з’являлось окреме повідомлення про це. А тепер просто не рахуєтся комісія.
Звертаюсь до підтримки, але цього раху мені з підтримкою не пощастило. Не дивлячись на те що я скинув скріншот де видно повідомлення про те що комісія не розрахована через помилку дівчина Соломія каже мені що в мене не вистачає грошей. Роблю новий скріншот де пробую переказати лише 1 євро і отримую від застосунку те ж саме повідомлення. Нове питання чи в мене оновлений додаток (фейспалм)… На цьому в моє терпіння скінчилось.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з труднощами під час переказу коштів за кордон.
Щодо помилки розрахунку комісії, будемо вдячні, якщо ви надасте більше деталей про ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у службу підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber), і наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб якнайшвидше розібратися з проблемою.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що залишаєтеся з нами!