Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не можу повернути помилково відправлені кошти!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Lifemylife 23 ноября 2024, 3:56
Робила переказ по айбан на свою карту банка ПУМБ. Помилково ввела замість реквізитів гривневої карти — реквізити моєї єврової карти. На наступний день розуміючи що кошти не надходять, зрозуміла, що допустила помилку. Кошти в гривні не зарахують на євро карту. Таку ж помилку я зробила і в моно банку, відправила з Моно на євро карту по айбан. Але звернувшись в моно, мою проблему вирішили вже через добу. Я надала вірті реквізити Пумбу гривневої карти,і, дякую Моно, мені повернули мої кошти. Тут в Глобус ситуація склалася наступним чином:
1. Звертаюсь на гарячу лінію, кажуть, пиши на емеіл. Ок. Завантажила виписку, написала. Відповідь надходить:" Інформуємо, що Ви здійснили переказ коштів за допомогою сервісу
MasterCard MoneySend. З нашого боку кошти успішно перераховано на картку
іншого Банку. Для уточнення детальної інформації стосовно статусу
платежу та повернення коштів Вам необхідно звернутися в підтримку
банку-отримувача…
Перше питання- що за сервіс Mastercard MoneySend, як так вийшло, що кошти відправились цім сервісом? Якщо я вибирала опцію переказ по айбан? По-друге, я звернулась до ПУМБ, навіть спроби не було зарахувати ці кошти, до Пумбу вони не надходили.Якщоб надійшли, ПУМБ би повернув їх туди, звідки прийшли.
Підтримка банку Глобус каже: Рекомендуємо звернутися в підтримку даного сервісу MasterCard MoneySend для отримання квитанції по платежу.
Куди звертатися? Я не розумію! Де знайти контакти (офіційні) цієї платіжної системи і що потрібно їм надати? Адже квитанцію в вашому Глобус застосунку я завантажити не можу!!! Ви мені сказали, проси квитанцію у платіжної системи MoneySend. Я просто в розпачі…Де шукати майже 4 тис гривень? Де вони??? Куди вони надійшли??? Чому Моно банк відразу вирішив це питання, а Вам пофіг!!! Де шукати ці кошти???

Комментарии - 9

+
0
Три літри
Три літри
23 ноября 2024, 8:05
#
Перше питання- що за сервіс Mastercard MoneySend, як так вийшло, що кошти відправились цім сервісом? Якщо я вибирала опцію переказ по айбан?

Ви впевнені що робили переказ за номером рахунку? В застосунку чітко видно різницю між переказами за номером ракунку та номером картки (або номером телефону що по факту те сама).
+
0
Lifemylife
Lifemylife
23 ноября 2024, 12:36
#
Таж сама ситуація була у мене в Моно, і кошти повернули. Тут минув вже тиждень. Де кошти? Незрозуміло!!!Квитанцію мені не дають, нічого не роблять, щоб дізнатися де ці кошти. Це вже схоже на якесь шахрайство!
+
0
Три літри
Три літри
23 ноября 2024, 14:57
#
Намагайтесь якось логічно розділяти частини тексту. Складно зрозуміти що до чього відносится.

Повернути гроші може лише банк-отримувач. У вас це ПУМБ.

Квітанція є прямо в інформації по платежу, її не треба вручну замовляти через підтримку.
+
0
Lifemylife
Lifemylife
24 ноября 2024, 1:13
#
Банк Пумб надав інформацію, що кошти навіть не надходили!!!Якби там можливо було побачити/загрузити квитанцію, я б це уже давно зробила! Але це не можливо! Чому ви не можете надіслати мені квитанцію? Чому я не можу навіть перевірити реквізити, на які були відправлені кошти? Абсолютний нуль інформації! Питання де мої кошти залишається Відкритим!!! Від вас нуль зусиль вирішити проблему! Куди були все ж таки надіслані кошти??? Як ще локанічніше донести інформацію, що я хочу знати, де Мої Гроші!!!Що не зрозуміло!!!Це просто Абсурд якийсь! Не банк, а шарашкина контора!!!Служба підтримки не робить взагалі нічого,щоб вирішити питання! Пройшов тиждень! Буду звертатись до поліції і писати в НБУ!!!
+
0
Три літри
Три літри
24 ноября 2024, 6:50
#
Якби там можливо було побачити/загрузити квитанцію, я б це уже давно зробила! Але це не можливо!

Ну, чомусь я можу побачити квитанції по кожній операції, а ви не можете. Не знаю, ви ж навіть не пишите де саме ви їх дивитесь.

Чому ви не можете надіслати мені квитанцію?

Ви часом не переплутали цей сайт з сайтом банку Глобус? Як як, стороння людина, можу отримати доступ до вашого рахунку, викачати квітанцію і відправити її вам?

Але тепер я ні краплі не здивований що ви не можете знайти де дивитись квитанцію як ви навіть не розумієте різницю між сайтом Мінфін і банком.
+
0
Lifemylife
Lifemylife
24 ноября 2024, 13:40
#
Ви під кожним новим повідомлення всім пишите? Вам більше зайнятись нічим?Тут вже ясно, хто це пише) Удачі Вам! Шарашкина контора!
+
0
Три літри
Три літри
24 ноября 2024, 14:20
#
Ви під кожним новим повідомлення всім пишите?

Вам яка різниця що і де я пишу? Ви що, моя вихователька?

Вам більше зайнятись нічим?

Замість ввімкнути мізки і зрозуміти що ви зробили не так та або самостійно знайти квитанцію, або скористатись підказками інших відвідувачів сайту — ви вирішили займатись вихованням мене. Ну, тоді успіхів банку ПУМБ в користуванні вашими грошима.
+
0
Три літри
Три літри
24 ноября 2024, 14:23
#
Тут вже ясно, хто це пише) Удачі Вам! Шарашкина контора!

Банк тут не відповідає.

Якщо ви чергова дурепа яка записала мене до працівників банку — то перекажіть мені зарплату за листопад, маєте ж ви якось відповідати за свої слова.

+
0
Lifemylife
Lifemylife
24 ноября 2024, 14:46
#
Ахааахаа. Ви тільки і робите, що пишите людям негатив під кожним повідомленням!!!То хто ще з нас дурень!!!Не витрачай мій час. І не пиши більше цей непотріб! Схоже там проблеми ментальні!!!Звертайтесь за допомогою до спеціалістів. Нормальна людина не буде ходити і під кожним новим повідомленням писати якийсь негатив в агресивних формах і образах.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Не можу повернути помилково відправлені кошти!