Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували і утримують кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юрій Юрченко 19 ноября 2024, 3:21
Відкрив рахунок в Глобус Банку, для особисто користування, тому що були гарні умови обміну валюти, а саме євро і гарний кешбек на різні категорії. Так як у моєму місті немає відділення Глобус Банку, довелось перекинути кошти з інших банків на Глобус Банк. Після кількох платежів, банк заблокував карту без пояснень та утримує мої кошти. Звернувся до підтримки в телеграм, щоб уточнити причину блокування, в чаті вказали, що слід звертатись на електронну адресу, так як підтримка в телеграм не володіє інформацією. Написав лист на електронну адресу, довгий час не отримував відповідь. Потім зателефонував до служби підтримки і пояснив ситуацію, вони сказали чекати відповідь на електронну адресу, або запропонували їхати до найближчого відділення тобто 200 км до одного міста і 300 км до іншого міста, оскільки в моєму обласному центрі немає відділення банку. Це взагалі неповага до клієнтів, я що винен в тому, що банк не відкрив відділення в обласному центрі? (м.Кропивницький). Згодом надійшла відповідь на електронний лист і попросили надати документи походження коштів, я надав документи. Пройшло кілька днів, жодної відповіді не отримав, карта з коштами заблокована. Писав повторно на електронну адресу, просто ігнорують, в чаті телеграм підтримки посилаються на ст. 20, що можуть розглядати до 30 діб. Ну що за маячня?!!! Заблокували значну суму коштів, пропонують поїхати в іншу область у відділення банку? А Ви не подумали. що людині заблокували всі її кошти і чому клієнт банку має витрачати кошти 1000 в одну сторону 1000 в другу сторону, банк це компенсує… Думаю, що ні. Прошу вирішити ситуацію в найкоротший термін! Іншим користувачам Мінфін, я не раджу співпрацювати з даним банком, якщо таке відношення буде продовжуватись.

Комментарии - 5

+
0
Три літри
Три літри
19 ноября 2024, 7:29
#
От дивно читати що людина відкриває рахунок в банку відділення якого в її місті немає і непрозорими шляхами поповнює рахунок. Зрозуміло це викличе підозри у будь якого банку, не тільки у Глобуса.

Треба якось наперед продумувати все. І чи отримувати на рахунок виключно білі зрозумілі гроші, наприклад зарплату. Чи для прокруток та інших напівлегальних операцій відкривати картку в тому банку відділення якого є поруч.
+
0
Юрій Юрченко
Юрій Юрченко
19 ноября 2024, 13:17
#
Кошти білі і зрозумілі. Банк спокусив тим , що він має привабливий курс євро на покупку і кешбек.
+
0
Банк Глобус
Ответ банка
Банк Глобус
19 ноября 2024, 10:04
#
Вітаємо.

Повторно інформуємо Вас, що питання отримання Вами численних р2р переказів від різних осіб, а також надані Вами пояснення знаходиться на розгляді служби Банку.

Просимо дочекатися на результат цього розгляду.

Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротший термін.
+
0
Юрій Юрченко
Юрій Юрченко
19 ноября 2024, 13:18
#
Численних переказів, це 10 транзакцій? В моєму розумінні , численні перекази значно більше ніж 10 транзакцій. У моєму випадку було 10 транзакцій.
+
0
Юрій Юрченко
Юрій Юрченко
19 ноября 2024, 13:40
#
Прошу Вас пришвидшити розгляд моєї ситуації
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться