Оперативне вирішення проблеми з переказами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В четвер вирішив перекинути гроші на свій рахунок в інший банк. Щоб раптово не стати обʼєктом цікавості фінмону вирішив відправити їх через банківський переказ. Після заповнення всіх реквізитів натиснув кнопку, але нічого не відбулося. Спробував ще — те саме.
Звʼязався з підтримкою, вони запропонували спробувати вимкнути Wi-Fi (мабуть думали що я за кордоном), потім ще перевантажив смартфон — але проблема залишалась. Записав їм відео (треба скидати на емейл бо в телеграмі вони відео отримати не вміють), після чого до мене передзвонив співробітник банку і ми з ним ще раз покроково пройшли по процедурі переказу. Вона потім ще раз мені передзвонила, підтвердила що проблема є і пообіцяла передзвонити як тільки проблема буде вирішена.
Наступного дня (пʼятниця) вона мені передзвонила, повідомила що версія з виправленням вже доступна. Перевірити руки дійшли лише ввечері: відправив гроші і вони десь через пів години вже були в іншому банку на рахунку.
Резюме: підтримка відгукується оперативно, довести їм наявність проблеми цілком можливо (це вам не Дія якась де будуть відбріхуватись роками) і головне що дуже оперативно проблеми вирішують.
Дякуємо за змістовний відгук та приємні слова. Передали Ваш коментар колегам зі служби турботи, тому що це результат їх роботи.