Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Оператори не можуть нормально відповісти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
gazikyazik 27 ноября 2023, 13:50
Заблокували додаток на 3 день щоб розблокувати потрібно нести документи підтверджуючі доходи
У МОЄМУ МІСТІ НЕМАЄ ВІДДІЛЕНЬ
Це ужас, а не банк гроші не можливо вивести техх підтримка тільки посилає на відділення просто немає слів не хочу більше бути клієнтом банку цього
Хочу щоб повернули мені кошти і закрили всі рахунки в цьому банку

Комментарии - 11

+
0
Три літри
Три літри
27 ноября 2023, 14:02
#
Черновий крутільщик погорів.

щоб розблокувати потрібно нести документи підтверджуючі доходи
У МОЄМУ МІСТІ НЕМАЄ ВІДДІЛЕНЬ


А нащо ж ти відкривав рахунок у банку відділення якого немає у твоєму місті?

Хочу щоб повернули мені кошти і закрили всі рахунки в цьому банку

Місяця через три 🤣
+
0
gazikyazik
gazikyazik
27 ноября 2023, 14:07
#
До чого тут крутильщик?
те що тобі прийшла сумма у розмірі 4к грн і уже потрбіно блокувати?
+
0
kingcity
kingcity
27 ноября 2023, 14:59
#
Можливо, подібні суми регулярно надходили від різних людей
+
0
Три літри
Три літри
27 ноября 2023, 19:23
#
4к один раз з моменту відкриття рахунку? 🤣
Це була єдина операція?
+
0
gazikyazik
gazikyazik
27 ноября 2023, 21:50
#
Тобі самому не смішно що в банку система 2010 року?
Коли все потрібно вирішувати на відділені
+
0
gazikyazik
gazikyazik
27 ноября 2023, 21:52
#
Взяти навіть sense банк у якого є відеодзвінок і можна все вирішити через електронну пошту
+
0
Три літри
Три літри
27 ноября 2023, 22:22
#
Тобі самому не смішно що в банку система 2010 року?

Ми хіба це зараз обговорюємо? Ні, ми обговорюємо ось це: «те що тобі прийшла сумма у розмірі 4к грн і уже потрбіно блокувати?»
Так що з твоїми 4к?

Фінмониторинг, під який ти потравив, не залежить від того стара у банка система чи ні.
Тим більш що ти наврядчи знаєш яка вона.
+
0
gazikyazik
gazikyazik
27 ноября 2023, 22:49
#
Яка різниця яка мені прийшла сумма
Я готовий підтвердити документами що я працюю офіційно
Чому я маю втрачати свій час щоб їхати в інше місто і підтверждати на відділені якщо зараз більшість банків може це дистанційно перевірити
+
0
kingcity
kingcity
27 ноября 2023, 22:59
#
Те, що ви працюєте офіційно, не означає, що у вас немає неофіційних (незаконних) доходів.

Друга справа, що документи дійсно можна було би подати дистанційно.
+
0
Три літри
Три літри
28 ноября 2023, 14:04
#
Яка різниця яка мені прийшла сумма

Ти ж сам написав про суму. Чому ти це зробив якщо сума не важлива?

Я готовий підтвердити документами що я працюю офіційно

Банк зацікавили твої 4к і вони були не від твого роботодавця.

Чому я маю втрачати свій час щоб їхати в інше місто і підтверждати на відділені якщо зараз більшість банків може це дистанційно перевірити

Тому що крім офіційного доходу банк помітив в тебе якісь незрозумілі операції. Вгадай скільки раз з 2001 банки питали в мене про походження грошей? Жодного.
+
0
Банк Глобус
Ответ банка
Банк Глобус
27 ноября 2023, 15:31
#
Вітаємо.
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що відповідно до публічної пропозиції АТ «КБ «ГЛОБУС» на укладення Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в АТ «КБ «ГЛОБУС», що розміщена на сайті банку (https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html) банк має право вимагати від клієнта в передбаченому чинним законодавством порядку відвідати банк та/або надати достовірні документи та/або відомості, необхідні з метою здійснення банком процедур ідентифікації, вивчення клієнта і аналізу його фінансових операцій.
Зокрема, надати документи і відомості, необхідні для з’ясування його особи, суті діяльності, фінансового стану, джерел походження коштів, мети та підстави здійснення фінансових операцій, поглибленої перевірки/ уточнення/ додаткового уточнення інформації щодо ідентифікації клієнта та інші документи/відомості, необхідні для виконання банком функцій суб'єкту первинного фінансового моніторингу відповідно до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Відповідно, на вимогу банку, клієнт зобов’язаний надати документи і відомості, необхідні для з’ясування його особи, суті діяльності, фінансового стану.
Просимо надати до банку детальні пояснення операцій по рахунку та документи, які були запитані у Вас для розгляду можливості розблокування мобільного застосунку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Оператори не можуть нормально відповісти