Про мобільний застосунок і неочевидні умови кешбеку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.
Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.
Забув ще про кредити написати.
Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)
так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами
а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах
І ще пʼять копійок
Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.
Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!