×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Довго обробка документів
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком.
Нам прикро, що процес розгляду документів викликав у вас розчарування. Повідомляємо, що повний пакет документів було отримано банком 27.06.2025 року. Ваше звернення вже передано на опрацювання профільним фахівцям.
Банк Глобус з глибокою повагою ставиться до військовослужбовців і їхніх родин та завжди прагне забезпечити максимально швидке й уважне вирішення подібних питань.
Дякуємо за терпіння та довіру.
Комментарии (2)
Самый *** банк
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з затримкою під час переказу коштів. Розуміємо, наскільки це важливо, і хочемо якнайшвидше розібратися в ситуації.
Будь ласка, надайте нам більше деталей, щоб ми могли перевірити інформацію та надати вам зворотний зв'язок.
Зв'яжіться з нами через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк) або напишіть нам на info@globusbank.com.ua.
Комментарии (3)
приховані відсотки і кредити
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.
У застосунку GlobusPlus доступне чітке розділення власних і кредитних коштів, а також зазначається комісія перед підтвердженням переказу. З актуальними тарифами можна ознайомитися в застосунку або за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/globusplus
Будь ласка, надішліть нам детальний опис ситуації на електронну пошту info@globusbank.com.ua. Це допоможе нам перевірити інформацію і, за потреби, покращити клієнтський досвід.
Написать комментарий
Нулевая работа поддержки. Не начисляют кешбек по партнёрской категории.
Оплата доступна у магазина исключительно через сервис Portmone.
Соответственно, когда платёж прошел, кешбек не было начислен, потому что система банка видит этот платеж, как оплату на сайте Portmone, а не на сайте Retromagaz’a.
Написал в поддержку, предоставил скриншот транзакции, скриншот заказа из кабинета на Retromagaz и скриншот отсутствия кешбека по этой категории.
Сперва час ждал, чтобы мне ответили «Ожидайте, передали вопрос куда-то там выше».
За 3 суток так и не осилили начислить кешбек вручную. «Передали заявку на дочисление». Не знаю, кому её там передали, видимо, лично Гетманцеву. Думаю, история на этом и закончится, просто забьют, т.к. кешбека там не то, чтобы на миллионы гривен. Просто сама ситуация показательная.
Уже не впервые подобное. Раньше было то же, но с другим магазином и в другом банке. Тоже оплатил через Portmone, тоже кешбек не начислили. Вот только в том банке поддержка решила вопрос за минут 15−30, так ещё и посреди ночи. Чем в этом заняты — неясно.
Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації.
Нам шкода, що у вас склалося хибне враження щодо роботи нашої служби підтримки та процесу нарахування кешбеку. Ми постійно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс і пришвидшувати обробку подібних запитів.
Ваше звернення було опрацьоване у встановленому порядку. Дійсно, у випадках із партнерським кешбеком підтвердження покупки може займати трохи більше часу. Наразі кешбек за покупку в Retromagaz донараховано. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше терпіння.
Комментарии (1)
Давно працюю з цим банком
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
ГЛОБУС — кращій … БУВ
Такий ГАРНИЙ Банк (без стьобу) … БУВ — і кешбеки НАЙбільші, і завжди все фахово пояснюювали по «гарячій лінії». Ну просто 👍👍👍
АЛЕ зараз «середня ланка — офісні щури» таке враження, що проводять диверсії по знищенню репутації Банку.
Будьте ОБЕРЕЖНІ!!!
На своєму особистому прикладі пояснюю на пальцях:
надали «кредитний ліміт», невеличкий 3000грн (а пенсіонеру-мінімальщику більший і не треба; зате з кредитних ресурсів — значно більший % кешбеку). Використав 2000грн «кредитного ліміту» в межах «пільгового періоду».
Наступного дня Банк зменшує «кредитний ліміт» до 1000грн (!!!) і виникає кредитний БОРГ (1000 — 2000 = -1000); тобто Банк ПРИМУСОВО заганяє порядного й законослухняного Клієнта, який діє в рамках правил і договору цього Банку, в БОРГ … грубо порушуючи свої ж договірні забов’язання.
Банк має право зменшувати «кредитний ліміт», АЛЕ в межах ЩЕ НЕ ВИКОРИСТАНИХ кредитних коштів.
!!! Шановні діючі або майбутні клієнти ГЛОБУС Банку — БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ із цим «банком»!!!
PS:
На початку 90-х такі дії називались БЄСпрєдєлом і солідні люди «по-понятіям» (тобто хоч за якимись та правилами) ставили таких … «на лічильник» …
На сьогодення у банково-фінансовій сфері це — НацБанк, МінФін, колеги-банкіри інших СОЛІДНИХ Банків, тощо …
😎😎😎💲💲💲💥💥💥
ЧЕСТЬ маю й СЛОВО тримаю …, чому й досі живий
ТЧК
Комментарии (1)
Бренд, який постійно розвивається «Глобус»
Мобільний додаток «Глобус» робить управління фінансами простим і зручним, а підтримка клієнтів завжди відповідає швидко і компетентно. Я довіряю цьому банку і впевнений, що мої гроші в надійних руках.
Дякуємо за відгук і приємні слова.
З нашим застосунком GlobusPlus — усе в плюс🧡
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Блокування
Дякуємо за відгук.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально розглянути ваше питання та надати зворотний зв’язок, просимо вас надіслати додаткову інформацію на нашу офіційну електронну адресу: info@globusbank.com.ua або звернутись до служби підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber).
Написать комментарий
Некоректна комунікація
Комментарии (1)
Блокування рахунку без можливості виведення коштів
14.09.2024 року на мій картковий рахунок у цьому банку надійшов переказ у розмірі 4 900 грн. Через два дні, 16.09.2024 року, банк без жодного попередження заблокував мої картки, посилаючись на запит від Кіберполіції.
Я надав банку всі необхідні документи, що підтверджують легальність операції, але банк, замість того щоб розблокувати рахунок, почав висувати нові вимоги — тепер їм потрібно підтвердження від Кіберполіції про те, що справа закрита.
Вони змусили мене самостійно звертатися до Кіберполіції та вимагати від них якийсь офіційний документ, який підтвердить, що до мене немає претензій. Але після численних звернень до Кіберполіції мені так і не вдалося отримати цей документ — усі співробітники, з якими я спілкувався, заявляли, що вони не надають таку інформацію приватним особам. Тобто банк вимагає від мене документ, який я фізично не можу отримати!
У підсумку: мій рахунок заблокований, доступу до власних коштів я не маю, а банк не пропонує жодного реального шляху вирішення проблеми.
Більш того, їх «рішенням» стало закриття мого рахунку та переказ залишку коштів. Але щоб це зробити, вони вимагають особистої присутності у відділенні, що для мене неможливо, оскільки я перебуваю за кордоном. Тобто банк не лише незаконно блокує мої гроші, а й не дає жодної можливості їх повернути!
Це що, нова схема вимагання та блокування коштів клієнтів? Банку абсолютно байдуже на своїх користувачів — вони легко можуть заблокувати ваші гроші, а потім відмахнутися від вас.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк нікому! Якщо вам дорогий доступ до ваших власних коштів — тримайтеся подалі від цього банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Блокування рахунку було здійснено відповідно до умов Договору про надання банківських послуг, з якими ви погодилися під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Публічна частина договору розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html
Розуміємо, що ваша ситуація потребує індивідуального розгляду. Для того, щоб знайти рішення, просимо вас написати нам на офіційну пошту Банку: info@globusbank.com.ua
Також, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості особисто відвідати відділення Банку, повідомте нас про це, щоб ми могли розглянути альтернативні варіанти вирішення питання.
Дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось якнайшвидше допомогти вам!
Комментарии (1)
Дивні ліміти. Жахливе обслуговування
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.
Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.
Написать комментарий
Подяка банку
Нам дуже приємно за таку оцінку, дякуємо за ваш відгук.
Щодня працюємо, щоб робити сервіси ще вигіднішими та зручнішими для наших клієнтів.
Комментарии (1)
тут навіть слів не добрати…
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що у вас виникли труднощі з відкриттям рахунку.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Написать комментарий
Обслуговування клієнтів тут на високому рівні
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Погане обслуговування
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Комментарии (2)
Стосовно розгляду звернень клієнтів
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг.
Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням.
Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.
Комментарии (3)
Блокують акаунт за поповнення картки
До цього також був клієнтом банку, коли у мене був ще ФОП, кидав їм всі виписки по рахунку ФОП, де було видно отримані суми і сплачені податки.
Цього разу мене майже 2 тижні тримали з заблокованою картку, потім я написав всеж у підтримку, аби процес перевірки прискорили. Це і справді зробили і картку розблокували. Захотів купити валюту, як завжди, А МЕНІ ПОМИЛКА З ЯКИМОСЬ ЛІМІТОМ.
Попросили оновити анкету клієнта для підняття ліміту, я ввів всі свої данні, де вказав офіційну запрлату, і надіслав лист у відділ підняття ліміту ДЛЯ ПОКУПКИ ВАЛЮТИ ???
Мені ж у відповідь кажуть, що я ЗАЙМАВСЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ??? З ЯКОГО ЦЕ ДИВА, НАВІЩО ЦЕ МЕНІ ???
Вимагаю негайного вирішення питання!
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Комментарии (1)
Банк продовжує жити в камʼяному сторіччі - продовження історії
ОК, закидаю гривню переказом з картки на картку і … отримую відмову у зарахуванні грошей. При тому що переказ робив з застосунку іншого «банку», а точніше з застосунку Новопей.
ОК, може Глобус теж горохнувся на всю голову і банить перекази з карти небанку. Пробую переказати гроші банківським переказом — переказ пройшов (справа було до 20:00) і гроші на рахунку.
Тепер пробую зробити обмін валют і … получаю відмову у проведенні операції. І справа не в тому що грошей не вистачає — про це застосунок повідомляє окремо вказуючи суму комісії та попереджуючи що грошей не достатньо. З'єднуюсь з підтримкою і після перевірки підтримка повідомляє що треба почекати поки гроші будуть остаточно зараховані.
Якщо ви не зрозуміли про що мова (бо підтримка це і не сказала прямо) то проблема полягає в тому що картковий рахунок і звичайний існують якби паралельно і коли ви перераховуєте гроші на звичайний рахунок застосунок може показати вам що гроші нібито є в той час як насправді вони недоступні доти доки не відбудется синхронизація між картковим і звичайним рахунком. Давня відома проблема, особливо клієнтам банка Аваль який в таких випадках примудрявся нараховувати людям комісію за несанціонований овердрафт.
Почекавши пробую обміняти валюту, обмін відбуваєтся успішно, залишаєтся лише виконати переказ. І тут я помічаю що трохи помилився в розрахунках і грошей з урахуванням комісії менше ніж треба. ОК, знов роблю банківський переказ Новапей, але оскільки було вже після 20:00 він … десь підвис.
Чорт з ним, перекидаю гроші з картки іншого банку, гроші зараховані … але знов несинхонизовані картковий та звичайний рахунки і я знов чекаю коли це нарешті станется. Так і не дочекавшись йду спати.
Зранку прокинувся, сконвертував те чого не вистачало і пробую переказати гроші закордон. Але фігвам, тепер застосунок не може розрахувати комісію! Вчора все працювало і комісія рахувалась, а у випадку коли грошей не вистачало з’являлось окреме повідомлення про це. А тепер просто не рахуєтся комісія.
Звертаюсь до підтримки, але цього раху мені з підтримкою не пощастило. Не дивлячись на те що я скинув скріншот де видно повідомлення про те що комісія не розрахована через помилку дівчина Соломія каже мені що в мене не вистачає грошей. Роблю новий скріншот де пробую переказати лише 1 євро і отримую від застосунку те ж саме повідомлення. Нове питання чи в мене оновлений додаток (фейспалм)… На цьому в моє терпіння скінчилось.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з труднощами під час переказу коштів за кордон.
Щодо помилки розрахунку комісії, будемо вдячні, якщо ви надасте більше деталей про ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у службу підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber), і наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб якнайшвидше розібратися з проблемою.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Комментарии (1)
Дискреминація за ознакою статті
Дуже рекомендую оминати цей банк. Мало того що вимагають купу додаткових якихось незрозумілих документів, які самі можуть прекрасно отримати і подивитись, розглядають заявку хто зна скільки часу, дізнатися до розгляду заявки умови неможливо, так потім ще на гарачій лінії отримуєш ось таке пояснення. Дуже веселі клоуни, яки намагаються принизити своїх клієнтів.
Перш за все хотіли би зазначати, що у Банку відсутні будь-які обмеження на кредитування чоловіків, що підтверджується кредитами, які в продовж остатнніх місяців видаються банком.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Написать комментарий
Ужас!!!блокируют без разборок и объяснений
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Також ви можете звернутися до нашої служби підтримки через чат-бот банку, який доступний в месенджерах Telegram, Viber – наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб допомогти у вирішенні ситуації.
Комментарии (2)