×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.85 | 44.5 |
USD | 41.8 | 42.3 |
Все курсы банка |
Заблокировали приложение
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написать комментарий
Шахраї під вивіскою «Глобус Банк» у Харкові
Наступного дня приїхав знов о 14-й (нібито кінець їх обідньої перерви), щоб відповідно до заяви-договору доповнити депозит готівкою, яку зумів отримати наступного дня, тобто 16го. Але, починаючи з 14ї і до «кінця робочого дня» — 18 години у це приміщення мене вже не допускали, мотивуючи повітряною тривогою.
Наступного дня 17-го липня ситуація повторилася один в один. Але виникла одна несподівана відмінність. Жінка «Карпенко», яка до цього моменту самоідентифікувала себе, як керівник цього відділення (відколи я спілкувався з нею з 15 липня) — тепер 17 липня заявила, що я не є клієнтом банку (!) і тому сюди вона мене не пустить (!), а на моє здивоване заперечення, що в мене є договір «вами підписаний!» відповіла: «Я договір з вами не підписувала». Все. Занавіс.
Через те, що в мене не було договору одразу на руках і я не міг перевірити ці цілком несподівані слова — я вимушений був уїхати за місцем, де знаходився договір, і передивитись його, щоб зрозуміти правду.
Пізніше того дня 17го я упевнився в тому, що дійсно «Карпенко» його не підписувала, хоча на сайті банку відображається саме таке, причому єдине прізвище керівника у Харкові. А у заяві-договорі дійсно виявився підпис іншої людини (чоловіка) без позначення посади. Це прізвище мені нічого не говорить, знайти згадку про нього на сайті банку не зміг. Печатка нагадує дитячі штампік, який можна купити в дитячих іграшках-штампіках для начальних класів та дитсадків.
18го знову приїхав о 14:00, вже зателефонувавши завчасно до поліції та на гарячу лінію цього банку, і попередив оператора лінії про те, що коїться і про те, що я викликав поліцію за ознаками і підозрою на шахрайське заволодіння моїми готівковими грошами 15 липня від виглядом відкриття депозиту у приміщенні під вивіскою «Глобус банк». Поліція за 20 хвилин приїхала, заява на притягнення шахраїв до відповідальності прийнята, пояснення надані. Чекаю на подальше розслідування та кримінальне провадження.
Бережіться цього банку і реклами навіть на Minfin, що дуже прикро.
P. S. Складається підставне враження що спільники у «Карпенко» таки є у центральному офісі цього банку, тому що при спробі зареєструватися у додатку, і перевірити депозит через їх офіціальний додаток «Глобус плюс» — це виявилось для мене неможливим, в нього увійти не можу, а гаряча лінія банку на питання про причину, чому неможливо користуватися додатком, або чи є він платний — не відповіли, а додаток нібито безоплатний.
Наразі бережіться.
Просимо у будь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію аби перевірити Вашу інформацію.
Дякуємо.
За результатами розгляду Вашого зверення підтверджуємо, що Вами 15 липня було розміщено депозит, що підтвердується документами, які відповідають чинному законодавству.
Банком вже було підтверждено сайту Мінфін факт розміщення коштів і ви найближчим часом отримаєте бонус від даного сайту.
Щодо можливості вільного відвідування відділення Банку то повідомляємо, що організація роботи відділення Банку здійснюється відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту населення України та п. 8 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», що затверджена постановою Правління Національного банку України № 18 від 24.02.2022 із змінами.
Відповідно до даних норм законодавства, повітряна тривога є офіційним попередженням про можливу небезпечну подію, що передбачає загальну рекомендацію по Банку по евакуації персоналу банку та клієнтів у безпечне місце. В окремих випадках, коли ризик для життя та здоров’я персоналу та клієнтів є контрольованим, відділення може продовжувати обслуговування клієнтів.
Наразі відділення Банку продовжує працювати відповідно до об'єктивних обставин, які не залежать від Банку, тому просимо із розумінням віднестися до заходів, які приймаються Банком по збереженню життя та здоров’я персоналу та клієнтів, та для уникнення непорозумінь відвідування відділення просимо здійснювати у часи відсутності повітряної тривоги.
Комментарии (7)
Глобус Банк- аферист! Блокування рахунків
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Повідомляємо, що вже незабаром в оновленій версії застосунку буде доступний процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Також звертаємо увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Комментарии (7)
Залишили без копійки
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Також, вже найближчим часом в оновленій версії застосунку можна очікувати процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Комментарии (4)
Блокування рахунка
Комментарии (2)
Заблоковано рахунок
Рахунок було відкрито онлайн через додаток банку та замовлено пластикову картку.
З того часу зробив декілька зарахувань особистих коштів з іншого банку на картковий рахунок Глобусу. Сума зарахувань і близько не наблизилась до обмежень в 400 тис. грн.
Не було перевищено також і обмеження на місячне поповнення карткового рахунку.
В межах суми зарахованих коштів оформив депозити в цьому банку.
Ніяких видаткових чи прибуткових операцій не здійснював, тобто всі зараховані кошти пішли на відкриття та поповнення депозитів.
Навіть, якщо до видаткових операцій віднести відкриття та поповнення депозитів в цьому ж банку, то ліміт в 400 тис. також не перевищено жодним чином.
Отже, ліміт на видаткові операції не перевищено (навіть не наблизившись до обмежень), ліміт на загальний залишок на рахунках також не перевищено.
При перевірці нарахованих процентів виявив, що рахунок для виплат, на який зараховуються проценти та депозити заблоковано. Спочатку уваги не звернув та подумав, що то глюк додатку. Але почитавши останні відгуки про цей банк збагнув, що то не глюк, а цілеспрямовані дії банку Глобус по блокуванню рахунків та обмеженню доступу клієнтів до їхніх коштів.
Сьогодні (09.07.2024), через телеграм, звернувся до оператора банку (оператор Інна) із запитанням щодо підстав блокування рахунку для виплат. На що відповіді не отримав, але отримав пропозицію звернутись «на відділення банку» для проведення повної ідентифікації для розблокування рахунку. Підстави для блокування рахунку не зазначено. Оскільки відповіді на своє питання не отримав, я повторно попросив назвати конкретну підставу для блокування мого рахунку. Відповідь не надійшла, а чат було автоматично закрито.
Отже, у результаті співпраці з банком Глобус маю безпідставно заблокований рахунок та втрачений доступ до власних коштів.
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Також звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Наразі ми працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Комментарии (1)
Заблоковані рахунки
Аналогічна ситуація, як і у більшості клієнтів банку. Банк все повністю заблокував: картку, яку я згодом сам подав на закриття, якою я справно користувався цілий рік і платив справно по кредиту.
Оператор сказав, що із-за ліміту 400 тис., йдіть у відділення, а ви дорогу проплатите від Кам’янця до Хмельницького, де я живу?! Чи тоді відкривайте відділення у обласному цінтрі, а не в якомусь там Кам’янці Подільському.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн верифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку?!
Повідомляємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
На сьогодні, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Комментарии (6)
Заблоковані рахунки (Питання вирішене, 06.07.2024)
Були заблоковані рахунки.
Оператор сказав що із-за ліміту 400 тис.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн веритифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку
Комментарии (3)
Заблоковані рахунки
Наші спеціалісти вже надали Вам консультацію та допомогли у вирішенні ситуації.
Дякуємо за відгук.
Комментарии (4)
Отвратительная регистрация
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід при реєстрації в застосунку. Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Комментарии (1)
Блокування картки і карткового рахунка
Хотів поділитись неприємним контактом і справпрацею з Глобус Банком. Відкрив картку, по причині що був кращий кешбек на продукти і вигідніші умови по депозитам. За рік заробив кешбека близько 1500 грн. Активно користувався і відкривав депозити, періодично заходили кошти.
Але вчора хотів розрахуватись в магазині карткою, але операція була відхилена, бо картка виявилась заблокованою. Позвонив на гарячу лінію сказали у мене переліміт операцій за 400 000 грн потрібно їхати у відділення. На жаль відділення немає в м.Кропивницький. Сьогодні написав звернення на службу підтримки, відповіді поки не отримав.
Не розумію чому я не можу зняти свої власні кошти і з часом забрати свої депозити, якщо виявляється вони банку не потрібні. Але чому я не можу зробити це дистанційно? Я боржник? Хочу вирішити з банком дану ситуацію полюбовно, але банк не хоче йти на зустріч
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформуємо Вас, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Наразі, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже незабаром ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Комментарии (3)
Заблокували карту!
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід. Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Комментарии (2)
Не дають можливості розблокувати аккаунт онлайн
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід при користуванні мобільним застосунком GlobusPlus. Акаунт може бути заблокований виключно з міркувань безпеки.
Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Написать комментарий
Є нюанси, нада доопрацьовувати
Комментарии (1)
Комісія при відкритті депозиту
В результаті — споачена комісія в розмірі 2 тисячі грн
Комментарии (2)
Увага банк Глобус банк аферист!!!
Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Але в вашому відгуку Ви надаєте недостовірну інформацію щодо неіснуючого кредиту та інформації про надання кредитної картки без %.
Звертаємо увагу, що строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html
З тарифами по картці Ви також можете ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_ea4b270048c720a9a2c0b4d75f022f04.pdf
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук!
Комментарии (1)
Оперативне вирішення проблеми з переказами
В четвер вирішив перекинути гроші на свій рахунок в інший банк. Щоб раптово не стати обʼєктом цікавості фінмону вирішив відправити їх через банківський переказ. Після заповнення всіх реквізитів натиснув кнопку, але нічого не відбулося. Спробував ще — те саме.
Звʼязався з підтримкою, вони запропонували спробувати вимкнути Wi-Fi (мабуть думали що я за кордоном), потім ще перевантажив смартфон — але проблема залишалась. Записав їм відео (треба скидати на емейл бо в телеграмі вони відео отримати не вміють), після чого до мене передзвонив співробітник банку і ми з ним ще раз покроково пройшли по процедурі переказу. Вона потім ще раз мені передзвонила, підтвердила що проблема є і пообіцяла передзвонити як тільки проблема буде вирішена.
Наступного дня (пʼятниця) вона мені передзвонила, повідомила що версія з виправленням вже доступна. Перевірити руки дійшли лише ввечері: відправив гроші і вони десь через пів години вже були в іншому банку на рахунку.
Резюме: підтримка відгукується оперативно, довести їм наявність проблеми цілком можливо (це вам не Дія якась де будуть відбріхуватись роками) і головне що дуже оперативно проблеми вирішують.
Дякуємо за змістовний відгук та приємні слова. Передали Ваш коментар колегам зі служби турботи, тому що це результат їх роботи.
Написать комментарий
Невозможно пройти верификацию в приложении
Нам прикро, що під час реєстрації в застосунку у вас виникли складнощі. Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Написать комментарий
Заблокировали карту по известной схеме о якобы жалобе.
После услышанного я вышла с отделения и позвонила сразу в НБУ и КиберПолицию, на что услышала ответ с обеих организаций что КиберПолиция не есть исполнительным органом, они не имеют право блокировать счета без решения суда, то есть банк заведомо врал мне в глаза и грозился судом и уголовным делом.Это же мне и подтвердили в НБУ.К тому же, сотрудница которая мне этот бред несла рассказывала мне что мне надо обратиться в полицию, в ощад, еще куда-то, хотя с какой целью мне это делать, это проблемы банка, не мои.Потом я узнала что чуть дальше есть отделение для юр.лиц, я пошла туда, где начальник отделения Александр решил мне помочь, позвонил сам в финмониторинг, сказал что проблема есть, проблема в зачислении больших средств, я написала заявление и мы разошлись с уверением что все будет хорошо.На следующий день 17.04.24 я поехала в полицию, сделали запрос, ествестенно никакого обращения, а тем более уголовного дела на меня нет.После заверения Александра о том, что все будет очень быстро, я написала в чат телеграма, так как была недалеко от банка, что с моим заявлением, мне ответил сотрудник что банк закрывает мой счет, напиши заявление и деньги Вам вернут.Я естественно поехала быстро в отделение, где после 15−20 минутных разбирательств Александра по телефону оказалось что никто заявление мое не смотрел (хотя сотрудник чата откуда-то ж знает информацию, тупо искуственно время затягивают) и что мол ожидайте.Вечером того же дня 17.04.24 я решила все-таки выяснить по чату и почте информацию полностью, на основании каких нормативно-правовых документов, заявлений и прочего заблокировали мой счет, я раньше говорила что вела полностью всю фиксацию общения с ними, этот бред что они пишут и прочее.И началось веселое как обычно-по телефону ответа нету, а по чату сотрудник мне частично дал ответ, мы нашли эту «проблемную транзакцию», теперь это была реальная транзакция на сумму 2500 грн, однако была она не с ощадбанка, а с отп, но сотрудники все равно продолжали врать дальше.Самое интересное, что они сами себя в чате закапывали, ссылались за законы, которые сами же нарушали и прочее.И так, для тех у кого такая же ситуация, читайте дальше, как удалость вернуть часть денег.Самое интересное что меня 2 дня игнорировали по почте, никто никакой информации там не давал, вообще реакции не было, а сотрудник в чате, когда понял что закопал себя в яму, просто вышел из чата.Повтоюсь, все скриншоты этих переписок у меня есть.И так, после моего обращения я распечатываю эти все скриншоты, беру КВИТАНЦИЮ НА ЭТУ «ПРОБЛЕМНУЮ ТРАНЗАКЦИЮ», человек который отправил эти 2500 грн вообще в шоке что он якобы в полиции со слов банка на меня что-то писал, получается и заявление писал, и сам выписку дал, да глобус? И так, еду я с этой горой бумаг назад к Александру, даю ему это все, и тут внимание момент.Есть так называемый Закон Украины о платежных услугах, нас интересует статья 86, пункты 16−17.Там пишется следующее-БАНК ИМЕЕТ ПРАВО ЗАМОРОЗИТЬ НА СЧЕТУ ПОЛУЧАТЕЛЯ СУММУ ДЕНЕГ ЭКВИВАЛЕНТНУЮ ТОЙ, НА КОТОРУЮ ПРИШЛА ЖАЛОБА.То есть, банк должен был заморозить 2500 грн, а не все 47 тысяч что у меня были на счету.Когда я начала это все говорить, Александр начал говорить, мол делайте запрос на банк, официально ответим до 30 дней и прочее, хотя это тоже противоречит законодательству, банк обязан давать информацию сразу, НБУ был в шоке от этого ответа.После того, что я сказала, что в таком случае вы нарушаете статью 86, то что я описывала выше, был ответ от сотрудников сбоку «приходите шо с полицией, шо с нбу», который сопровождался смехом.После этого, Александр заверил, что у финмониторинга есть мой телефон и они со мной свяжутся, я поехала по делам и планировала после обеда писать заявление в полицию, но тут звонок от Александра и все-таки банк соизволил следовать закону, разблокировать на счету сумму, я вывела 45 тысяч, а 2500 остались якобы на разбирательстве.После 18.04.24 до сегодняшнего дня 07.05.24, а сегодня 22-й день, банк глобус никаким образом не выходил на меня-никто не звонил, никто не писал по почте.Согласно обоим законам, на который ссылается банк у них есть до 30 дней.Посмотрим что будет через неделю.Единственное спасибо в этой ситуации хочу сказать Александру, он захотел помочь и впринципе внес ясность в эту ситуацию и по факту помог разблокировать основную сумму для вывода.Остальные персонажи что по телефону, что по чату, что по почте, что в первом отделении вообще не понятно что делают на занимаемых должностях.Мой случай не первый, хамство и некомпетентность тут у многих было, но надо стоять на своем.Так же человек, который со слов банка «подал жалобу с ощада», попросил у меня скриншоты, где банк на него ссылается и готовит с его слов заявление в полицию по факту того, что банк прикрывается им. По факту из этого всего могу сделать один вывод-банк использует закон про отмывание и легализацию средств как легальное прикрытие для своих безпредельных блокировок, которые делаются по моему мнению с целью создания картинки якобы в банке есть средства и все хорошо.Почему НБУ не обращает внимания на эту контору, почему нету никакой ответственности за то что банк за 30! дней якобы не может разобраться с какого даже банка «жалоба», естественно никто Вам не даст эту жалобу без «обращения в банк», которое тоже будут тянуть 30 дней, что бы дольше деньги были в блокировке.Вобщем, по моим расчетам, мои 30 дней точно истекают 16.05.24, будем смотреть за развитием ситуации с остатком в 2500, будет ли очередное нарушение сроков и законов, или все будет нормально.
Комментарии (2)
Очень не удобный банк
Комментарии (3)