×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Неможливо оплатити комунальні послуги по квитанції.
Але при оплаті через цей банк все зовсім не так.
Перше з чим зіштовхнулася, це повне непорозуміння спеціалістів з чат-бота чимось допомогти клієнту.
Питаєш про одне, тобі як папуга відповідь пишуть одні і ту ж по 10 раз, яка не відноситься до твого питання.
А тепер про сплату комунальних послуг, що б нараховувався кешбек.
Сплатити можна тільки після 15 числа — т. е. якщо у тебе не було можливості сплатити з 15 по 30 число, то з 1 по 14 ти оплатити не можеш — система не приймає платежі. Пишуть сплачуйте по реквізитам, але там кешбеку немає. У всіх банках можна сплатити в любий зручний час, і нарахують кешбек.
Цей банк не зацікавлений в тому що клієнти несли в нього гроші, а дуже шкода!
Прийшло 15 число і не можна сплатити тому що в маленьких містах немає загальної квитанції, і в абонентів немає о/р ІРЦ
А по о/р клієнта сплатити не можна, тому що банку потрібно тільки о/р ІРЦ установи.
Зателефонувала в теплоенерго, водоканал вони не знають ніяких номерів ІРЦ.
Т. е. Банк Глобус взагалі не зацікавлений в тому що б клієнти сплачували комунальні у них.
Пишу консультанту, вона 10 раз написала як під копірку одну і ту саму відповідь. Що без номеру о/р ІРЦ сплатити не можна. Т. е. банк розрахований тільки на великі міста де є єдина квитанція.
Хочу звернути увагу керівництва банку, що такими діями ви втрачаєте клієнтів, чи вам дохід Ваш не важливий? Вам клієнти не потрібні?
Дякуємо, що поділилися досвідом. Нам прикро, що у вас виникли труднощі з оплатою комунальних платежів.
Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.
Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час. Ви можете написати на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс 🧡
Комментарии (3)
Залишився дуже задоволений обслуговуванням
Оформлення зайняло не більше 20 хвилин, документи підготували швидко, без зайвої бюрократії. Додатково отримав кешбек за оплату карткою — приємний бонус.
Також сподобалося, що банк має зручний мобільний застосунок: інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, платежі проходять без затримок.
Дякуємо за відгук і довіру. Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та мобільним застосунком. Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів.
Написать комментарий
Не можна активувати замовлену пластикову картку
Дякуємо, що знову поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Ваше звернення вже передано профільним фахівця, вони обов’язково зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб з’ясувати деталі та допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Заблокували рахунок.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.
Повідомляємо, що блокування вашої картки відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги», а також згідно з внутрішніми правилами фінансового моніторингу банку, які випливають із вимог чинного законодавства. Такі заходи є обов'язковими для забезпечення безпеки ваших коштів та запобігання несанкціонованим операціям.
Ми розуміємо, що очікування може бути неприємним, але просимо дочекатися результату розгляду наданих вами пояснень щодо здійснених операцій по картці.
Зі свого боку ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротші терміни, дотримуючись при цьому всіх необхідних процедур.
Комментарии (2)
проблеми з поверненням коштів при оплаті карткою та поверненні товарів
Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.
Написать комментарий
Довго обробка документів
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком.
Нам прикро, що процес розгляду документів викликав у вас розчарування. Повідомляємо, що повний пакет документів було отримано банком 27.06.2025 року. Ваше звернення вже передано на опрацювання профільним фахівцям.
Банк Глобус з глибокою повагою ставиться до військовослужбовців і їхніх родин та завжди прагне забезпечити максимально швидке й уважне вирішення подібних питань.
Дякуємо за терпіння та довіру.
Комментарии (2)
Самый *** банк
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з затримкою під час переказу коштів. Розуміємо, наскільки це важливо, і хочемо якнайшвидше розібратися в ситуації.
Будь ласка, надайте нам більше деталей, щоб ми могли перевірити інформацію та надати вам зворотний зв'язок.
Зв'яжіться з нами через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк) або напишіть нам на info@globusbank.com.ua.
Комментарии (3)
приховані відсотки і кредити
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.
У застосунку GlobusPlus доступне чітке розділення власних і кредитних коштів, а також зазначається комісія перед підтвердженням переказу. З актуальними тарифами можна ознайомитися в застосунку або за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/globusplus
Будь ласка, надішліть нам детальний опис ситуації на електронну пошту info@globusbank.com.ua. Це допоможе нам перевірити інформацію і, за потреби, покращити клієнтський досвід.
Написать комментарий
Нулевая работа поддержки. Не начисляют кешбек по партнёрской категории.
Оплата доступна у магазина исключительно через сервис Portmone.
Соответственно, когда платёж прошел, кешбек не было начислен, потому что система банка видит этот платеж, как оплату на сайте Portmone, а не на сайте Retromagaz’a.
Написал в поддержку, предоставил скриншот транзакции, скриншот заказа из кабинета на Retromagaz и скриншот отсутствия кешбека по этой категории.
Сперва час ждал, чтобы мне ответили «Ожидайте, передали вопрос куда-то там выше».
За 3 суток так и не осилили начислить кешбек вручную. «Передали заявку на дочисление». Не знаю, кому её там передали, видимо, лично Гетманцеву. Думаю, история на этом и закончится, просто забьют, т.к. кешбека там не то, чтобы на миллионы гривен. Просто сама ситуация показательная.
Уже не впервые подобное. Раньше было то же, но с другим магазином и в другом банке. Тоже оплатил через Portmone, тоже кешбек не начислили. Вот только в том банке поддержка решила вопрос за минут 15−30, так ещё и посреди ночи. Чем в этом заняты — неясно.
Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації.
Нам шкода, що у вас склалося хибне враження щодо роботи нашої служби підтримки та процесу нарахування кешбеку. Ми постійно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс і пришвидшувати обробку подібних запитів.
Ваше звернення було опрацьоване у встановленому порядку. Дійсно, у випадках із партнерським кешбеком підтвердження покупки може займати трохи більше часу. Наразі кешбек за покупку в Retromagaz донараховано. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше терпіння.
Комментарии (1)
Давно працюю з цим банком
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
ГЛОБУС — кращій … БУВ
Такий ГАРНИЙ Банк (без стьобу) … БУВ — і кешбеки НАЙбільші, і завжди все фахово пояснюювали по «гарячій лінії». Ну просто 👍👍👍
АЛЕ зараз «середня ланка — офісні щури» таке враження, що проводять диверсії по знищенню репутації Банку.
Будьте ОБЕРЕЖНІ!!!
На своєму особистому прикладі пояснюю на пальцях:
надали «кредитний ліміт», невеличкий 3000грн (а пенсіонеру-мінімальщику більший і не треба; зате з кредитних ресурсів — значно більший % кешбеку). Використав 2000грн «кредитного ліміту» в межах «пільгового періоду».
Наступного дня Банк зменшує «кредитний ліміт» до 1000грн (!!!) і виникає кредитний БОРГ (1000 — 2000 = -1000); тобто Банк ПРИМУСОВО заганяє порядного й законослухняного Клієнта, який діє в рамках правил і договору цього Банку, в БОРГ … грубо порушуючи свої ж договірні забов’язання.
Банк має право зменшувати «кредитний ліміт», АЛЕ в межах ЩЕ НЕ ВИКОРИСТАНИХ кредитних коштів.
!!! Шановні діючі або майбутні клієнти ГЛОБУС Банку — БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ із цим «банком»!!!
PS:
На початку 90-х такі дії називались БЄСпрєдєлом і солідні люди «по-понятіям» (тобто хоч за якимись та правилами) ставили таких … «на лічильник» …
На сьогодення у банково-фінансовій сфері це — НацБанк, МінФін, колеги-банкіри інших СОЛІДНИХ Банків, тощо …
😎😎😎💲💲💲💥💥💥
ЧЕСТЬ маю й СЛОВО тримаю …, чому й досі живий
ТЧК
Комментарии (1)
Бренд, який постійно розвивається «Глобус»
Мобільний додаток «Глобус» робить управління фінансами простим і зручним, а підтримка клієнтів завжди відповідає швидко і компетентно. Я довіряю цьому банку і впевнений, що мої гроші в надійних руках.
Дякуємо за відгук і приємні слова.
З нашим застосунком GlobusPlus — усе в плюс🧡
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Блокування
Дякуємо за відгук.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально розглянути ваше питання та надати зворотний зв’язок, просимо вас надіслати додаткову інформацію на нашу офіційну електронну адресу: info@globusbank.com.ua або звернутись до служби підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber).
Написать комментарий
Некоректна комунікація
Комментарии (1)
Блокування рахунку без можливості виведення коштів
14.09.2024 року на мій картковий рахунок у цьому банку надійшов переказ у розмірі 4 900 грн. Через два дні, 16.09.2024 року, банк без жодного попередження заблокував мої картки, посилаючись на запит від Кіберполіції.
Я надав банку всі необхідні документи, що підтверджують легальність операції, але банк, замість того щоб розблокувати рахунок, почав висувати нові вимоги — тепер їм потрібно підтвердження від Кіберполіції про те, що справа закрита.
Вони змусили мене самостійно звертатися до Кіберполіції та вимагати від них якийсь офіційний документ, який підтвердить, що до мене немає претензій. Але після численних звернень до Кіберполіції мені так і не вдалося отримати цей документ — усі співробітники, з якими я спілкувався, заявляли, що вони не надають таку інформацію приватним особам. Тобто банк вимагає від мене документ, який я фізично не можу отримати!
У підсумку: мій рахунок заблокований, доступу до власних коштів я не маю, а банк не пропонує жодного реального шляху вирішення проблеми.
Більш того, їх «рішенням» стало закриття мого рахунку та переказ залишку коштів. Але щоб це зробити, вони вимагають особистої присутності у відділенні, що для мене неможливо, оскільки я перебуваю за кордоном. Тобто банк не лише незаконно блокує мої гроші, а й не дає жодної можливості їх повернути!
Це що, нова схема вимагання та блокування коштів клієнтів? Банку абсолютно байдуже на своїх користувачів — вони легко можуть заблокувати ваші гроші, а потім відмахнутися від вас.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк нікому! Якщо вам дорогий доступ до ваших власних коштів — тримайтеся подалі від цього банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Блокування рахунку було здійснено відповідно до умов Договору про надання банківських послуг, з якими ви погодилися під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Публічна частина договору розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html
Розуміємо, що ваша ситуація потребує індивідуального розгляду. Для того, щоб знайти рішення, просимо вас написати нам на офіційну пошту Банку: info@globusbank.com.ua
Також, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості особисто відвідати відділення Банку, повідомте нас про це, щоб ми могли розглянути альтернативні варіанти вирішення питання.
Дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось якнайшвидше допомогти вам!
Комментарии (1)
Дивні ліміти. Жахливе обслуговування
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.
Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.
Написать комментарий
Подяка банку
Нам дуже приємно за таку оцінку, дякуємо за ваш відгук.
Щодня працюємо, щоб робити сервіси ще вигіднішими та зручнішими для наших клієнтів.
Комментарии (1)
тут навіть слів не добрати…
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що у вас виникли труднощі з відкриттям рахунку.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Написать комментарий
Обслуговування клієнтів тут на високому рівні
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Погане обслуговування
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Комментарии (2)