Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Кредит
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Ми прагнемо розібратися у вашій ситуації детальніше, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей
пошта — info@globusbank.com.ua
або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Ми постійно вдосконалюємося для вас, тому цінуємо зворотній звʼязок!!🧡
Написать комментарий
Банк привабливий лише зовні
Сподіваюся, що бренд зверне увагу на якість обслуговування, бо зараз він виглядає привабливо лише зовні.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід.
Ми хочемо розібратися у вашій ситуації детальніше, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей
пошта — info@globusbank.com.ua
або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Ми постійно вдосконалюємося для вас, тому цінуємо зворотній звʼязок.
Написать комментарий
Пастка від Банка. надає онлайн регістрації, після блокує гроші без підстав і вимога є зʼявитись у відділення.
Банк надає вам онлайн регістрацію. Після надходження грошей, блокує рахунок і потребує щоб ви зʼявились у відділення для якоїсь перевірки з паспортом. Банку я можу надати усі документи та провести онлайн відеоконференцію, но вони відмовляються і вимагають тільки явка. Чому так, банк не коментує. В них тільки одна фраза — явитись у відділення. Банк чхати хотів що відділення за декілька сотень кілометрів від вас, він чхати хотів на вас що саме ті заблоковані гроші вам потрібні на квиток. Відповідь підтримки хамська, ніякої поваги до вас! Майте на увазі, що це пастка від банка, надати онлайн регістрації, заблокувати гроші і далі ставляться до вас не як до клієнта, що ви їм винні. Якщо у вашому місті немає відділення не відкривайте рахунок, а особисто якщо ви закордоном. Вирішується через суд! Працівники не адекватні, говорять хамськи та відповіді шаблонні. Блокують гроші без підстав.
Дякуємо за відгук! Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід.
Ми постійно вдосконалюємось, тому цінуємо вашу думку з приводу користуванням банкінгом.
Хочемо детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Комментарии (2)
Блокування без підстав.
Зазначаю, що єдина операція, яка могла викликати питання, була пов’язана з обміном криптовалюти. Яку я ще з того року тримав на біржі. Це була одна єдина транзакція.
Усі інші операції за останні два роки — звичайні побутові витрати.
Я надав документи, що підтверджують мій фінансовий стан, а також скріншоти походження коштів, і жодних порушень умов договору з мого боку немає.
Банк повідомив мене, що блокування пов’язане з нібито отриманою скаргою на мою адресу.
Однак відправник коштів підтвердив, що жодних скарг на мене не подавав.
На моє прохання надати копію відповідної заяви, мені було відмовлено з формулюванням, що «обмін скарг між банками є конфіденційним».
Це виглядає як зручне прикриття для незаконного утримання моїх коштів, оскільки без фактичного підтвердження скарги банк не має законних підстав для таких дій.
Більше того, у законодавстві України криптовалюта не є забороненим видом активу, і проведення операцій з нею саме по собі не визначене як ризикова операція.
Відповідно, посилання банку на «ознаки ризику» без конкретних доказів і без зазначення правової норми — є формальним і не обґрунтованим.
Тому нікому не рекомендую користуватися послугами цього банку, оскільки така практика ставить під сумнів безпеку коштів клієнтів і відповідність дій банку законодавству України.
Наразі я звертаюся до юриста для підготовки позову та подання офіційної скарги до Національного банку України.
Дякуємо, що залишили свій відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження від користування послугами банку.
Блокування вашої картки відбулося відповідно до внутрішніх правил фінансового моніторингу банку, які ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України та умовах договору банківського обслуговування.
Додаткову інформацію щодо ситуації та можливих шляхів її вирішення вам надіслано на електронну пошту.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Будемо раді допомогти розв’язати це питання якнайшвидше.
Комментарии (14)
Чудовий банк
Раді, що ви залишились задоволені нашими послугами!
Постійно вдосконалюємось, щоб надавати клієнтам кращі послуги. Дякуємо за підтримку!
Написать комментарий
Відмовляють в віддаленому закритті картки, яка була відкрита віддалено
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Хочемо уточнити, що картку відкриту в застосунку, можна закрити онлайн. Після вашого звернення в службу підтримки вам одразу надали відповідну інформацію та прийняли заяву на віддалене закриття картки.
Ми завжди працюємо над тим, щоб сервіси були максимально зручними, і шкодуємо, якщо виникло непорозуміння.
Написать комментарий
кешбек без кешбеку :)
Оформив картку, підключив, але…в кредитному ліміті відмовили, хоча маю бездоганну кредитну історію та велику офіційну з/п, при цьому запрошений кредитний ліміт був всього 10к.
Тобто рекламовані «2% кешбек за розрахунки кредитним» лише маркетинговий хід, картку Ви оформите, але кредитний ліміт буде 0. Пуста трата часу, не рекомендую.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Хочемо уточнити, що кешбек нараховується як за кредитні, так й за власні кошти. Тобто отримувати кешбек можна навіть без кредитного ліміту.
Ми б хотіли детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати додаткову інформацію та ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger-messenger.com/t/globusbank
Написать комментарий
Банк жадібний до надання кредитного ліміту
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається на основі великої кількості факторів. Ми регулярно переглядаємо можливості кредитування для наших клієнтів, тому радимо повторити запит пізніше, адже доступні пропозиції оновлюються.
Щодо нарахування кешбеку, то категорії щомісячно оновлюються, ми намагаємось робити їх актуальними для більшості клієнтів. Сподіваємось, що наступні оновлення будуть для вас цікавішими.
Комментарии (1)
Дякую банку
Раді, що ви залишились задоволені нашими послугами та відзначили роботу наших колег! Дякуємо за відгук та довіру!
Написать комментарий
Пастка Globus to Revolut, проблеми переказу з Глобус банк на Револют.
Маю картку Глобус в Евро та в Доларі.
Переказати власні гроші з цих карток на свою картку у Револют неможливо.
Банк раніше дуже подобався, але цей момент — справжня пастка.
Неодноразово звертався на підтримку банку, кажуть всякі відговорки.
Остання версія, чому я не можу переказати свої гроші з Глобуса $ на Револют $ це «Отримувач не проходить перевірку платіжного сервісу (сервіс, що забезпечує здійснення переказів), тому необхідно здійснювати переказ на іншого отримувача.»
Це взагалі відписка, адже контакти «служби перевірки платіжного сервісу» не надаються.
Нагадую, що відправляю гроші я сам собі з картки в $ та картки в € Глобус банк на Revolut. Сума незначна +/- 300$ 250€. Ліміти переказів не вибрані.
Отже, якщо банк читає ці коментарі то прошу втручання в цю ситуацію, щиро радив весь час ваш банк я відмінний, але такого не очікував.
Зі службою підтримки я зв’язувався, тому не треба писати тут пораду — зв’яжіться з службою підтримки, краще просто допоможіть клієнту.
Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Під час відправлення валютних переказів проводяться додаткові перевірки згідно з вимогами чинного законодавства. У вашому випадку служба підтримки надала повну та коректну інформацію щодо причин, через які виконання операції наразі неможливе.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалюватись. Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Комментарии (1)
Подяка
Потрапив у непросту ситуацію — було заблоковано мій особистий кабінет. Завдяки професіоналізму, уважності та людяності Людмили, все вдалося вирішити швидко й без зайвих нервів.
Вона не лише допомогла з технічним питанням, а й надала цінні поради, проявила щире бажання допомогти. Такий підхід до клієнта — рідкість у наш час.
Дякую за високий рівень сервісу та справжнє ставлення до людей. Щиро бажаю банку більше таких фахівців!
Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та відзначили роботу нашої колеги. Дякуємо за такі теплі слова.
Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів!
Написать комментарий
За банком майбутне
Дякуємо за відгук і довіру! Ваші задоволення та комфорт — наша мотивація.
Написать комментарий
Вибірковість в проведенні платежів по реквізитам
Станом на 22:24 24.07.2024 платіж навіть не відправлений й знаходиться в обробці. Оператор сказала, що в не операційний час платежі можуть оброблятися до 24 години (!!!). Добре, можливо
Для тесту робою ще один платіж по реквізитах на свій рахунок в іншому нормальному банку на суму приблизно 200 грн й о диво, через хвилин 10 платіж відправлено. Телефоную до оператора знову й цікавлюся, чому перший платіж стоїть, а останній відправлений моментально — відповідь нульова, потім оператор таки каже що у банка відсутній свій процесінговий центр й чому так виходить вона не знає))
То ж можливо банк буде попереджувати, що платіж в післяопераційний час буде йти ніхто не зна скільки, перед тим, як клієнт здійснює цей платіж?
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом!
Перевірили інформацію разом із нашими спеціалістами: у даному випадку платіж було відправлено на додаткову перевірку згідно з вимогами фінансового моніторингу. Саме тому обробка платежу затягнулася.
Такі ситуації трапляються рідко, але можуть виникати — зокрема, з метою виконання чинного закону. Просимо вибачення за незручності й дякуємо за розуміння.
Якщо у вас виникнуть подібні питання надалі — будемо раді допомогти через нашу підтримку в чаті застосунку або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger — messenger.com/t/globusbank
Написать комментарий
Лучший банк и приложение
Дякуємо за відгук і довіру. Раді, що сервіс та застосунок вам подобаються. Працюємо та вдосконалюємось, щоб стати кращими для вас!
Комментарии (1)
За зняття $ з картки $ комісія
Хочу поділитися своїм негативним досвідом користування доларовою карткою від Глобус Банку під час поїздки до США.
📌 Я зняв 1000 доларів у банкоматі WELLS FARGO (США), а з картки списалося $1066.
При цьому в тарифах вказано. В установах, торгових точках та банкоматах інших банків за межами України 2% + 75,00 грн
Звернувся до банку із запитом: «Як так? Знято 1000$, а списано 1066$?» — хотів отримати калькуляцію.
Відповідь банку: «Банк тимчасово блокує +6%, а потім повертає частину».
Десь таке бачили? Ну добре, погоджуюсь. Чекаю.
Приходь повідомлення про списання коштів з гривневої карти 925 грн. Це вже друга комісія — подвійне списання і з доларової, і з гривневої картки. Фактично 22.23 USD з карти в грн та 21,37 USD з картки в долл.
Я знову в підтримку. Відповідь була ще більш тривожною: «Це не комісія, а курсова різниця через подвійну конвертацію: долар → євро → долар, бо всі операції MasterCard проходять у євро».
У мене доларова картка. Я знімав долар у США. Жодної іншої валюти! Яке ще «долар-євро-долар»?! І це ж не перша картка MasterCard яку я використовую.
Відповідь: В нашому Банку саме так відбувається конвертація.
Жоден інший банк, яким я користувався за кордоном, не застосовує такої практики.
Я як споживач, вважаю це штучною схемою, яка створює приховану комісію, непередбачувану для клієнта.
У додатку немає попереджень про це. А ще повідомлення про операції з гривневої картки надходять російською мовою.
Але питання не у відповіді, а у принципі: чому ця схема взагалі існує, і чому її наслідки не прозорі для клієнта?
У підсумку мені порадили звернутись на імейл банку.
Висновок: Комісія понад 4,86% за зняття власних коштів у тій самій валюті — це неприпустимо.
Подвійна конвертація для операцій у доларах з доларової картки — це обман.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією під час користування валютною карткою за кордоном.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Комментарии (1)
Неможливо оплатити комунальні послуги по квитанції.
Але при оплаті через цей банк все зовсім не так.
Перше з чим зіштовхнулася, це повне непорозуміння спеціалістів з чат-бота чимось допомогти клієнту.
Питаєш про одне, тобі як папуга відповідь пишуть одні і ту ж по 10 раз, яка не відноситься до твого питання.
А тепер про сплату комунальних послуг, що б нараховувався кешбек.
Сплатити можна тільки після 15 числа — т. е. якщо у тебе не було можливості сплатити з 15 по 30 число, то з 1 по 14 ти оплатити не можеш — система не приймає платежі. Пишуть сплачуйте по реквізитам, але там кешбеку немає. У всіх банках можна сплатити в любий зручний час, і нарахують кешбек.
Цей банк не зацікавлений в тому що клієнти несли в нього гроші, а дуже шкода!
Прийшло 15 число і не можна сплатити тому що в маленьких містах немає загальної квитанції, і в абонентів немає о/р ІРЦ
А по о/р клієнта сплатити не можна, тому що банку потрібно тільки о/р ІРЦ установи.
Зателефонувала в теплоенерго, водоканал вони не знають ніяких номерів ІРЦ.
Т. е. Банк Глобус взагалі не зацікавлений в тому що б клієнти сплачували комунальні у них.
Пишу консультанту, вона 10 раз написала як під копірку одну і ту саму відповідь. Що без номеру о/р ІРЦ сплатити не можна. Т. е. банк розрахований тільки на великі міста де є єдина квитанція.
Хочу звернути увагу керівництва банку, що такими діями ви втрачаєте клієнтів, чи вам дохід Ваш не важливий? Вам клієнти не потрібні?
Дякуємо, що поділилися досвідом. Нам прикро, що у вас виникли труднощі з оплатою комунальних платежів.
Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.
Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час. Ви можете написати на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс 🧡
Комментарии (3)
Залишився дуже задоволений обслуговуванням
Оформлення зайняло не більше 20 хвилин, документи підготували швидко, без зайвої бюрократії. Додатково отримав кешбек за оплату карткою — приємний бонус.
Також сподобалося, що банк має зручний мобільний застосунок: інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, платежі проходять без затримок.
Дякуємо за відгук і довіру. Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та мобільним застосунком. Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів.
Написать комментарий
Не можна активувати замовлену пластикову картку
Дякуємо, що знову поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Ваше звернення вже передано профільним фахівця, вони обов’язково зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб з’ясувати деталі та допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Заблокували рахунок.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.
Повідомляємо, що блокування вашої картки відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги», а також згідно з внутрішніми правилами фінансового моніторингу банку, які випливають із вимог чинного законодавства. Такі заходи є обов'язковими для забезпечення безпеки ваших коштів та запобігання несанкціонованим операціям.
Ми розуміємо, що очікування може бути неприємним, але просимо дочекатися результату розгляду наданих вами пояснень щодо здійснених операцій по картці.
Зі свого боку ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротші терміни, дотримуючись при цьому всіх необхідних процедур.
Комментарии (2)
проблеми з поверненням коштів при оплаті карткою та поверненні товарів
Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.
Написать комментарий