Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Viktoriya2805 1 декабря 2025, 11:29
Задовбують з несплаченим кредитом, ні в жодному банку такого нема, достатньо погасити щомісячний мінімальний платіж, а в цьому банку такого нема. І дзвонять постійно
Глобус Банк
Ответ банка
1 декабря 2025, 13:22
Вікторіє, вітаємо👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.

Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Ми прагнемо розібратися у вашій ситуації детальніше, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей
пошта — info@globusbank.com.ua
або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank

Ми постійно вдосконалюємося для вас, тому цінуємо зворотній звʼязок!!🧡
Goret89 19 ноября 2025, 10:31
Підтримка працює повільно, отримати чітку відповідь на прості питання майже неможливо. Окремо засмутив підхід до клієнтів: відчувається, що банк більше зосереджений на власному іміджі, ніж на реальних потребах людей.

Сподіваюся, що бренд зверне увагу на якість обслуговування, бо зараз він виглядає привабливо лише зовні.
Глобус Банк
Ответ банка
19 ноября 2025, 17:34
Вітаємо👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.

Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід.

Ми хочемо розібратися у вашій ситуації детальніше, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей
пошта — info@globusbank.com.ua
або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger- messenger.com/t/globusbank

Ми постійно вдосконалюємося для вас, тому цінуємо зворотній звʼязок.
Browifi 28 октября 2025, 15:21
Не раджу цей банк, вони не клієнтооринтовані і їм байдуже на вас.

Банк надає вам онлайн регістрацію. Після надходження грошей, блокує рахунок і потребує щоб ви зʼявились у відділення для якоїсь перевірки з паспортом. Банку я можу надати усі документи та провести онлайн відеоконференцію, но вони відмовляються і вимагають тільки явка. Чому так, банк не коментує. В них тільки одна фраза — явитись у відділення. Банк чхати хотів що відділення за декілька сотень кілометрів від вас, він чхати хотів на вас що саме ті заблоковані гроші вам потрібні на квиток. Відповідь підтримки хамська, ніякої поваги до вас! Майте на увазі, що це пастка від банка, надати онлайн регістрації, заблокувати гроші і далі ставляться до вас не як до клієнта, що ви їм винні. Якщо у вашому місті немає відділення не відкривайте рахунок, а особисто якщо ви закордоном. Вирішується через суд! Працівники не адекватні, говорять хамськи та відповіді шаблонні. Блокують гроші без підстав.
Глобус Банк
Ответ банка
28 октября 2025, 17:15
Вітаємо👋🏻

Дякуємо за відгук! Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід.
Ми постійно вдосконалюємось, тому цінуємо вашу думку з приводу користуванням банкінгом.

Хочемо детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger- messenger.com/t/globusbank
TarasHosti 22 октября 2025, 14:28
Хочу висловити глибоке занепокоєння діями банку, який без достатніх правових підстав заблокував мої кошти, посилаючись на «операції, що мають ознаки ризику, визначені законодавством» та нібито не відповідають умовам договору комплексного банківського обслуговування.

Зазначаю, що єдина операція, яка могла викликати питання, була пов’язана з обміном криптовалюти. Яку я ще з того року тримав на біржі. Це була одна єдина транзакція.
Усі інші операції за останні два роки — звичайні побутові витрати.
Я надав документи, що підтверджують мій фінансовий стан, а також скріншоти походження коштів, і жодних порушень умов договору з мого боку немає.

Банк повідомив мене, що блокування пов’язане з нібито отриманою скаргою на мою адресу.
Однак відправник коштів підтвердив, що жодних скарг на мене не подавав.
На моє прохання надати копію відповідної заяви, мені було відмовлено з формулюванням, що «обмін скарг між банками є конфіденційним».
Це виглядає як зручне прикриття для незаконного утримання моїх коштів, оскільки без фактичного підтвердження скарги банк не має законних підстав для таких дій.

Більше того, у законодавстві України криптовалюта не є забороненим видом активу, і проведення операцій з нею саме по собі не визначене як ризикова операція.
Відповідно, посилання банку на «ознаки ризику» без конкретних доказів і без зазначення правової норми — є формальним і не обґрунтованим.

Тому нікому не рекомендую користуватися послугами цього банку, оскільки така практика ставить під сумнів безпеку коштів клієнтів і відповідність дій банку законодавству України.
Наразі я звертаюся до юриста для підготовки позову та подання офіційної скарги до Національного банку України.
Глобус Банк
Ответ банка
23 октября 2025, 17:44
Вітаємо, Тарасе 👋🏻
Дякуємо, що залишили свій відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження від користування послугами банку.

Блокування вашої картки відбулося відповідно до внутрішніх правил фінансового моніторингу банку, які ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України та умовах договору банківського обслуговування.
Додаткову інформацію щодо ситуації та можливих шляхів її вирішення вам надіслано на електронну пошту.

Дякуємо за зворотний зв’язок. Будемо раді допомогти розв’язати це питання якнайшвидше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SpaceSa 15 октября 2025, 8:31
Приємно бачити, як український бренд Глобус Банк розвивається в цифровому напрямку. Мобільний застосунок зручний, а підтримка — завжди на зв’язку.
Глобус Банк
Ответ банка
15 октября 2025, 10:32
Вітаємо👋🏻

Раді, що ви залишились задоволені нашими послугами!

Постійно вдосконалюємось, щоб надавати клієнтам кращі послуги. Дякуємо за підтримку!
Проблема решена
olekhom 3 октября 2025, 16:31
Не надають змоги закрити картку віддалено, кажуть що можна тільки в відділенні. При тому що карта відкривалась через додаток. Компромісні варіанти, як от відправити заяву завірену електронним підписом ігноруюють. Сервіс на рівні районного ощадбанку середини нульових, не рекомендую!
Глобус Банк
Ответ банка
3 октября 2025, 18:13
Олександре, вітаємо👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.

Хочемо уточнити, що картку відкриту в застосунку, можна закрити онлайн. Після вашого звернення в службу підтримки вам одразу надали відповідну інформацію та прийняли заяву на віддалене закриття картки.

Ми завжди працюємо над тим, щоб сервіси були максимально зручними, і шкодуємо, якщо виникло непорозуміння.
Проблема решена
bundy 27 сентября 2025, 10:49
Є клієнтом даного банку давно. Дізнався про підвищений кешбек вирішив скористатись.
Оформив картку, підключив, але…в кредитному ліміті відмовили, хоча маю бездоганну кредитну історію та велику офіційну з/п, при цьому запрошений кредитний ліміт був всього 10к.
Тобто рекламовані «2% кешбек за розрахунки кредитним» лише маркетинговий хід, картку Ви оформите, але кредитний ліміт буде 0. Пуста трата часу, не рекомендую.
Глобус Банк
Ответ банка
29 сентября 2025, 18:28
Вітаємо👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Хочемо уточнити, що кешбек нараховується як за кредитні, так й за власні кошти. Тобто отримувати кешбек можна навіть без кредитного ліміту.

Ми б хотіли детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати додаткову інформацію та ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger-messenger.com/t/globusbank
Dmytro25 10 сентября 2025, 1:40
Відкрив картку і активно користувався для купівлі продуктів, так як банк надавав найбільший кешбек за цю категорію. Зараз вже кешбек знизили, тому картка стала невигідна. Разів з 10 подавав заявку на кредитний ліміт і постійно відмова, хоча заборгованості по кредитам в інших банках жодного разу не допускав. Одним словом карткою практично не користуюся, бо стало невигідно. Єдиний плюс, що нараховують бонуси за національний кешбек. Ну і ще кешбек на транспорт, але незручно користуватися без кредитного ліміту.
Глобус Банк
Ответ банка
10 сентября 2025, 9:24
Вітаємо, Дмитре👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.

Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається на основі великої кількості факторів. Ми регулярно переглядаємо можливості кредитування для наших клієнтів, тому радимо повторити запит пізніше, адже доступні пропозиції оновлюються.

Щодо нарахування кешбеку, то категорії щомісячно оновлюються, ми намагаємось робити їх актуальними для більшості клієнтів. Сподіваємось, що наступні оновлення будуть для вас цікавішими.
koinlit88 7 сентября 2025, 11:55
Я скористалася кредитною пропозицією Глобус Банку у 2025 році, і загалом залишилася задоволена. Оформлення пройшло досить швидко — заявку подала онлайн, і вже за кілька годин отримала підтвердження. Співробітники банку були ввічливі, надали всю необхідну інформацію без «прихованих» умов.
Глобус Банк
Ответ банка
8 сентября 2025, 9:16
Вітаємо👋🏻

Раді, що ви залишились задоволені нашими послугами та відзначили роботу наших колег! Дякуємо за відгук та довіру!
dimitrio 14 августа 2025, 11:30
Ситуація жахлива.
Маю картку Глобус в Евро та в Доларі.
Переказати власні гроші з цих карток на свою картку у Револют неможливо.
Банк раніше дуже подобався, але цей момент — справжня пастка.
Неодноразово звертався на підтримку банку, кажуть всякі відговорки.
Остання версія, чому я не можу переказати свої гроші з Глобуса $ на Револют $ це «Отримувач не проходить перевірку платіжного сервісу (сервіс, що забезпечує здійснення переказів), тому необхідно здійснювати переказ на іншого отримувача.»
Це взагалі відписка, адже контакти «служби перевірки платіжного сервісу» не надаються.
Нагадую, що відправляю гроші я сам собі з картки в $ та картки в € Глобус банк на Revolut. Сума незначна +/- 300$ 250€. Ліміти переказів не вибрані.
Отже, якщо банк читає ці коментарі то прошу втручання в цю ситуацію, щиро радив весь час ваш банк я відмінний, але такого не очікував.
Зі службою підтримки я зв’язувався, тому не треба писати тут пораду — зв’яжіться з службою підтримки, краще просто допоможіть клієнту.
Глобус Банк
Ответ банка
15 августа 2025, 14:03
Вітаємо, Дмитре👋🏻
Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Під час відправлення валютних переказів проводяться додаткові перевірки згідно з вимогами чинного законодавства. У вашому випадку служба підтримки надала повну та коректну інформацію щодо причин, через які виконання операції наразі неможливе.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалюватись. Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
sanyakd 6 августа 2025, 13:54
Хочу щиро подякувати співробітниці відділення Глобус Банку у місті Чернівці — Людмилі Терешковій.

Потрапив у непросту ситуацію — було заблоковано мій особистий кабінет. Завдяки професіоналізму, уважності та людяності Людмили, все вдалося вирішити швидко й без зайвих нервів.

Вона не лише допомогла з технічним питанням, а й надала цінні поради, проявила щире бажання допомогти. Такий підхід до клієнта — рідкість у наш час.

Дякую за високий рівень сервісу та справжнє ставлення до людей. Щиро бажаю банку більше таких фахівців!
Глобус Банк
Ответ банка
6 августа 2025, 15:57
Олександр, вітаємо👋🏻

Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та відзначили роботу нашої колеги. Дякуємо за такі теплі слова.

Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів!
DYD123456 3 августа 2025, 10:34
Я вважаю що цей банк ще покаже себе… Цей банк повністю задовольняє мої потреби. По перше користуюсь зручним процентним калькулятором, який наперед показує усі витрати, є можливість достроково погасити без штрафів. По друге Cash‑back до 20 % у категоріях «Продукти» та «Ресторани».Ну супер!
Глобус Банк
Ответ банка
4 августа 2025, 9:50
Вітаємо👋🏻

Дякуємо за відгук і довіру! Ваші задоволення та комфорт — наша мотивація.
Проблема решена
NickUA1983 24 июля 2025, 22:30
24.07.2025 робив платіж через застосунок по реквізитам в 19:36 в сумі біля 6000 грн
Станом на 22:24 24.07.2024 платіж навіть не відправлений й знаходиться в обробці. Оператор сказала, що в не операційний час платежі можуть оброблятися до 24 години (!!!). Добре, можливо
Для тесту робою ще один платіж по реквізитах на свій рахунок в іншому нормальному банку на суму приблизно 200 грн й о диво, через хвилин 10 платіж відправлено. Телефоную до оператора знову й цікавлюся, чому перший платіж стоїть, а останній відправлений моментально — відповідь нульова, потім оператор таки каже що у банка відсутній свій процесінговий центр й чому так виходить вона не знає))
То ж можливо банк буде попереджувати, що платіж в післяопераційний час буде йти ніхто не зна скільки, перед тим, як клієнт здійснює цей платіж?
Глобус Банк
Ответ банка
1 августа 2025, 15:41
Вітаємо👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом!

Перевірили інформацію разом із нашими спеціалістами: у даному випадку платіж було відправлено на додаткову перевірку згідно з вимогами фінансового моніторингу. Саме тому обробка платежу затягнулася.

Такі ситуації трапляються рідко, але можуть виникати — зокрема, з метою виконання чинного закону. Просимо вибачення за незручності й дякуємо за розуміння.

Якщо у вас виникнуть подібні питання надалі — будемо раді допомогти через нашу підтримку в чаті застосунку або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger — messenger.com/t/globusbank
14502962 23 июля 2025, 16:39
Не маю жодних претензій до цього банку. Вважаю, що з усіх більш ніж п’яти банків, якими я регулярно користуюся, цей — найкращий. По-перше, це високий кешбек на категорії «продукти» та «ресторани», якими я користуюся щомісяця. По-друге, вигідні курси обміну валют. І по-третє, дуже зручний мобільний застосунок, який, наскільки я пам’ятаю, жодного разу не зависав. Звісно, за кількістю відділень цей банк не є найпопулярнішим, але я завжди роблю туди переказ із Монобанку. Мінусів узагалі не бачу.
Глобус Банк
Ответ банка
24 июля 2025, 16:00
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за відгук і довіру. Раді, що сервіс та застосунок вам подобаються. Працюємо та вдосконалюємось, щоб стати кращими для вас!
uneaten 23 июля 2025, 13:51
За зняття долара з доларової картки прихована комісія 2.3%

Хочу поділитися своїм негативним досвідом користування доларовою карткою від Глобус Банку під час поїздки до США.

📌 Я зняв 1000 доларів у банкоматі WELLS FARGO (США), а з картки списалося $1066.

При цьому в тарифах вказано. В установах, торгових точках та банкоматах інших банків за межами України 2% + 75,00 грн

Звернувся до банку із запитом: «Як так? Знято 1000$, а списано 1066$?» — хотів отримати калькуляцію.

Відповідь банку: «Банк тимчасово блокує +6%, а потім повертає частину».

Десь таке бачили? Ну добре, погоджуюсь. Чекаю.

Приходь повідомлення про списання коштів з гривневої карти 925 грн. Це вже друга комісія — подвійне списання і з доларової, і з гривневої картки. Фактично 22.23 USD з карти в грн та 21,37 USD з картки в долл.

Я знову в підтримку. Відповідь була ще більш тривожною: «Це не комісія, а курсова різниця через подвійну конвертацію: долар → євро → долар, бо всі операції MasterCard проходять у євро».

У мене доларова картка. Я знімав долар у США. Жодної іншої валюти! Яке ще «долар-євро-долар»?! І це ж не перша картка MasterCard яку я використовую.

Відповідь: В нашому Банку саме так відбувається конвертація.

Жоден інший банк, яким я користувався за кордоном, не застосовує такої практики.
Я як споживач, вважаю це штучною схемою, яка створює приховану комісію, непередбачувану для клієнта.

У додатку немає попереджень про це. А ще повідомлення про операції з гривневої картки надходять російською мовою.

Але питання не у відповіді, а у принципі: чому ця схема взагалі існує, і чому її наслідки не прозорі для клієнта?

У підсумку мені порадили звернутись на імейл банку.

Висновок: Комісія понад 4,86% за зняття власних коштів у тій самій валюті — це неприпустимо.

Подвійна конвертація для операцій у доларах з доларової картки — це обман.
Глобус Банк
Ответ банка
24 июля 2025, 15:46
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією під час користування валютною карткою за кордоном.

Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Минфин
Ответ администратора
19 августа 2025, 13:28
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/08/19/156876058/
Julias12 17 июля 2025, 11:48
Відкрила карту цього банка так як рекламували що вони дають великий кешбек при оплаті комунальних послуг.
Але при оплаті через цей банк все зовсім не так.
Перше з чим зіштовхнулася, це повне непорозуміння спеціалістів з чат-бота чимось допомогти клієнту.
Питаєш про одне, тобі як папуга відповідь пишуть одні і ту ж по 10 раз, яка не відноситься до твого питання.
А тепер про сплату комунальних послуг, що б нараховувався кешбек.
Сплатити можна тільки після 15 числа — т. е. якщо у тебе не було можливості сплатити з 15 по 30 число, то з 1 по 14 ти оплатити не можеш — система не приймає платежі. Пишуть сплачуйте по реквізитам, але там кешбеку немає. У всіх банках можна сплатити в любий зручний час, і нарахують кешбек.
Цей банк не зацікавлений в тому що клієнти несли в нього гроші, а дуже шкода!

Прийшло 15 число і не можна сплатити тому що в маленьких містах немає загальної квитанції, і в абонентів немає о/р ІРЦ
А по о/р клієнта сплатити не можна, тому що банку потрібно тільки о/р ІРЦ установи.
Зателефонувала в теплоенерго, водоканал вони не знають ніяких номерів ІРЦ.
Т. е. Банк Глобус взагалі не зацікавлений в тому що б клієнти сплачували комунальні у них.
Пишу консультанту, вона 10 раз написала як під копірку одну і ту саму відповідь. Що без номеру о/р ІРЦ сплатити не можна. Т. е. банк розрахований тільки на великі міста де є єдина квитанція.
Хочу звернути увагу керівництва банку, що такими діями ви втрачаєте клієнтів, чи вам дохід Ваш не важливий? Вам клієнти не потрібні?
Глобус Банк
Ответ банка
28 июля 2025, 15:16
Юліє, вітаємо! 👋🏻

Дякуємо, що поділилися досвідом. Нам прикро, що у вас виникли труднощі з оплатою комунальних платежів.

Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.

Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час. Ви можете написати на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк

Дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс 🧡
hgtyus 6 июля 2025, 11:31
Вперше звернувся до Глобус Банку для відкриття депозиту у відділенні на вул. Хрещатик, Київ. Приємно вразила атмосфера: чисто, просторо, без черг. Консультант Олена була дуже ввічлива, все чітко пояснила, допомогла підібрати найвигідніший тариф і навіть запропонувала мобільний додаток для зручного контролю рахунку.

Оформлення зайняло не більше 20 хвилин, документи підготували швидко, без зайвої бюрократії. Додатково отримав кешбек за оплату карткою — приємний бонус.

Також сподобалося, що банк має зручний мобільний застосунок: інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, платежі проходять без затримок.
Глобус Банк
Ответ банка
7 июля 2025, 14:21
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за відгук і довіру. Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та мобільним застосунком. Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів.
Аня Пилипчук 4 июля 2025, 9:01
Я в шоці замовила карту не віртуальну хотіла активувати її але це не можливо. Пишу службу підтримки, а мені кажуть її не можна активувати бо це рішення банку тільки віртуальна. Скажіть навіщо її тоді відправляти до клієнта чому не сказати що не можливо її відправити, от яка причина? А можливо я хотіла перевести соціальну виплату та користуватися нею але після почутого, ні дякую. Але у вас плюс це кредит оплата частинами вже не раз було придбано за допомогою вашого банку.
Глобус Банк
Ответ банка
4 июля 2025, 15:25
Вітаємо, Анно👋🏻
Дякуємо, що знову поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Ваше звернення вже передано профільним фахівця, вони обов’язково зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб з’ясувати деталі та допомогти у вирішенні питання.
Sofiia098 2 июля 2025, 17:10
Доброго дня, я не рекомендую користуватись взагалі послугами цього банку.Я відкрила рахунок 24.06.2025 р відправила зі свого іншого рахунку по Iban реквізитах кошти.Було всього 2 платежі на сумму 20 і 25 тис грн.Зробила буквально декілька переказів і карту заблокували. В підтримці написали що я попала під фінансовий моніторинг і потрібно підтвердити джерело коштів.Це жах!!! я в анкеті вказувала заробітню плату і що отримую соціальну допомогу від держави.До мене навіть опрератор банку дзвонив і я її також все вказала.Надала документа про походження коштів, чекаю розблокування.Надальше цим банком користуватись не буду.Саме смішніше те що на карту прийшло 45 тис грн з мого рахунку і отримала блок карти))
Глобус Банк
Ответ банка
3 июля 2025, 17:57
Вітаємо, Софіє👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.

Повідомляємо, що блокування вашої картки відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги», а також згідно з внутрішніми правилами фінансового моніторингу банку, які випливають із вимог чинного законодавства. Такі заходи є обов'язковими для забезпечення безпеки ваших коштів та запобігання несанкціонованим операціям.

Ми розуміємо, що очікування може бути неприємним, але просимо дочекатися результату розгляду наданих вами пояснень щодо здійснених операцій по картці.
Зі свого боку ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротші терміни, дотримуючись при цьому всіх необхідних процедур.
Проблема решена
himik1977 1 июля 2025, 14:09
28 травня 2025 року в магазині Епіцентр за адресою місто Київ, пр. Степана Бандери 11а, я здійснив покупку на суму 299 грн (автомобільні змазки), розрахунок був здійснений банківською пенсійною карткою банку Глобус. Оскільки дані товари не підійшли до мого автомобіля то я впродовж 2 годин повернув дані товари на касі повернення цього ж магазину. Кошти на картку не були одразу зараховані. В мобільному застосунку Банку Глобус транзакція про покупку товарів в магазині була, повернень коштів не було. Не дочекавшись повернення коштів я 03.06.2025 року зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор перевіривши всі дані повідомив мені що триває перевірка транзакції, і кошти повернуться в термін до 30 днів. Пройшов період часу коштів не повертались. 10.06.2025 року я знову зателефонував до банку, і оператор знову мені повідомив про те що транзакції перевіряють і кошти повернуть автоматично через 30 днів. Я вже змирився бо чекати лишилось два тижні. Минув термін що перевищує більш ніж 30 діб, кошти не повертаються, транзакція з історії розрахунків зникає повністю, оператори розводять руками ніби то я взагалі нічого не купляв. Магазин повідомив що повернення здійснив у повній сумі без затримок та вчасно. Де ділись мої кошти мені не відомо, чому в історії розрахунків була видалена транзакція з купівлі, не відомо. Зараз очикую на повернення ще однієї суми на 960 грн, чекаю мабуть туж саму історію. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ДАНОГО БАНКУ, ВІДНОШЕННЯ НЕГАТИВНЕ ДО КЛІЄНТІВ. Прошу здійснити перевірку даного факту, відреагувати на халатність та вчинити дії з повернення моїх коштів.
Глобус Банк
Ответ банка
2 июля 2025, 13:17
Вітаємо👋🏻

Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання.

Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.
Минфин
Ответ администратора
19 августа 2025, 13:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/08/19/156876058/

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус Банк 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Глобус Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.