Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Блокування картки
Комментарии (1)
Заблокували і утримують кошти
Комментарии (5)
Заблокували карту з коштами , утримують кошти
Комментарии (2)
Не повністю нараховують кешбек на вибрану категорію
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.
Рекомендуємо звертатись в нашу службу турботи і наші спеціалісти завжди спробують допомогти в вирішенні різноманітних питань.
Щодо нарахування кешбеку, будь-ласка перевірте нарахування в мобільному застосунку.
Дякуємо за відгук!
Написать комментарий
На уступки не йдуть
Комментарии (2)
Глобус плюс самый плохой банк
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.
Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Комментарии (1)
Не відкривають рахунок по причині того, що я свій номер перенесла на іншого оператора
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.
Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.
Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.
Комментарии (1)
Глюк
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написать комментарий
спамлять!
Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написать комментарий
Безпідставно блокують кредитний ліміт на кілька годин
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написать комментарий
3 місяці заблоковані рахунки
Ніколи не було великих оборотів і надходжень, адже в основному користувався кредитним лімітом.
4 травня продав криптовалюту на суму 13000 грн, і на наступний день рахунки було заблоковано.
На пошті відповіли що прийшов запит з кіберполіції на цю операцію, і розблоковання неможливе.
Я почекав 30 днів, сам звернувся до поліції — мені сказали що на рахунок мене не має ніяких заяв чи проваджень.
Знову написав лист на електронну пошту в липні, перечисливши які закони порушує банк.
Відповіли те саме — що надійшов запит від кіберполіції, щоб у 10-денний термін надати банку лист з поясненням щодо підстав проведення операції з зарахування переказу коштів, надати підтверджуючі документи щодо місця роботи та офіційних джерел доходів (довідки з ПФУ, місця роботи), інші документи на підтвердження фінансового стану та джерел доходів.
Написав пояснення до переказу, скинув скріншот угоди, квитанцію до платежу, додав довідку ОК-7.
Чекав відповідь більше 2ох тижнів, але так і не дочекався.
Вчора знову написав на пошту, отримав таку відповідь: «На жаль, надані Вами пояснення не дають достатніх підстав Банку розблокувати карти. Також інформуємо Вас про те, що у Вас є можливість закрити карткові рахунки, особисто відвідавши будь-яке відділення нашого Банку та написавши відповідну заяву, при собі необхідно мати оригінали Ваших документів (паспорт та ідентифікаційний номер)».
Але я не хочу закривати рахунки, бо хочу надалі користуватися банком. Прошу представників банку ще раз ознайомитися з наданими поясненнями і документами, і розблокувати рахунки.
Дякуємо за Ваше звернення та повторно Вам повідомляємо, що блокування Вашої карти відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги».
Якщо у вас є нові документи та пояснення щодо фінансової суті операцій, які Ви проводили по картці, просимо їх надати до банку для розгляду.
Наразі рішення банку про закриття Вашого рахунку є чинним та ми очікуємо на Ваше звернення для завершення даного процесу.
Написать комментарий
Проблеми з переказом.
Комментарии (1)
Гарний клієнтський сервіс.
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Комментарии (2)
Не можу прийти у відділення Глобуса
Просять мене піти у відділення для ідентифікації.
Я за кордоном, точно не піду у відділення.
Допоможіть будь ласка роблокувати рахунок. Або закрити повністю мій рахунок онлайн й вивести свої кошти.
Треба було попереджети, що мій рахунок не активний. Поповнити можу — користуватися ні.
Дякуємо за відгук.
Інформуємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Звертаємо увагу, що при розрахунку ліміту враховуються видаткові операції по всім рахункам в т.ч. по рахункам у іноземній валюті та до розрахунку включаються як внутрішньобанківські видаткові операції (наприклад: обмін валют з одного рахунку на інший), так й операції пов'язані з розрахунками чи перерахуванням коштів на інші банки.
Також повідомляємо, що ми вже завершуємо тестування процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми Вас додатково повідомимо.
Комментарии (5)
Заблокировали приложение
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написать комментарий
Шахраї під вивіскою «Глобус Банк» у Харкові
Наступного дня приїхав знов о 14-й (нібито кінець їх обідньої перерви), щоб відповідно до заяви-договору доповнити депозит готівкою, яку зумів отримати наступного дня, тобто 16го. Але, починаючи з 14ї і до «кінця робочого дня» — 18 години у це приміщення мене вже не допускали, мотивуючи повітряною тривогою.
Наступного дня 17-го липня ситуація повторилася один в один. Але виникла одна несподівана відмінність. Жінка «Карпенко», яка до цього моменту самоідентифікувала себе, як керівник цього відділення (відколи я спілкувався з нею з 15 липня) — тепер 17 липня заявила, що я не є клієнтом банку (!) і тому сюди вона мене не пустить (!), а на моє здивоване заперечення, що в мене є договір «вами підписаний!» відповіла: «Я договір з вами не підписувала». Все. Занавіс.
Через те, що в мене не було договору одразу на руках і я не міг перевірити ці цілком несподівані слова — я вимушений був уїхати за місцем, де знаходився договір, і передивитись його, щоб зрозуміти правду.
Пізніше того дня 17го я упевнився в тому, що дійсно «Карпенко» його не підписувала, хоча на сайті банку відображається саме таке, причому єдине прізвище керівника у Харкові. А у заяві-договорі дійсно виявився підпис іншої людини (чоловіка) без позначення посади. Це прізвище мені нічого не говорить, знайти згадку про нього на сайті банку не зміг. Печатка нагадує дитячі штампік, який можна купити в дитячих іграшках-штампіках для начальних класів та дитсадків.
18го знову приїхав о 14:00, вже зателефонувавши завчасно до поліції та на гарячу лінію цього банку, і попередив оператора лінії про те, що коїться і про те, що я викликав поліцію за ознаками і підозрою на шахрайське заволодіння моїми готівковими грошами 15 липня від виглядом відкриття депозиту у приміщенні під вивіскою «Глобус банк». Поліція за 20 хвилин приїхала, заява на притягнення шахраїв до відповідальності прийнята, пояснення надані. Чекаю на подальше розслідування та кримінальне провадження.
Бережіться цього банку і реклами навіть на Minfin, що дуже прикро.
P. S. Складається підставне враження що спільники у «Карпенко» таки є у центральному офісі цього банку, тому що при спробі зареєструватися у додатку, і перевірити депозит через їх офіціальний додаток «Глобус плюс» — це виявилось для мене неможливим, в нього увійти не можу, а гаряча лінія банку на питання про причину, чому неможливо користуватися додатком, або чи є він платний — не відповіли, а додаток нібито безоплатний.
Наразі бережіться.
Просимо у будь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію аби перевірити Вашу інформацію.
Дякуємо.
За результатами розгляду Вашого зверення підтверджуємо, що Вами 15 липня було розміщено депозит, що підтвердується документами, які відповідають чинному законодавству.
Банком вже було підтверждено сайту Мінфін факт розміщення коштів і ви найближчим часом отримаєте бонус від даного сайту.
Щодо можливості вільного відвідування відділення Банку то повідомляємо, що організація роботи відділення Банку здійснюється відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту населення України та п. 8 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», що затверджена постановою Правління Національного банку України № 18 від 24.02.2022 із змінами.
Відповідно до даних норм законодавства, повітряна тривога є офіційним попередженням про можливу небезпечну подію, що передбачає загальну рекомендацію по Банку по евакуації персоналу банку та клієнтів у безпечне місце. В окремих випадках, коли ризик для життя та здоров’я персоналу та клієнтів є контрольованим, відділення може продовжувати обслуговування клієнтів.
Наразі відділення Банку продовжує працювати відповідно до об'єктивних обставин, які не залежать від Банку, тому просимо із розумінням віднестися до заходів, які приймаються Банком по збереженню життя та здоров’я персоналу та клієнтів, та для уникнення непорозумінь відвідування відділення просимо здійснювати у часи відсутності повітряної тривоги.
Комментарии (7)
Глобус Банк- аферист! Блокування рахунків
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Повідомляємо, що вже незабаром в оновленій версії застосунку буде доступний процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Також звертаємо увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Комментарии (7)
Залишили без копійки
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Також, вже найближчим часом в оновленій версії застосунку можна очікувати процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Комментарии (4)
Блокування рахунка
Комментарии (2)
Заблоковано рахунок
Рахунок було відкрито онлайн через додаток банку та замовлено пластикову картку.
З того часу зробив декілька зарахувань особистих коштів з іншого банку на картковий рахунок Глобусу. Сума зарахувань і близько не наблизилась до обмежень в 400 тис. грн.
Не було перевищено також і обмеження на місячне поповнення карткового рахунку.
В межах суми зарахованих коштів оформив депозити в цьому банку.
Ніяких видаткових чи прибуткових операцій не здійснював, тобто всі зараховані кошти пішли на відкриття та поповнення депозитів.
Навіть, якщо до видаткових операцій віднести відкриття та поповнення депозитів в цьому ж банку, то ліміт в 400 тис. також не перевищено жодним чином.
Отже, ліміт на видаткові операції не перевищено (навіть не наблизившись до обмежень), ліміт на загальний залишок на рахунках також не перевищено.
При перевірці нарахованих процентів виявив, що рахунок для виплат, на який зараховуються проценти та депозити заблоковано. Спочатку уваги не звернув та подумав, що то глюк додатку. Але почитавши останні відгуки про цей банк збагнув, що то не глюк, а цілеспрямовані дії банку Глобус по блокуванню рахунків та обмеженню доступу клієнтів до їхніх коштів.
Сьогодні (09.07.2024), через телеграм, звернувся до оператора банку (оператор Інна) із запитанням щодо підстав блокування рахунку для виплат. На що відповіді не отримав, але отримав пропозицію звернутись «на відділення банку» для проведення повної ідентифікації для розблокування рахунку. Підстави для блокування рахунку не зазначено. Оскільки відповіді на своє питання не отримав, я повторно попросив назвати конкретну підставу для блокування мого рахунку. Відповідь не надійшла, а чат було автоматично закрито.
Отже, у результаті співпраці з банком Глобус маю безпідставно заблокований рахунок та втрачений доступ до власних коштів.
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Також звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Наразі ми працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Комментарии (1)