Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Глобус Банка: Харьков, пр-т Гагарина, 1

Адрес:
Харьков, пр-т Гагарина, 1
Телефон:
+38 (057) 728-54-52
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
25 декабря 2023, 13:39
Ще вчора вирішив що сьогодні зранку залагоджу пару справ у двох банках. Вчора ввчерочі запитав у служб підтримки чи будуть працювати відділення нащо отримав підтверджуючу відповідь.

Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви.

В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог.

А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено.

Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно.

Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів.

До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.
Комментарии (2)
5
6 октября 2023, 13:21
Вкладчиком являюсь не первый год. Персонал вежливый и грамотный. С этим банком хочется сотрудничать. Пусть у вас всё будет ХОРОШО.
Написать комментарий
1
11 мая 2023, 1:12
Звернувся до контакт центру банку Глобус с проханням надати виписки по рахунках на електронну адресу. Пояснив, що найближче відділення знаходиться на відстані 150 км. Але банк запропонував лише єдиний варіант звернутися до відділення. Тобто, щоб отримати один папірець необхідно подолати відстань 150 Км в одну сторону і витратити на це цілий день. Інші банки без питань надали відповідні виписки на електронну адресу. Таким чином, банк не є клієнтоорієнтований, технологічним та примушує клієнтів щоб отримати папірець витрачати час. Не рекомендую банк Глобус.
Написать комментарий
Ответ банка
Глобус
11 мая 2023, 9:27
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
1
1 мая 2023, 12:22
Сьогодні вранці при виборі умов кешбеку на категорію Продукти значилося 4 відсотки за власні кошти, а вже за кілька годин банк на власний розсуд встановив 3 відсотки. Тобто змінюють умови як заманеться. Такі дії викликають недовіру до банківської установи. Геть не задоволений!
Комментарии (1)
Ответ банка
Глобус
1 мая 2023, 14:30
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що дійсно трапилась технічна помилка у відображенні відсотку кешбеку на травень місяць у категорії «Продукти» при розрахунку власними коштами. Дана помилка була швидко усунута Банком та наразі відсоток кешбеку відображається коректно.

Нам шкода, що дана технічна помилка викликала недовіру до Банку. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
3
8 марта 2023, 13:31
Поехал купить жене что-в честь праздника, а карта заблокирована.То, что удивился, это мало сказать.На гарячей линии сказали, что вам нужно пройти верификацию.В конце янаваря, сам, по собственной инициативе, был в Харькове, заехал в банк и сказал, что мне нужно это сделать.Мне ответили, что это вообще не нужно, у вас и так все в порядке.Не имею возможности подъехать в отделение сейчас, да их и нет здесь.Попросил верифицировать меня дистанционно.Горячая линия ответила, что попробует решить вопрос, отделение в Ха, сказали, что без личнного присутствия никак, чат бот, так просто начали издеваться, отвечать шаблонами и издевательством.Ощущения после всех общений-ты нихто.В чат боте также написал оператор-если тебе не нравятся правила, вообще с нами дела не имей, ну понятно, больше иметь не буду…
Написать комментарий
1
28 декабря 2021, 17:38
Брал кредит на машину. На протяжении всего времени оформления и закрытия меня за человека не считали. На мои вопросы отвечали: «Не нравятся условия — не подписывай». Всё время ко мне обращались на ты, хотя разрешения я не давал. Расплатиться в касе картой другого банка нельзя, только наличкой. Получить справку онлайн нельзя, только ехать в отделение. Если вам дороги ваши нервы — обходите банк стороной. Если есть желание повыяснять отношения — то вам именно сюда. Ради справедливости — условия кредитования достаточно неплохие.
Написать комментарий
Ответ банка
Глобус
29 декабря 2021, 16:00
Доброго дня!

Дякуємо, що позитивно оцінили наші умови кредитування. Нам шкода, що Вам довелось зіштовхнутись з певними незручностями. Через перехід на новий процесинг, ми справді тимчасово не можемо приймати в касі платежі з карток інших банків. Банк докладає максимум зусиль, щоб виправити цю ситуацію.
2
31 августа 2021, 17:47
Я давно являюсь клиентом банка Глобус, лет 10. Он маленький и своих банкоматов не имеет (в Харькове их нет) Раньше были партнерские банкоматы, с депозитной карты процент не взымали. Но как оказалось теперь партнеров нет и взымается комиссия 20грн +2%(без комиссии только в кассе банка-одно отделение в городе).Ну, а клиентов можно не предупреждать, зачем, пускай платят. Мораль: думайте стоит ли связываться с таким мелким и мелочным банком. Договор № 175204
Написать комментарий
1
11 марта 2021, 20:48
Не рекомендую пользоваться услугами банка. Это то самое место, где вы почувствуете себя не комфортно. Очень заметно хамство при первом общении. В частичном случае, при подаче документов на ипотеку в городе Харьков с застройщиком ЖС-1, нужно оплатить информационные услуги — будьте осторожны, в случае отказа вы потеряете около 750 грн. Хочу заметить в другом банке одобрена ипотека на 40к $, но в случае плохой улыбки менеджеру глобус банка, вы не получите ипотеку даже на 5к $. При этом потеряете и время, и деньги.
Написать комментарий
2
6 ноября 2018, 16:27
01.11.18 зашел в №10 отделение (Харьков) снять в кассе с карточки наличность — без паспорта не дали, кассирша «добрая душа» говорит: можете в банкомате «приватбанка» снять без комиссии, только баланс не смотрите. здорово! подумал я, ходить всё время в отделение не удобно. действительно, банкомат пишет комиссия 0%, приходит смс с банка — цифры правильные… казалось бы, ура… но нет! на следующий день пропадают 15 грн. — в интернетбанкинге таких цифр нет! пишу письмо: «что за дела?» — 3 дня, состояние — «не прочитано». ладно, проверю ещё раз, что мне 1,15% жалко (на самом деле — да, жалко)) снимаю 50грн. — всё так же, банкомат — ком.0% смс — правильная, на следующий день — 2.50… да, комиссия есть, аШ до 5%)) сходил в отделение, говорят «всё верно», а что кассирша? ошиблась — бывает…
Написать комментарий

На странице собрана вся информация про отделение Глобус Банка по адресу Харьков, пр-т Гагарина, 1.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Глобус Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Глобус Банка  расположенном по адресу Харьков, пр-т Гагарина, 1- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.