Курс валютв Глобус Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.6 | 44.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение Глобус Банка: Львов, ул. Чайковского, 16
Адрес:
Львов, ул. Чайковского, 16
Телефон:
+38 (032) 226-75-43(44)
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
5 января 2023, 10:00
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.
Наразі у відділенні у м. Львів спостерігається певні проблеми із наявністю пластикових карток через значний ажіотаж зі сторони клієнтів.
Найближчим часом дане питання буде вирішено аби в подальшому клієнти могли оперативно отримувати будь-які платіжні картки Банку.
Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Дякуємо за відгук.
Наразі у відділенні у м. Львів спостерігається певні проблеми із наявністю пластикових карток через значний ажіотаж зі сторони клієнтів.
Найближчим часом дане питання буде вирішено аби в подальшому клієнти могли оперативно отримувати будь-які платіжні картки Банку.
Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Закінчився депозит (річний) По умовам договору повернення в день закінчення.Звернулась день в день, відповідь відділення- пролонгувався.Як без мого дозволу на цілий рік?.. День в день звертаєшся, а вони не повертають.Відділення у Львові це повний треш, то керівника немає на роботі(вчора так було). А сьогоднішнж спілкування склало враження неграмотного керівника, який не вміє вирішувати питань.Обговорювали вже з юристами позов. І так низька репутація банку ще нижче падає.А питання взагалі смішне, вирішувати 1 хвилину, але це не дано цій канторі.
Комментарии (15)
Ответ банка
2 августа 2022, 16:39
Доброго дня шановний клієнт!
Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.
Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.
Замовила кошти у гривні для видачі за 4 дні до завершення депозиту (22.04.2020) безпосередньо у відділенні, проте, незважаючи на це, сума 27.04.2020 р.була видана частково. Про видачу решту суми інформації не надали, сказали, що подзвонять, тобто наступного дня — 28.04.2020 це не буде. Працівники відділення у м. Львів, вул. Чайковського, 16, некомпетентні і ведуть себе непрофесійно. Відмовились надати виписки по картковому і депозитному рахунку, вимагають замовляти платні довідки.
На гарячій лінії повідомили, що вони зобов«язані надати мені ці виписки, але працівники на мій дзвінок з відділення на гарячу лінію не зреагували.
Після мого дзвінка на гарячу лінію почали мене повчати та принижувати.
Бейджиків не мають і також відмовились назвати свої прізвища.
Висновок — у банка проблеми з платоспроможністю і працівники некомпетентні, ведуть себе непрофесійно.
Комментарии (1)
На гарячій лінії повідомили, що вони зобов«язані надати мені ці виписки, але працівники на мій дзвінок з відділення на гарячу лінію не зреагували.
Після мого дзвінка на гарячу лінію почали мене повчати та принижувати.
Бейджиків не мають і також відмовились назвати свої прізвища.
Висновок — у банка проблеми з платоспроможністю і працівники некомпетентні, ведуть себе непрофесійно.
Ми з чоловіком звернулись в дане відділення 26.12.2022р для відкриття пластикової карти фіз.особи. Працівник, який нас обслуговувала сказала що оплата за карту 150 грн. На прохання вказати де зазначено даний пунк у тарифах, адже там вказано що оформлення карти безкоштовне, працівник відповіла, що це за довідку з реквізитами рахунку (яка в тарифах вказана окремим пунктом).
Працівник сказала що дана платна довідка є обов’язковою і без неї карту не оформить. Так як були термінові справи, і не було часу на подальше з’ясування ми пішли з відділення.
Однак, повернувшись через годину щоб таки оформити карту, працівник зверхньо сказала, що :«Поки ви ходили і думали, весь пластик розібрали"!
Що це за взагалі за ставлення до клієнта, це що якийсь базар, де тобі придумають неіснуючі ціни (тарифи) і якщо хочуть видають карту, а якщо хочуть ні, чи це фін.установа?!
Як працівник дозволяє подібне відношення?!
Зателефонувавши 29.12 мені сказали що пластика немає, він в дорозі, коли буде невідомо)
Як у єдиному відділенні на весь Львів тиждень часу немає пластику?
Яке враження після цього має скластися про ваш банк, де працівники роблять що хочуть безкарно?)