Неможливо переоформити депозит в день закінчення, інформація про власний депозит взагалі відсутня

otmu4ka otmu4ka
5 июля 2016, 21:31
без оценки
Доброго дня!
Чому я в день закінчення депозитного вкладу не можу його своєчасно переоформити?
В депозитному договорі Дата закінчення строку вкладу — 05.07.2016р. Зайшовши сьогодні через інтернет-доступ отримала шок — кошти взагалі відсутні, а ні на депозитному рахунку, а ні на поточному рахунку.
Передзвонила на гарячу лінію мені сказали, що інформація ще не оновилась, по-ідеї має оновитись 06.07.2016р. аж в робочий час.
Що це за онлайн-доступ по якому інформація оновлюється в кращому випадку аж через день? Чому я не можу переоформити свій депозит в той день, який в договорі зазаначений як день закінчення депозитного вкладу? Чому сьогодні через інтернет-доступ я взагалі не бачу власних коштів ні на депозитномі, ні на поточному рахунках?
Користуюся послугами різних банків, але такого ще не бачила
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
6 июля 2016, 9:33
Уважаемая, otmu4ka!
Спасибо за обращение. Пожалуйста, на адрес vv-tarasenko@forward-bank.com. вышлите свой номер телефона и ФИО, и мы оперативно разберемся в ситуации.

Комментарии (6)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 июля 2016, 23:12
Qwerty, Ольгино
#
Опыт общения с различными интернет-банкингами показывает, что Приват24 — самое оперативное отображение информации на клиентских счетах.

по форварду могу сказать одно — надо проверять в 9, 12, 14, 16 или около того — закрытие депозита (отображение в интернет-банкинге) у них обычно занимает минимум пол-дня.
недавно с такой же проблемой столкнулся в Платине — депозит закрыли около часа ночи, в начале рабочего дня депозита уже не было, денег на текущем счету ещё не было, только наличие транзакции о закрытии депозита говорило о том, что депозит когда-то существовал, а не просто исчез безвозвратно.
И хотя опердень в интернет-банкинге у них заканчивается в 16-30, сумма депозита появилась на текущем счету аж после 15-00.
+
+1
otmu4ka
otmu4ka
6 июля 2016, 10:03
mary
#
Крім того, якщо згідно договору %% нараховуються щомісячно, чому тоді по інтернет-банкінгу це нарахування %% не відображається щомісячно?
Зараз я бачу на поточному рахунку лише заг. суму тіла депозиту + нараховані %% за весь період договору. Виписку по рахунку я сформувати і подивитися зарахування невзагалі можу.
Що це у Вас такий відсталий інтернет-банкінг?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 июля 2016, 11:18
Qwerty, Ольгино
#
Его стали реже синхронизировать с ОДБ.
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
6 июля 2016, 12:11
Forward Bank
#
Полезный комментарий
Шановна otmu4ka!!!
грошові кошти по закінченню Вашого депозиту були перераховані на поточний рахунок в той же день (05.07.2016). Таким чином, отримати суму через касу Банку, а також переоформити депозит у відділенні Банку можливо в день закінчення депозиту.
Якщо ж Вас цікавить перерозміщення депозиту в Інтернет-банку, в такому разі, звертаємо Вашу увагу, що інформація в розділі «Рахунки» Інтернет-банку оновлюється протягом доби.
Тобто кошти перераховані в день закінчення депозиту на поточний рахунок, будуть доступні в Інтернет-банку на наступний день, згідно регламенту оновлення даних.
Банк виконує свої зобов’язання перед клієнтами протягом усього часу свої роботи в Україні. Щиро дякуємо за Ваш відгук та за те, що обрали нас в якості фінансового партнеру.
+
+3
druje
druje
17 июля 2016, 20:39
#
Банк виконує свої зобов’язання перед клієнтами протягом усього часу свої роботи в Україні.???
Если задержка в возвращении вклада согласно законодавства вкладчик может обратиться в суд за возмещение ущерба.По договору средства должны быть на текущем счету в день окончания договора.Пукта о процедуре задержки поступления средств в интернет банкинге НЕТ.
+
+3
Qwerty1999
Qwerty1999
18 июля 2016, 14:44
Qwerty, Ольгино
#
Средства должны быть в день окончания договора, но ведь время не указано…
Клиент хочет их видеть в 9-00 утра а банк их может зачислить в 23-30 или ещё позже.

И всё согласно договора…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться