не коректне ставлення до клієнтів

taras81 taras81
14 февраля 2015, 12:41
1
Сьогодні знову були дзвінки з погрозами, ледве випитав фамілію працівника банку Мельник Наталія Вікторівна, вчора одну заборгованість провів оплатив всю суму, сьогодні знову дзвонять та надходять смс повідомлення з непонятного номеру 0933641743 з погрозами про конфіксацію майна хоча договір в мене без майнових застав, навчіть коректної поведінки працівників банку які не вміють розмовляти з клієнтами в мене кредит на 10 тис. грн за два роки я одних відсотків сплатив на цю суму так що ваші працівники заради цього мають поводитись коректно оскільки їхня зарплата частково залежить від мої виплат. Якщо виникають якісь питання не хай подають до суду ні то я звернуся з записами телефоних розмов і з смс повідомленнями у відповідні органи
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
16 февраля 2015, 11:33
Шановний taras81!
Дякуємо Вам за звернення.
Для перевірки викладеної інформації щодо некоректних звернень від імені Банку, просимо доповнити відгук Вашими ПІБ, номером договору, а також номером телефону, на який надходять дзвінки, направивши ці відомості з посиланням на даний відгук на e-mail Банку: 0800300880@forward-bank.com. Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу Банку для вивчення та відповідного реагування.
Звертаємо Вашу увагу, що в залежності від каналу погашення кредиту, платіж зараховується на рахунок — до 5 днів. Дізнатися персональну інформацію щодо Вашого рахунку Ви можете, зателефонувавши до Контакт-центру: 0800 300 880 (безкоштовно в межах України), 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн, — плата за з'єднання (з ПДВ, без збору до ПФ), 044 390 95 95. Skype: forward-bank

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться