Хамське відношення:(
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Оскільки я вже знала, що це номер телефону банку Русский Стандарт, я звернулася до неї з питанням про те яким чином можна зробити так, щоб працівники даного банку повідомляли про заборгованість по кредиту тільки мене, а не всю мою родину, та колег по роботі(так як моє місце праці змінене ще пів року тому і це не зовсім зручно, щоб співробітники з колишньоі роботи знали про мій кредит взагалі, а тим більше про заборгованість)…
У відповідь я почула лише роздратований голос, який відповів мені, що банк вправі телефонувати на всі телефони, які вказані в анкетнх даних.
З повторним запитанням-проханням допомогти мені вирішити це питання, так як для мене це важливо щоб не телефонували працівники банку на моє попереднє місце праці, тон голосу тієї Каріни кардинально змінився і вона вже не слухаючи мене, почала кричати до мене та хамити!!!
Наговоривши мені неприємних слів кинула трубку взагалі!!!
Коли я передзвонила ще раз на цей номер телефону, вже підняв слухавку мужчина і на прохання покликати до телефону ту саму КАРІНУ він відповів що це неможливо!!!
Так от! Хочу сказати наступне! Банк Русский Стандарт був обраний лише тому, що купляючи деяку техніку для дому в магазині, мені не вистачало готівки, працівник магазину запропонував взяти кредит на місці де даний банк і надавав свої послуги, проте якби я знала що в цьому банку така необдумана система обдзвонювання своїх клієнтів та їх родичів, таке ХАМСЬКЕ відношення безпосередньо до клієнтів, то в жодному випадку б не звернулася в цей банк!
І так як маю вже досвід то нікому б не радила навіть просто звертатися до даного банку!
Прошу передати ВАШОМУ працівнику(певне дуже «досвідченому») КАРІНІ велике вітання!!!
Дякуємо Вам за звернення.
Для перевірки викладеної інформації щодо некоректного звернення від імені Банку просимо доповнити відгук номером Вашого договору, а також номером телефону, на який надійшов дзвінок, направивши ці відомості разом із посиланням на даний відгук на e-mail банка: 0800300880@rsb.uа. Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу Банку для вивчення та відповідного реагування.