Минфин - Курсы валют Украины

Установить

СПАМ школа ім. Б. Форвад

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
MyTrue 15 июля 2022, 14:18
Вітаю всіх то читає!
Ситуація яка, все по стандарту взяв кредит, отримав кд, ознайомився з умовами КД, правами та обов’язками, почав виплачувати по графіку періодичні платежі. Час від часу приходили Смс інформування різного характеру, але в межах допустимого. В період війни ФБ (далі Форвард Банк) надав можливість тичасово не сплачувати періодичні платежі, шляхом відтермінування останніх, оформивши всім клієнтам КК (далі Кредитні канікули), 06.07.22 прийшла смс повідомлення на мій контактний телефон від ФБ з текстом моєї «відмови від оплати», будучи відповідальник клієнтом, я відразу зателефонував на Гарячу лінію (далі Гаряча лінія) ФБ, запитав щодо КК та отримав інформацію від «хлопчика» ГЛ щодо того, що КК продовжені до кінця літа, а після закінчення військового стану в мене буде 30 днів для оплати відтермінованих платежів, щодо смс повідомлення, «хлопчик» рекомендував не зважати, так як смс помилково направлена або ж така, що є не актуальна, інформацію я уточнив декілька разів, мене запевнили, що інформація актуальна на 100%, після закінчення бесіди я зі спокійною душою залишився задоволений отриманою інформацією. Але наступного дня ФБ надсилає іншу смс уже з Боргом по кредиту, історія така сама, я трачу свій час телефоную на ГЛ, починаю розмову з спеціалістом, спеціаліст ГЛ надає мені інформацію, що КК вже немає і закінчились вони в кінці Червня 2022 року, я був в ступорі, як наслідок залишив скаргу на співробітника банку щодо його некомпетенції, залишив скаргу на ГЛ. На наступний день, звонить до мене цей «хлопчик» і починає надавати актуальну інформацію по Кредитному договору, знаючи, що цю інформацію я отримав ще вчора, коли залишав скаргу, «Ідіот»?, ні я не про роман Достоєвського, я про співробітника банку, яких «бив себе в грудь» і казав, що інформація коректна. Банк спамить мені смс повідомленнями кожного дня, вказуючи некоректну сумму платаже, кваліфікуючи такий платіж як борг, завідомо вводячи мене в оману, я звертаюсь кожного разу на ГЛ зі скаргою, але ніхто так і не реагує, смс з коректними даними відсутні, натомість ФБ спамить кожного дня, порушуючи умови КД, щодо надання правдивої інформацї
Можна казати багато, але я скажу коротко, 22 число кожного місяця в мене контрольно розрахункова дата по кредитному договору, в період з 06.07−15.07.22 ФБ спамить мені телефон, я отримав 8 смс повідомлень з смс сумнівного характеру, моральний пресинг? ні це просто правовий нігілізм, ФБ перманентно порушує права клієнтів.
Я колишній співробітник ФБ. Досить добре знаю систему.
В ФБ 80% співробітників не мають відповідної кваліфікації, для надання інформаційних послуг споживачам. Набирають людей з вулиці, які тільки нещодавно були в школі, а тренерують їх такі ж люди. Я можу аргументовано сказать чому ділова репутація БФ така нікчемна, кожного року БФ занурюється все глибше і глибше на дно, скоро і вазалі опинеться на дні Маріанського жолобу з такими успіхами,.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
20 июля 2022, 12:30
Вітаю, шановний Станіславе Вадимовичу! Перепрошуємо за незручності. Інформація стосовно різних сум в смс повідомленнях була направлена внаслідок помилки облікової системи.
Надалі інформування буде корректним. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Вдалого дня та мирного неба!

Комментарии - 1

+
0
MyTrue
MyTrue
4 августа 2022, 15:41
#
Було 3 скарги, по 1 відзвонилися, що ще з 2 ? Проблема не вирішена, так як я писав не тільки про некоректно подану інформацію. Перепрошуємо за незручності ? Це що Вам проїзд в забитій маршрутці ? Ви слали смс по кредитному договору, яка відповідальність за некоректну інформацію ? Смс хто направляв, система чи жива людина ? Якщо кл написав сам про проблему, що некоректні смс і ви відреагували через 8 робочих днів то це нормальний банк ? Чи таких випадків, як мій у Вас цілий банк, що ви не встигаєте? 8 робочих днів це дєрмове відношення до клієнтів банку, а потім фразочки «Перепрошуємо за незручності», «сподіваємось на подальшу співпрацю», «мирного неба», ви що там курите, ви нормальні ?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться