В Банке не торопятся искать выходы и делать правильные выводы
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Нелли Куклина
- 5 апреля 2022, 15:07
- #
А мне интересно, а почему Форвард банк не ответил на мой отзыв? Не ответив, они тем самым согласились со всеми фактами, там изложенными, в т. ч. и про нежелание возвращать средства вкладчиков при наличии денег в кассе?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Питання до Банку
1. Чи пуде подовжено термін дії Акції з відкриття карток (ККК та ДК) який сплив 31.03.22?
2. Як отримати посилляння в смс для діючому клієнту щоби прийняти участь в реферальній програмі?
3. Чому Банк не обтяжився інформуванням даної пропозиції ані в смс ані в додатку?
Ниже — инфа из переписки в чате на сайте Банка —
Вітаємо Вас!
Задайте, будь ласка, своє запитання, і консультант відповість Вам найближчим часом
Ви також можете замовити дзвінок оператора
Замовити дзвінок
Доброго ранку.
10:19
Чи буде подовжено термін дії Акції з відкриття карток (ККК та ДК) який сплив 31.03.22? 2. Як отримати посилляння в смс для діючому клієнту щоби прийняти участь в реферальній програмі? 3. Чому Банк не обтяжився інформуванням даної пропозиції ані в смс ані в додатку?
Доброго дня!
Акція КОКО КОЛО діяла до 31 березня 2022 року (включно).
Ознайомитись з актуальною інформацією щодо Акція можливо за посиланням на сайті:
https://forward-bank.com/about/actions/
Чи будуть у Вас додаткові запитання?
Я закриваю чат. Якщо у Вас будуть запитання, напишіть нам, будь ласка. До побачення!
Я закриваю чат, Ви зможете відновити спілкування, коли Вам буде зручно
🤖Спасибо за обращение, ты желаешь оценить мою работу?
Оцінити
що за ***ня це тільки, но була?
Ви також можете замовити дзвінок оператора
Замовити дзвінок
Дубль всього запитання
Доброго дня!
віталися вже.
Якщо буде продовження Акції КОКО КОЛО, Банк розмістить інформацію на сайті.
Слідкуйте, будь ласка, за актуальною інформацією.
це перше запитання
Отримати посилання, на даний момент, не надається можливим, оскільки Акція КОКО КОЛО вже не діє.
а раніше було можливим?
Щодо терміну дії Акції Банк довів до відома Клієнтів дану інформацію, розмістивши її на сайті.
Раніше, на час дії Акції, було можливим.
Банк дійсно вважай що в умовах війни Клієнт дивиться сайт Банку???
Якщо раніше було можливим, то яким чином і який був його (отримання) алгоритм.
Інформація фіксувалась в чаті або при дзвінку до контакт центру з подальшим напраленням повідомлення Клієнту з реферальним посиланням.
тобто — Клієнт (який не користується сайтом Банку) мав змогу сам здогадатися, я вірно Вас розумію?
чекаю пояснення
особливо про «інформація фіксувалася в чаті»?
Інформація фіксувалася в чаті щодо бажання Клієнта отримати реферальне посилання.
Для того, щоб таке бажання виникло, Клієнт мав би спочатку про причину його виникнення знати. Чи не так?
Банк розміщує всю актуальну інформацію на сайті Банку. Клієнт самостійно приймає рішення щодо перегляду тої чи іншої інформації.
Та я зрозумів що інфа на сайті
Я Вам вказав — під час війни Клієнти не мають практичної змоги користуватися сайтом.
Ви будете доводити зворотнє?
Яка саме інформація Вас цікавить?
Як якусь фігню, то Банк розсилав по три рази.
Акція КОКО КОЛО не діє, діяла до 31.03.
Інформація цікавить — яким членом Банк приймає рішення?
Якщо інформація нікчемна — повідомлення по три рази в смс та в Додаток.
Якщо важлива — дивіться сайт і здогадайся мол сама?
Що за їпануті підходи?
Отака інформація мене цікавить!!!
Мене не цікавить чи діє вона чи не діє.
Мене цікавить робота та підходи Банку до Клієнта.
Це зрозуміло?
Питання зрозуміле?
Чи задати його втретє?