«ПОДЯКА» БАНКА
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В банку працює багато чуйних і відповідальних працівників, та я, на жаль, натрапив не на найкращих, а саме на менеджерку Журавлеву П. В. та касирку відділення, за вказівками яких, чомусь безальтернативно, змушений був перерахувати гроші з мого поточного рахунку на картковий, потім з карткового на поточний +++, через касу банку, із зняттям з картки готівки, доречі, якої не тільки не торкався, а навіть і не бачив.
При цьому, доказово: у присутності свідка, ці працівниці банку неодноразово проінформували та запевнили мене що, за зняття готівки з моєї картки, комісія не стягується.
Та за декілька днів я дізнався, що інформація від цих працівниць виявилась хибною і неправдивою, внаслідок чого я зазнав збитків на 5289 грн. у вигляді комісії за зняття готівки з картки, що з'їло мої бонуси від так званих «бонусних депозитів».
У відповідь на мої звернення та заяви № 24/3/2−04−20212139, № 24/3/2−04−20212066 банк навіть жодного разу не згадав і не подякував мене за відкриті депозити, лише повідомив мене про тарифи і комісію за зняття готівки, і це, через декілька тижнів після зняття готівки. А до зняття готівки, банк, в особі своїх працівниць, цих тарифів не знав???
Попри обіцянки, мені навіть жодного разу не зателефонували, для з’ясування обставин, та й гроші досі не повернули.
Отаке ставлення і така «подяка» банка Форвард багаторічному і постійному клієнту, не кажучи вже про ігнорування Законів України «Про банки і банківську діяльність» та про функціонування платіжних систем.
Звертаючись в банк чудово розумію, що банку немає сенсу задовольнити моЇ заяви та покарати своїх працівниць, скоріше навпаки, банк буде їх всіляко захищати, адже завдяки їм банк отримав подвійну вигоду: депозити на велику суму на цілий рік, та ще й комісію зняв з клієнта. А захищати клієнта та його правоту не в правилах банку, адже в цьому банку, судячи з численних відгуків, клієнт завжди не правий.
Або ж банк, уникаючи відповідальності, аби не повертати гроші, буде відхрещуватись від своїх працівниць: мовляв це з вулиці зайшли якісь жінки, не знаємо ні їх, ні їх прізвищ, ні посад; не несемо відповідальність за них — вони самі по собі; свідків не визнаємо; аудіо-відеоспостереження зламалось; доказів немає, довести нічого не можемо; цих працівниць не існувало, звільнилися, відлетіли на Марс, і взагалі вони інопланетянки. Але ж я звернувся до банку, а не до «інопланетян».
Дуже прикро, що банк таким ганебним шляхом заробляє гроші. Мабуть ситуація у банку не дуже обнадійлива. Заспокоює те, що таких банків меньшість. Хотілось би взагалі їх позбутись. То ж, обираючи банк, треба добре все обмірковувати. Бо навіть високі відсотки по депозитам не замінять високе ставлення до клієнтів і захисту їх інтересів, та не захистять від ситуацій подібних моїй.
Мабуть треба забирати з банку всі мої гроші, та мабуть з цим буде проблема, бо може замість грошей ще й доведеться платити банку: видумають якусь комісію, компенсацію, «ковідні», офшорні чи ще якісь побори.
Дії банку це звичайнісіньке шахрайство. Задля довіри до банків, слово в захист громадянина та законів України за Мінфіном, НБУ, …