Застереження клієнтам Банку Форвард
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Прийшовши в банк з благими намірами: відкрити бонусні депозити, клієнт отримав «бонус» у вигляді комісії за зняття готівки з картки.
Менеджерка повідомила клієнта що в нього така гарна-прегарна картка і комісія за зняття готівки з неї відсутня. Власноруч вона зняла ліміт з цієї гарної-прегарної картки, та при цьому забула повідомити клієнта про тарифи на користування карткою.
Забула, чи не знала, а може навмисно приховала правду ???
Того ж дня я відкрила такі ж депозити (навіть номери анкет-заяв схожі: мій № 20010004390, клієнта-№ 20010004389), у тієї ж менеджерки, тому не впевнена, що отримала достовірну інформацію по цим депозитам.
Надаю цей відгук-застереженя, бо хочу аби ніхто інший не став наступним ошуканим клієнтом.