Бережіть свої гроші від Форвард банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +2
- Forward Bank
- 15 ноября 2021, 9:07
- #
Шановний клієнте, вітаю! Нам потрібні Ваші дані для вирішення питання і надання відповіді стосовно Вашої скарги — пришліть будь ласка, в ПП Ваші ПІБ повністю та ІПН. Дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
У наш час важко уявити життя без покупок в Інтернеті. В той же час, во всесвітньому павутинні виникає безліч шахраїв, але завдяки можливостям і правилам міжнародних платіжних систем, користувачі карт, які зіткнулися з шахраями, можуть не хвилюватися та оскаржити транзакцію, це тільки в тому випадку, якщо банк-емітент не банк «Форвард».
З чим я і зіткнувся на власному досвіді. Придбавши послугу в Інтернеті, з використанням платіжної карти MASTERCARD банку «Форвард», послуга виявилася дефектною, продавець на мої офіційні звернення не реагував і я почав процедуру оскарження.
Відповідно до Правил MASTERCARD:
— Банк, прийнявши Правила МПС MASTERCARD, є її агентом в Україні, а тому зобов’язаний надавати власнику банківської картки системи MASTERCARD усі сервіси та послуги цієї міжнародної системи в повному обсязі у тому числі і послугу зворотного платежу chargeback (чарджбек), включаючи усі цикли розгляду згідно встановлених у Mastercard Chargeback Guide строків.
— Банк повинен надавати власнику картки всіляке сприяння при оскарженні транзакції.
Також, згідно з Правилами Міжнародної платіжної системи MASTERCARD, власник карти має право оскаржити транзакцію і повернути свої кошти з огляду на те, що послуга виявилася дефектною, неякісною. Як сталося в моєму випадку.
Однак, це банк «Форвард», тому всі мої звернення залишилися без належного розгляду, банк не виконав жодних дій, зазначених в правилах МПС, гроші мені не повернуті.
При самостійному пошуку, мною було встановлено, що мерчант — знаходиться на території Російської Федерації.
Банк «Форвард», до почату війни в Україні, мав назву «Банк Русский Стандарт», але швидко перефарбувався і змінив назву, вигодонабувачі, як були так і залишилися у Росії.
Не на що не натякаю, але там де РФ, не місце правилам та законам.
Бережіть свої гроші. Всім бажаю міцного здоров’я та процвітання!