Банк утримує кошти клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мій досвід з банком Форвард негативний. Історія розпочалась з реєстрації, більш за все клієнтська база одразу зливається. Бо тільки, но я отримав карту як посипались смс та дзвінки від різних сумнівних кредитних організацій (вам схвалено кредит і т. п.). До 7 різних організацій в день діставали мене як клієнта, вихід з цієї ситуацій я знайшов, просто блокую абонента і смс також. Впродовж місяця діставать активність впала але іноді смс проскакують, я так розумію кредитні організації міняють номери телефонів. Але історія зараз не про злив інформації. Маю зараз проблему в самому додатку банку мені запропонували підключити якіс бонуси від Мастеркард, але при реєстрації було якось дивно коли система реєстрації поетапно отримала від мене номер карти, номер телефону, термін її дії і СVV код, а саму програму не підключила. Я вирішив, що це якісь злочинці отримали мою інформацію і так як на цій карті були мої кошти заблокував її у додатку. Там є кнопка блокування. Я так іноді роблю навіть коли не відчуваю що данні карти скомпрометовані. А коли проводжу оплату розблоковую. Але в Форвард банку виявилось, що відсутня кнопка розблокування коштів через додаток. Добре зв’язався з гарячою лінією, гаряча лінія — не зовсім гаряча, але байдуже, залишив заявку, через добу перетелефонували. При спілкуванні оператор підтвердив що відсутня кнопка розблокування карти в додатку, і також повідомив що в нього також відсутня можливість це зробити, порадив звернутись до відділення. Яке до речі одне на місто обласного значення, та знаходиться від мене досить далеко. Але мусив пройти і цей квест. Яке було здивування, що навіть після відвідування відділення і повної верифікації мене як клієнта, проблема не була розв’язана, причина відмови зараз перестроюєттся система і номера договору клієнта не видно (при цьому навіть пере випустити карту також не вийшло, і дзвінок працівника банку до оператора не допоміг) Працівник банку порадила мені перетелефонувати через 5 діб (ближче до п’ятниці). Але і в п’ятницю перенесли на середу. В цілому вже близько 15 діб я не маю доступу до своїх коштів які знаходяться на рахунку. Жодних заяв крім усни банк від мене не отримував, але думаю скаржитись до регулятора, ця діяльність мене не задовольняє. Цікаво те, що за неактивність Форвард банк штрафує списанням коштів 50 грн з карти. Ще до цього терміну днів 14 залишилось і тоді мої враження будуть більш емоційні. (Мій договір 200353075 від 05.07.2021, це для керівництва банку)
Написать комментарий
Комментарии - 2
Кажется, вы подключали бонусы «Мастеркард.Больше»?
Их начисление обычно видно в личном кабинете на их сайте.
- +
- 0
- Strelok123
- 15 августа 2021, 13:04
- #
«Цікаво те, що за неактивність Форвард банк штрафує списанням коштів 50 грн з карти. Ще до цього терміну днів 14 залишилось», — неактивной карта считается, если вы 180 дней ее не используете и на карте нет никаких движений)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться