Байкот Рускому стандарту!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
- natalia romaniuk
- 12 марта 2014, 8:30
- #
Маю кредит в Р.С. з 02.2013 р., який сплачую ввчасно. В вересни 2013 р. банк виготовив кредитку ( зсилаючись на пункт попереднього договору) и видправив кур«ерською поштою. Кур»ер принис бандероль в мою видсутнисть( мене в дома небуло декилька днив) и вручив инший особи, яка на той час була в моему помешканни. Про иснування кредитки я довидалась тиль тепер, коли почали дзвонити працивники банку и повидомляти про несвоечасну сплату по кредитци. Договору по кредитний линии я з банком не пидписувала, а намий протест що до форми вручення кредитки ьени видповили, що це нормальна практика и так працюють инши банки.
- +
- 0
- Лия Хаджубекова
- 12 марта 2014, 11:57
- #
Я только «за» ничего никому не платить только вот вопрос, как могли такие националисты пойти в банк с явно русским названием???? привыкли жить на халяву
Наталко, раджу Вам йти в прокуратуру і писати заяву, а Ви Лия йдіть далі і не провокуйте людей.
- +
- 0
- Лия Хаджубекова
- 12 марта 2014, 15:56
- #
Я уже на месте дошла… на что вас можно спровоцировать? на угрозы и оскорбления вот ваш предел(((((
- +
- 0
- natalia romaniuk
- 18 марта 2014, 9:08
- #
Лія по яких критеріях Ви визначили степінь націоналізму? Невже якщо ти пишеш свій відгук українською ти націоналіст? Націоналісти це люди, які люблять свій народ, свою землю при цьому поважають інші народи та національності. Нічого гіршого немаї російського шовінізму, який нам зараз демонструє східний сусід. Відвідайте Москву і при першій провірці поліцією Ваших документів ( коли прочитають Ваше прізвище) Ви на собі відчуєте, що краще російський шовінізм чи наш націоналізм. На рахунок пожити на халяву. Від такої халяви в РС можна без штанів залишитися. Тут потрібно розібратися хто більше виграє від цієї халяви і кому такий стан справ банківського бардаку більше вигідний.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Пропоную таку тактику дій; усім в кого є непогашені кредити в цих москалів пропоную їм нічого невертати, НІВЯКОМУ разі томущо вийде що ми допомагаємо росіїї фінансово і їхнім воякам. Тому пропоную їх просто ігнорувати. Хай валят до себе і там заробляють на своїх а не на нас.
Дякуємо Вам за звернення.
ПАТ «Банк Руский Стандарт» – це український банк, який знаходиться поза політикою та працює відповідно до українського законодавства і згідно з регулятивною політикою Національного банку України (далі — НБУ).
ПАТ «Банк Руский Стандарт» здійснює діяльність на підставі ліцензії НБУ № 226 від 04.11.2011 р. (http://www.rsb.ua/f/1/about/licence/license_226_04_11_11.pdf ) в рамках чинного законодавства України.
Звертаємо увагу, що відносини Клієнта та Банку в рамках Договору регулюються Умовами надання та обслуговування кредитів /платіжних карт ПАТ «Банк Російський Стандарт» (далі — Умови). Згідно з Умовами, Клієнт зобов'язується своєчасно погашати заборгованість, а саме здійснювати повернення кредиту Банку (погашати основний борг і понадлімітну заборгованість), оплачувати Банку відсотки, нараховані за користування кредитом, комісійні винагороди, плати та інші платежі за договором.
Відповідно до Умов, Клієнт зобов'язаний письмово повідомляти Банк про всі зміни, а також обставин, що впливають на виконання ним своїх зобов'язань за кредитним договором, протягом 5 днів з моменту настання таких змін /обставин, шляхом звернення до Банку з письмовою заявою.
Нагадуємо, що в рамках укладеного Договору з Банком Клієнту необхідно щомісяця розміщувати поточні платежі в рахунок погашення кредиту /кредитної карти до розрахункової дати. У разі несвоєчасної оплати Клієнт забезпечує на рахунку додатково до суми чергового платежу суму грошових коштів, що дорівнює сумі пропущених раніше платежів та сумі плат за пропуск чергових платежів.
Згідно з Договором, плати за пропуски щомісячних платежів за споживчим кредитом /кредитній карті складають:
— за перший пропуск платежу — 20,00 грн (перший місяць);
— за другий пропуск платежу поспіль — 50,00 грн (другий місяць);
— за третє пропуск платежу поспіль — 200,00 грн (третій місяць);
— за четвертий пропуск платежу поспіль — 350,00 грн. (четвертий місяць).
За даних обставин рекомендуємо оплачувати кредити в сумі і терміни, передбачені Договорами. Також це допоможе утримати якість кредитної історії, що в майбутньому може стати в нагоді.