Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Прошу банку відповісти детально на питання з звернення, для розуміння як було списано кошти.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 26 июля 2021, 15:55
Доброго дня, 20.07.2021 отримав відповідь від банку 26/1−08−2169 щодо моїх звернень щодо несанкціоноване списання що мало місце 1.07.2021 на суму 12700 гривень. Де банк відповів що платежі були проведенні за допомогою 3-D Secure та підтвердженні через систему Інтернет-Банк, і що чи операції вважаються такими що проведені особисто держателем карти і оскарженню не підлягають. Але нажаль на інші питання про яких написав у звернені банк не звернув увагу. Можливо дійсно операції могли бути підтвердженні 3-D Secure, але це не було мною підтверджено, тому звернувся до банку щоб детально розглянув звернення у мене є припущення що хтось не відому мені як міг отримати доступ до мого Інтернет-банкінгу, при тому повідомляю що я ніяких паролів яких отримував у вигляді SMS повідомлення нікому не передавав, ніяких підозрілих дзвінків також не було, також пароль доступу від мобільному-банкінгу був тільки у мене і нікому не передавав. Також цією картою майже не користувався, картку використовував тільки для зберігання коштів на рахунку, та переказом між своїми рахунками. Банк мав бути зацікавлений у детальному розгляді даної ситуації, може є десь витік інформації у банку чи в системі безпеки банку, а ні ігнорувати питання які надавав в попередньому зверненні, а у відповідь отримав що платіж був виконаний за допомогою 3-D Secure і питання закрито. Я вже користуюсь різними банківськими установами більше 8 років, за цей час подібних випадків ніколи не мав, і не розумію як це зараз відбулося тому прошу банку надати детальну відповідь на наступні мої питання щоб можна було зрозуміти як відбулося списання коштів з рахунку.

1. На мій фінансовий номер в 17:45 1.07.2021 було отримана повідомлення від відправника
FORWARBANK з текстом: «Vash kod: 804728. Kod diysniy do 01.07.2021 17:48:49»,
також в 18:06 отримав повідмолення: «Vash kod: 172027. Kod diysniy do 01.07.2021 18:08:56».
ПИТАННЯ: Що це за код, звідки від був надісланий, чи був він ведений на сайті чи в мобільному додатку, якщо був код ведено чи правильний код був ведений чи неправильно, якщо це був код для підтвердження входу, чи було успішний вхід, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було відправлено запит на вхід.

2. Після того як побачив не зрозумілий мені код який я отримав на фінансовий мобільний номер, я відразу відкрив мобільний додаток Forward online, ніяких змін не помітив також в цей час на всякий випадок зміни ліміт на зняття готівки та на безготівкові розрахунки на 0 гривень.
ПИТАННЯ: Чи було після того як я змінив ліміт на 0 грн, спроби збільшити даний ліміт, якщо такі спроби були в якій час це було зроблено та на який ліміт було змінено, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було подано заявка за зміну ліміту.

3. Приблизно на початку 20 години того ж дня мені в мобільному додатку прийшло запит на підтвердження від EasyPay*Vodafon на жаль точну суму не пам’ятаю відразу після того як побачив запит натиснув на ньому він відкрився та натиснув відхилити і запит зник.
ПИТАННЯ: Під час того коли я отримав даний запит на підтвердження платежу чи було крім моєї активний сесії в мобільному додатку інші активні сесії чи недавно закритих в моєму інтернет-банкінгу, чи зафіксовано у банку даний запит на цей платіж який я відхилив. Чому я отримав запит на підтвердження тільки четвертого платежу, а за перші три запити мені аналогічні запити на підтвердження не надходили.

4. Після того як відкрив мобільний додаток Forward online побачив що баланс по мої карті змінився та становить 2300 грн. замість 15000 грн. зайшов детально у виписці побачив три платежі які були виконані не мною, а саме: EasyPay*Vodafon в 20:00:37 на суму 4500 грн, EasyPay*Vodafon в 20:05:19 на суму 4200 грн, EasyPay*Vodafon в 20:08:33 на суму 4000 грн. Після того відразу в мобільному додатку заблокував карту та подзвонив на гарячу лінію банку.
ПИТАННЯ: Як було виконані ці платежі, банк у зверненні відповів що операції було проведенні за допомогою 3-D Secure та підтверджені через систему Інтернет-Банк. У якому вигляді та коли час по кожному платежу окремо було відправлено запит на підтвердження у вигляді PUSH повідомлень чи у вигляді sms на фінансовий номер. Якщо було підтверджено за допомогою PUSH надати ip адрес та за допомогою якого пристрої було підтверджено платіж. Якщо було підтверджено за допомогою sms надати час та номер на який було підтвердження відправлено, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було ведено код у вікні підтвердження платежу.

5. Після дзвінка на гарячу лінії банку та відновлення паролю зайшов в мобільний додаток Forward online та побачив що розділі Управління SMS-сервісом по карті було виключено відповідно я підключив знову.
ПИТАННЯ: Коли було відключено Управління SMS-сервісом час, та з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої було подана заявка на відключення. Як впливає відключення цієї послуги на отримання підтвердження за допомогою 3-D Secure.

6. Знову на мій фінансовий мобільний номер в 20:09 1.07.2021 (але при відкриття детальної інформації про повідомлення на мобільному пристрої пише наступну інформацію: Відправлено: 19:01 1.07.2021, Отримано 20:09 1.07.2021 не знаю звідки затримка майже на одну годину) було отримана повідомлення від відправника FORWARBANK з текстом: «Vash kod: 801745. Kod diysniy do 01.07.2021 19:04:16», також ще одне повідомлення в 20:09 1.07.2021 з текстом: «Forward Online. Pidtverdzhennya zmini parolya. Kod: 333590»
ПИТАННЯ: Що це за код, звідки від був надісланий, чи був він ведений на сайті чи в мобільному додатку, якщо був код ведено чи правильний код був ведений чи неправильно, якщо це був код для підтвердження входу, чи було успішний вхід, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було відправлено запит на вхід.

7. Помітив що після того як відновив паролю для входу в мобільному додаток Forward online мені прийшов повідомлення на фінансовий мобільний код для входу у вигляді: «Vash kod <352573>. Kod diysniy do 01.07.2021 20:30:56 o8nZT3ow+9U»
ПИТАННЯ: Чому повідомлення які надходили мені коли я заходив в мобільному додатку відрізняються від тих повідомлення які отримував раніше.

8. Також в мобільному додатку Forward online в розділі Сервісні повідомлення побачив три повідомлення яких раніше не бачив. Повідомлення з додатку не можливо видалити з боку користувача. Перше повідомлення: Card Transactions 1.07.2021 19:59 Kartka 4009−8472 Operaciya: 0 UAH GOOGLE *TEMPORARY HOLD 01/07 19:59. Dostupno: 15000 UAH. Друге повідомлення: Card Transactions 1.07.2021 20:20 Kartka 4009−8472 Operaciya: 0 UAH GOOGLE *TEMPORARY HOLD 01/07 20:20. Dostupno: 15000 UAH. Третє повідомлення: Kartka 4009−8472.Pokupka: — 4500 UAH EasyPay*Vofafon 01/07 20:00. Dostupno: 10500 UAH. Також в 19:59 та 20:00 мені від мобільного додатку Forward online ніяке сповіщення щодо цих повідомлень не надходило.
ПИТАННЯ: Що означає перше та друге повідомлення, чому є тільки одне повідомлення про списання 4500 UAH, а немає повідомлень про списання 4200 UAH і 4000 UAH.

9. Після першого звернення до банку з часом побачив що у виписці відбулися зміни, а саме змінилося назви оплати було EasyPay*Vodafon стало EASYPAY*VODAFON також час проведення всіх трьох операції змінився на 00:00 1.07.2021.
ПИТАННЯ: У зв’язку з чим було змінено назва та час проведення операції у виписці.

10. Також мені в мобільному додатку Forward online в розділі Пропозиції прийшло повідомлення з заголовком «Важливо» отримано 9 липня 2021 16:47 з наступним текстом: «Ми піклуємося про безпеку Ваших коштів та рекомендуємо змінювати пароль у Forward online не рідше одного разу на місяць. Оновіть свій пароль до онлайн-банкінгу вже сьогодні. Вдалого дня!» За час користування банком вперше отримав повідомлення щодо зміни паролю.
ПИТАННЯ: Це повідомлення було надіслано після мого випадку і у банку з’явились сумніви щодо захисти паролів клієнтів і банк вирішив попросити клієнтів щоб змінили паролі.

11. Зранку 10.07.2021 побачив sms яке було отримано на мій фінансовий мобільний номера в 5:33 10.07.2021 з наступним текстом: «User is locked for 15 minutes. Lock will end in: 15:00». Після того як побачив повідомлення подзвонив в банк на що відповіли що це якісь технічні неполадки і доступ мені до мобільного додатку Форвард онлайн відновлено.
ПИТАННЯ: Що це за повідомлення було, може хтось питався зайти в мій інтернет банкінг якщо це так надати інформацію з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої була спроба зайти.

12. ПИТАННЯ: Чи було отримати CVV код через мобільний додатку Forward online через розділ Карти, Інформація, Показати CVV код в періоді з 17:00—21:00 1.07.2021, якщо було то з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої було отримано CVV код.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
26 июля 2021, 16:00
Шановний Ростиславе Миколайовичу, вітаю! Ми докладаємо максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію, що склалася. Зважаючи на всі обставини, було ініційоване нове розслідування щодо інцинденту, про результати якого ми обов'язково повідомимо, шляхом надання відповіді на ваше письмове звернення. Гарного дня!

Комментарии - 4

+
0
Forward Bank
Forward Bank
6 августа 2021, 16:34
#
Шановний Ростиславе Миколайовичу, вітаю! Від імені банка прийміть наші щирі вибачення за прикрий інцидент, що стався через шахрайські дії третіх осіб. Кошти, які були несанкціоновано списано з Вашого рахунку, відшкодовано банком у повному обсязі. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!
+
0
ingeniero
ingeniero
6 августа 2021, 23:46
#
По п. 8 — Подобные сообщения приходят, как минимум при подключении к GPay и при выборе карты для оплаты через GPay на некоторых сайтах. По п. 9 — Насколько я понимаю, такие изменения происходят после проводки оплат. Они никак не связаны с данным конкретным случаем. Так было и ранее, так есть и сейчас.
+
0
malinin007
malinin007
9 августа 2021, 11:06
#
Деньги на самом деле возвратили, напишите пожалуйста.
+
0
rosstikf
rosstikf
22 сентября 2023, 17:49
#
Тільки зараз питання побачив, так гроші після скількох скарг і доводів що я не олень що нікому ніякої інформації не надавав, гроші повернули. За скільки часу вже і банку більше немає.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Отзывы о Форвард Банке 📝 / Прошу банку відповісти детально на питання з звернення, для розуміння як було списано кошти.