Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Несанкціоноване списання коштів та ігнорування банком проблему

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 12 июля 2021, 11:06
Раніше звертався до Форвард Банк (01.07.2021) щодо несанкціонованого списання коштів в сумі 12700 грн. а саме з мого карткового рахунку Коко Кард (Дебетова картка) № 200244751 від 14.01.2020. На мій фінансовий номер в 17:45 1.07.2021 прийшло повідомлення від відправника FORWARBANK з текстом: Vash kod: 804728. Kod diysniy do 01.07.2021 17:48:49, через деякий час в 18:06 цього з дня прийшло ще одне повідомлення: Vash kod: 172027. Kod diysniy do 01.07.2021 18:08:56. Код нікому не передавив і ніхто мені не дзвонив щоб надати код. Після того як побачив ці 2 повідомлення зайшов в мобільний додаток Forward online баланс був 15000 грн. та змінив ліміт на видачу готівки та безготівкові операції на 0. Приблизно в 20 годині в додатку прийшло запит на підтвердження платіжу EasyPay*Vodafon я відповідно натиснув відхилити, після цього побачив що залишок на рахунку 2300 грн. у виписці було невідомі мені операції а саме: EasyPay*Vodafon в 20:00:37 на суму 4500 грн, EasyPay*Vodafon в 20:05:19 на суму 4200 грн, EasyPay*Vodafon 20:08:33 на суму 4000 грн, ці операція я не виконував та не підтверджував, відразу в цей час через додатку заблокував картку та подзвонив на гарячу лінію банку 0800301003 в 20:09, в той ж час на мій фінансовий номер прийшло повідомлення: Pidtverdzhennya zmini parolya. Kod: 333590. Звернення на гарячу лінію зафіксували. Доступ до мобільного додатку зник і зайшов через відновлення паролю. Після входу в додатку побачив що sms інформування було відключено, я підключив знову. Ніяких паролів нікому не надавав. Також в цей ж день 01.07.2021 в 23:40 відправив електроне звернення підписано електронним цифровим підписом щодо цієї ситуація. Також 02.07.2021 мною була подана заява в Національну поліцію України щодо цієї ситуації. Станом на 12.07.2021 банк відповідь не звернення не надав. Також в банку відбувається дивні речи після декількох днів змінилася інформація у виписці а саме EASYPAY*VODAFONE дата і час проведення операції змінились на 01.07.2021 00:00 для всіх 3-ох операції. Також 9.07.2021 16:47 в мобільному додатку прийшло наступне повідомлення: «Ми піклуємося про безпеку Ваших коштів та рекомендуємо змінювати паролі у Форвард онлайн не рідше одного разу на місяць». Таке повідомлення отримали і інші клієнти цього банку цю про це дізнався з тематичних форумів. Від коли користуюсь банком з січня 2020 вперше надійшло таке повідомлення щодо зміни паролю не рідше один раз в місяць. З цього можна зробити висновок що міг бути витік даних з банку. При реєстрації в інтернет-банкінгу вимоги до паролю порівняно з іншими банками дуже складні мають бути: великі букви, малі букви, цифри, та спец символи тому такий пароль не реально вгадати. Також 10.07.2021 в 5:33 отримав наступне повідомлення: User is locked for 15 minutes. Lock will end in: 15:00. Зранку коли побачив це повідомлення зайти в додатку банку не зміг доступ заблокований. Звернувся до банку на що отримав відповідь що це були якісь технічні труднощі і доступ відновили. Таке повідомлення отримали і інші клієнти цього банку про це дізнався з тематичних форумів. Прошу банк надати відповідь на наступні питання:
1. Як був здійсненний вхід в інтернет банкінгу та з якого пристрою та з якого ip. Ніяких кодів та конфіденційну інформацію нікому не передавав.
2. Чи було відкрито чарджбек для цих операції яких я не виконував.
3. Як відбувалось підтвердження тих 3 операції, якщо було надіслано у вигляді пуш повідомлення на якому пристрої було виконано підтвердження.
4. Чому на 4-ту операцію яку я відхилив, прийшло мені PUSH підтвердження, а на перші 3 ніяких підтверджень не отримав.
5. Чому банк змінив інформацію у виписці та час виконання операції на 00:00.
6. Чому банка після моєї ситуації вирішив подумати про безпеку інших користувачів та запропонував змінити пароль.
7. Як банк міг пропустити перші 3 платежі без ніяких додаткових підтверджень якщо ці операції не типові для мене я ніколи з цієї карти не поповнював мобільний телефон тим більше та такі великі суми.

Прошу прийняти звернення до розгляду, а також звертаюсь до банку щодо повернення 12700 грн. які були списанні без мого відома тому що в цьому випадку ніякою моє вини немає.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
12 июля 2021, 14:40
Шановний Ростиславе Миколайовичу, ваше попереднє звернення в роботі. Ситуація вимагає ретельного вивчення усіх деталей. Щодо термінів надання відповідей, ми діємо згідно із ЗУ «Про звернення громадян». А саме:
«Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення».
Поточне звернення також прийняте до уваги, очікуйте, будь ласка, на відповідь у встановлені терміни. Гарного дня!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Отзывы о Форвард Банке 📝 / Несанкціоноване списання коштів та ігнорування банком проблему