Несанкціоноване списання коштів та ігнорування банком проблему
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
1. Як був здійсненний вхід в інтернет банкінгу та з якого пристрою та з якого ip. Ніяких кодів та конфіденційну інформацію нікому не передавав.
2. Чи було відкрито чарджбек для цих операції яких я не виконував.
3. Як відбувалось підтвердження тих 3 операції, якщо було надіслано у вигляді пуш повідомлення на якому пристрої було виконано підтвердження.
4. Чому на 4-ту операцію яку я відхилив, прийшло мені PUSH підтвердження, а на перші 3 ніяких підтверджень не отримав.
5. Чому банк змінив інформацію у виписці та час виконання операції на 00:00.
6. Чому банка після моєї ситуації вирішив подумати про безпеку інших користувачів та запропонував змінити пароль.
7. Як банк міг пропустити перші 3 платежі без ніяких додаткових підтверджень якщо ці операції не типові для мене я ніколи з цієї карти не поповнював мобільний телефон тим більше та такі великі суми.
Прошу прийняти звернення до розгляду, а також звертаюсь до банку щодо повернення 12700 грн. які були списанні без мого відома тому що в цьому випадку ніякою моє вини немає.
«Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення».
Поточне звернення також прийняте до уваги, очікуйте, будь ласка, на відповідь у встановлені терміни. Гарного дня!