Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Непродумана система зв’язку з клієнтом, де немає відділень

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Maksym Solomko 28 мая 2021, 21:49
Отделение по адресу: Харьков, пер. Армянский, 1/3
Платіжну картку отримав у точці присутності банку, відділення знаходиться в іншій області — із-за чого є дуже багато обмежень в обслуговуванні. Зауважу, що при оформленні продукту про це не попереджають простою мовою.

Вирішив оновити свої дані в банку, на сторінці платіжних карток завантажив документи, в яких дізнався щодо можливості оновити дистанційно тільки інформацію в опитувальнику (щось подібне анкетних даних). На звернення, яке залишив через застосунок Forward Online, отримав більш вичерпну. На мої уточнення, які я відправив у відповідь на електронну пошту, тишина. Ну ладно, давай дізнаватися телефонним дзвінком на 0 (800)… Щось оновили, але багато чого не можна (тільки відділення).
Цікавився перевипустити свою платіжну карту КОКО з неіменної на іменну — треба закрити поточний рахунок і випустити карту з новим рахунком. О_о Доставку картки якось можна організувати в моє місто.

Вирішив я сьогодні о 16:06—16:07 набрати найближче до мене відділення. Питання щодо перевипуску картки розкрили дуже погано, відправили до контакт-центру. Питання щодо актуалізації даних задати не зміг — скинули слухавку. Повторно дзвоню через пару секунд, слухавку не беруть. Скоріше за все, відвідувати цілеспрямовано відділення поки не буду збиратися, не бажаю згаяти свій час просто так. Банк у клієнті не зацікавлений, тому й співпраця з моєї сторони буде відповідною. А раніше я був здивований увагою до клієнта…

Висновок. За час співпраці з банком (з грудня 2019 року) не відчув змін щодо вирішення питань клієнта через дистанційні канали (уже через електронне звернення, на яке накладений кваліфікований підпис). Багато речей можливо зробити виключно через відділення. Як виявилося, нормального зв’язку з відділенням немає. У вас кращі кешбеки, але при такому ставленні вас не можна сприйняти серйозно.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Отзывы о Форвард Банке 📝 / Непродумана система зв’язку з клієнтом, де немає відділень