Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Перспективний банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vp298 26 мая 2021, 23:05
Отделение по адресу: Сумы, ул. Кооперативная, 1 (ТЦ
Відкрив картку виключно через кешбек, оскільки він найвигідніший серед усіх банків на ринку.
Це було надзвичайно погана взаємодія під час оформлення картки: обслуговування в точці видачі (міні-відділення) було паршивим, довгим, ще й змусили додатково чекати півгодини поки оператор ще раз підтвердить відкриття картки, хоча ж мали би це зробити ще перед тим як запрошувати отримати картку після заявки в інтернеті. Співробітниця зробила копії документів, а потім помітила, що паспорт був не в тому порядку відсканований, і вона збиралася кинути документи в урну торгового центру (при чому, я уже поставив підписи на тих копіях), лише коли я попросив віддати мені вона можливо зрозуміла, що так можливо не варто робити з персональними даними, хоча я не впевнений.
Після того були ще деякі труднощі в користуванні додатком, телеграм-ботом, нарахуванням кешбеку на вихідних, нарахуванні відсотків по депозитній картці, нарахуванні велком-бонуса… Багато дрібниць. Чому саме дрібниць? Бо банк оперативно їх вирішував і вирішував на користь клієнта, що й спонукало продовжувати користуватися банком.
Розробники додатку дослухалися до відгуків в GooglePlay. Вдосконалювали додаток і додавали те, що навіть я просив через тиждень після звернення. Телеграм-бот все ж вимагає вдосконалення, бо часто досі зависає.
Кредитна картка з кешбеком дуже потужний продукт, і один з найвигідніших на ринку.
Дебетова картка також дає найбільший % на залишок, але відсутня детальна виписка по нарахуванню відсотків. Також, відсотки по дебетовій картці не відображалися в довідці про доходи від податкової (станом на березень 2021 як мінімум), хоча податок вираховувався і кешбек по кредитній картці присутній в податковій.
Відразу після відкриття картки, на банківський мобільний номер почали телефонувати різноманітні мікрокредитні установи та потенційно шахраї (буквально на наступний день після подачі заявки на сайті та впродовж двох тижнів після відкриття картки).
Також банк часто телефонує з пропозицією додаткових кредитів, або умов депозитів, які не доступні ні на сайті, ні в додатку (тобто немає жодної інформації, а це типу персональна пропозиція, по які бонуси нарахуються пізнішу). Якби телефонували не з банківського номера — подумав би що шахраї. Часто спочатку телефонує бот, а потім людина. Якщо відповісти на обидва дзвінки, то чекай через день-два дзвінки від підозрілих людей. В угоді про надання банківських послуг була можливість банку передати контакти третім особам, то ж фактично до банку немає претензії.)))
Загалом, банк має досить перспективні амбіції, але потрібно працювати над процесом видачі карток, бо це був жах (вересень 2020). Додаток явно займає третє місце після М та П. Найкращі % по залишку коштів та кешбек за рахунок кредитних коштів.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
28 мая 2021, 11:21
Шановний клієнте, вітаю! Дякуємо, що ділитеся враженнями від взаємодії з банком. Кожен відгук для нас важливий, завдяки ним, ми бачимо наші слабкі сторони, які потребують удосконалення. Гарного дня!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться