Шановні обмануті клієнти ПАТ «Банк Руський Стандарт»!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Oleg777111
- 16 октября 2013, 20:00
- #
Ярослав, спасибо!
- +
- 0
- Ковач Артур
- 16 октября 2013, 21:51
- #
Повнiстю эгоден iз вище написаним
- +
- 0
- tatyana2013
- 17 октября 2013, 0:27
- #
Спасибо! Дай бог вам здоровья.
- +
- 0
- elenaskorik22
- 3 декабря 2013, 15:57
- #
Спасибо!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
1) Даний сайт не має ніякого відношення до Міністерства фінансів України, Національного банку України чи будь-яких інших державних урядових інституцій, тому інформація що є на ньому не обробляється та не враховується компетентними органами фінансово-банківського регулювання.
2) В корпоративні стандарти ПАТ «БРС» ефектовно впроваджено комплексну систему щодо психологічного домінування над клієнтами, які дозволяють досить ефективно в ПОЗАПРАВОВИЙ спосіб отримувати останні гроші з клієнтів.
3) За невиплату боргу через об'єктивні обставини (втрата роботи або іншого постійного доходу, інші обставини, що мають істотне значення) — не передбачено ніякої кримінальної або адміністративної відповідальності.
Кримінальна відповідальність передбачена виключно за шахрайство (вказання недостовірних данних та ін.)
4) У разі тиску на вас збоку банку, не лінуйтеся звертатися з письмовою заявою до органів внутрішніх справ. Згідно з нормами нового процесуального законодавства, така заява обовязково має бути внесена до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Пізніше, при моніторингу зловживань БРС на ринку банківських послуг, комісії Національного банку буде легше оперувати фактами, у разі наявності високого рівня звернень до органів внутрішніх справ щодо дій данної банківської установи.
5) Якщо вами вже використано шлях скарг до органів міліції, прокуратури, Національного банку України, то рекомендуємо вам звернутися з листом до голови Уряду Миколи Яновича Азарова, в тому числі радимо посилатися на той факт, що діяльність даної комерційної структури спрямована на псування міждержавних взаємин України та Росії, у тому числі дискредитує поняття «російських стандартів», до яких ПАТ «Банк Руський Стандарт» має доволі опосередковане значення, оскільки не є державним банком Росії та не містить капіталів держави в своєму статутному фонді.
Ось сторінка Миколи Азарова у мережі Фейсбук:
https://www.facebook.com/Nikolay.Azarov?sk=wall&filter=2
Також можна звертатися до голови Уряду на його особистому сайті.
www.azarov.ua/Pismo-premieru/
Пам'ятайте, чим більше офіційно зареєстрованих звернень до компетентних органів влади (а це Правління Національного Банку України, Генеральна прокуратура України, Адміністрація Президента України, Комітет з питань фінансів та банківської діяльності Верховної Ради України)
Шановні друзі! Не вірте, що у разі дійсно наявних зловживань та порушень закону збоку банківської установи, немає інструментів для захисту. Пам'ятайте, що створення "ілюзії беззахистності" — ще один корпоративний інструмент по роботі з клієнтами, який використовують непорядні установи.
В свою чергу європейські громадські організації будуть моніторити ситуацію щодо звернень до офіційних органів держави з приводу наявних фактів зловживань та порушення прав клієнтів, а також ставити ці питання на розгляд європейських правозахисних інституцій, що сприятиме незаангажованому розв'язанню ситуації!
Борітеся і поборете!
З повагою,
координатор адвокаційних проектів
ПРООН та ОБСЄ в Україні
Ярослав Демченкович