Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Замовлення кококард

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksana2596 11 августа 2020, 10:08
Вирішила замовити дебетову кококард. Оскільки відділення банку поруч не було, то обрала доставку кур'єром. Оформила заявку на сайті, наступного дня мені перетелефонували для уточнення деталей (хоча на сайті було вказано, що зі мною зв'яжуться у той самий день). Після підтвердження заявки впродовж 4 днів зі мною мав зв'язатися кур'єр для уточнення умов доставки. дзвінка дочекалася на 5 день, кур'єр сказав, що перегляне пакет документів і перед зустріччю за певний час повідомить чи потрібно мені зробити копію документів. Цього він не зробив, тому при заповненні заяви я мала іти і шукати, де зробити копію паспорта та ІПН. Після заповнення всіх документів кур'єр сказав, що має сфотографувати мене з карткою та оригінал паспорта і ІПН, хоча у нього були копії. Після дзвінка на гарячу лінію Банку і 10 хв очікування з'ясувалося, що фото документів робити не потрібно. Але це ще не все. Минає 11 день з моменту оформлення заявки, а у мене є лише шматок пластику, оскільки картку мені досі не активували.
Після такого зовсім не хочеться бути клієнтом банку. На жаль, форвард мене розчарував.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
Forward Bank 11 августа 2020, 10:14
Доброго дня.
Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та номер телефону на abutenko@forward-bank.com. Ми з'ясуємо ситуацію в найкоротший термін та зв'яжемося з Вами.
Минфин
Ответ администратора
12 августа 2020, 14:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 12.08.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться