НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С БАНКОМ!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- ekbnrf2013
- 3 июня 2013, 11:58
- #
Столкнулась с ооочень неприятной ситуацией, оформили мгновенную карту Фокстрот, все активировали, дали пин код, сказали можно пользоваться средствами И тут главный подвох. Обошла штук 5 банкоматов, снять деньги нигде не удалось. Пришлось идти к сотрудникам банка на ул. Спаской и тут «чудный консультант» мне заявляет а вы и не снимите деньги у вас безнальная карта. На вопрос почему никто не сказал об этом при оформлении карты мне ответили с ехидной улыбккой «НАВЕРНОЕ ЗАБЫЛИ».
Разве это нормальное отношение к клиентам.?? неужели тяжело предупредить о наличных или безналичных средствах. ?? Люди только тратят свое время.
Разве это нормальное отношение к клиентам.?? неужели тяжело предупредить о наличных или безналичных средствах. ?? Люди только тратят свое время.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Благодарим за обращение.
Для проверки указанной Вами информации, пожалуйста, дополните данный отзыв Вашими ФИО, номером договора, номером телефона, с которого поступают телефонные звонки. А также укажите, пожалуйста, имя звонившего Вам сотрудника, направив эти данные письмом на электронную почту Банка 0800300880@rsb.ua.
Также обращаем Ваше внимание, что согласно Условиям предоставления и обслуживания карт ПАО «Банк Русский Стандарт» www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya.pdf
2.8. Для початку здійснення Держателем видаткових Операцій з використанням Картки Клієнт звертається в Банк для проведення Активації отриманої Картки одним зі способів, зазначених у п. 2.9. Умов.
2.9. Активація здійснюється при зверненні Клієнта в Банк особисто (за умови пред'явлення Клієнтом документа, що засвідчує особу) або по телефону Довідково-інформаційного центру Банку (за умови правильного повідомлення Клієнтом Кодів доступу). Держатель може здійснювати видаткові операції з використанням Картки після 17:15 дня, наступного за днем Активації.
4.7. Часткове або повне погашення Заборгованості провадиться Клієнтом у порядку, викладеному нижче (якщо інший порядок сплати Клієнтом окремих плат, комісійних винагород або інших платежів не передбачений іншими положеннями Умов та/або Тарифів).
4.8. По закінченню кожного Розрахункового періоду Банк формує та направляє Клієнту Виписку, яка містить:
4.8.1. всі Операції, відображені на Рахунку протягом Розрахункового періоду;
4.8.2. баланс на початок (Вхідний баланс) і кінець Розрахункового періоду (Вихідний баланс). При цьому залишок грошових коштів на Рахунку вказується в Виписці як позитивний баланс, а сума Основного боргу і Понадлімітної заборгованості (за її наявності) — як негативний баланс (зі знаком «мінус»);
4.8.3. суму Заборгованості на кінець Розрахункового періоду;
4.8.4. суму Рекомендованого платежу і дату його оплати;
4.8.5. іншу інформацію, яку Банк вважає за необхідне довести до відома Клієнта.
Виписка може надаватися Клієнту наступними способами:
— безкоштовно, безпосередньо Клієнту, у випадку його особистого звернення до підрозділів Банку, у день звернення;
— шляхом відправлення на поштову адресу Клієнта, зазначену в Анкеті або в Заяві, листа із Випискою,
згідно встановлених умов в Тарифах;
— шляхом відправлення на електронну адресу Клієнта, зазначену в Анкеті або в Заяві, Виписки в
електронній формі, згідно встановлених умов в Тарифах.
4.14 У випадку якщо в строк, вказаний у Виписці як дата оплати Рекомендованого платежу, Клієнт не розмістив на Рахунку грошові кошти в розмірі Мінімального платежу, то відповідно до Умов така обставина розглядається як пропуск Клієнтом Мінімального платежу, при цьому:
4.14.1. різниця між розміром Мінімального платежу та сумою фактично розміщених Клієнтом на Рахунку протягом Розрахункового періоду, що є наступним за Розрахунковим періодом, за результатами якого була складена Виписка, грошових коштів визначається як неоплачена частина Мінімального платежу. Під сумою фактично розміщених Клієнтом грошових коштів маються на увазі всі суми, що надійшли на Рахунок протягом Розрахункового періоду, що є наступним за Розрахунковим періодом, за результатами якого була складена Виписка, а також залишок грошових коштів на Рахунку на початок вищевказаного Розрахункового періоду
(за наявності такого);
4.14.2. у випадку розміщення Клієнтом на Рахунку Неоплаченої частини Мінімального платежу пропущений раніше Мінімальний платіж вважається оплаченим повністю, а Клієнт вважається таким, що виконав Мінімальний платіж. У випадку наступних пропусків Клієнтом Мінімальних платежів їх відлік знову починається з першого пропуску;
4.14.3. другим/третім і т.д пропуском поспіль, вважається пропуск оплати Мінімального платежу при вже пропущених Клієнтом поспіль відповідно одного/двох і т.д. Мінімальних платежів;
4.14.4. Клієнт зобов'язаний сплатити Банку плату за пропуск Мінімального платежу згідно з Тарифами, у випадку, якщо по спливу 5 (п’яти) календарних днів з дати закінчення Розрахункового періоду, такий Мінімальний платіж не був внесений або якщо таке порушення відбулося не вперше.
Приносим свои извинения за возможные неудобства.