Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Прекрасна» робота гарячої лінії

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
kingcity 21 февраля 2020, 17:07
Отделение по адресу: Львов, ул. Валовая, 15
Виникла невелика технічна проблема — вчора проводив кілька платежів (приблизно в один і той же час) через інтернет-банкінг, сьогодні виникла необхідність роздрукувати квитанції.По всіх платежах квитанції сформувались, крім одного. Щоб розібратись з цим, звернувся на гарячу лінію.Оператор не спитала мене по якому платежу квитанція не формується, але спробувала вияснити питання у спеціалістів і після паузи відповіла мені, що це можливо проблеми з браузером і порадила мені спробувати сформувати квитанцію у мобільному додатку.Я так розумію, що той факт, що по інших платежах квитанції нормально сформувались, до уваги взятий не був. Тим не менше, я спробував поступити згідно її поради, але результату це не дало.Передзвонив на гарячу лінію ще раз, відповіла інший оператор.Описав їй проблему, її відповідь мене шокувала: «а чим гаряча лінія може Вам допомогти? » На мої слова, що може би спробувала розібратись у проблемі і знайти причину, оператор з ходу почала висувати версії на кшталт «ну може якийсь технічний збій, може якісь роботи проводяться...». Коли я став наполягати — просити, щоб вона зв`язалась з технічними спеціалістами і все-таки допомогла мені вирішити питання, вона відповіла що гаряча лінія цим не займається. Чесно кажучи, давно такого не чув. З таким самим успіхом замість оператора можна було би просто автовідповідач поставити з коротким текстом: « Доброго дня! Гаряча лінія цим не займається». Цікаво, а якщо б винила серйозніша проблема — пропали би гроші з рахунку, відбулись би якісь некоректні операції, мені теж відповіли би «а чим гаряча лінія може Вам допомогти? „
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
Forward Bank 21 февраля 2020, 17:29
Доброго дня.
Фахівець служби підтримки найближчим часом зв'яжеться з Вами для розв'язання ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.

Комментарии - 1

+
0
kingcity
kingcity
26 февраля 2020, 10:20
#
Невдовзі після написання відгуку зі мною дійсно зв`язалась працівниця банку і уточнила суть проблеми. Сьогодні зранку мені передзвонили і повідомили, що проблему усунуто - це дійсно так, я завантажив потрібну квитанцію. Вдячний за допомогу. Але залишилось запитання - невже таке дрібне питання потрібно вирішувати через сайт Мінфін ? Може краще варто звернути увагу на роботу працівників гарячої лінії ? Цікаво, оператор «Гарячалініяцимнезаймається» продовжує працювати у звичному режимі ?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться