«Прекрасна» робота гарячої лінії
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Невдовзі після написання відгуку зі мною дійсно зв`язалась працівниця банку і уточнила суть проблеми. Сьогодні зранку мені передзвонили і повідомили, що проблему усунуто - це дійсно так, я завантажив потрібну квитанцію. Вдячний за допомогу. Але залишилось запитання - невже таке дрібне питання потрібно вирішувати через сайт Мінфін ? Може краще варто звернути увагу на роботу працівників гарячої лінії ? Цікаво, оператор «Гарячалініяцимнезаймається» продовжує працювати у звичному режимі ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Фахівець служби підтримки найближчим часом зв'яжеться з Вами для розв'язання ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.