Це пародія на банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мені надійшло смс, що я винна банку кошти в сумі 251,59 грн.
За що борг..??, карткою я не користуюся мабуть 2 роки, можливо навіть більше, на рахунку, під який підвязана картка були власні кошти, коли я відкривала рахунок комісій не було, і протягом першого року не користування, комісій теж не було,
Звідкіля взявся борг? працівники ні кол центру ні відділення не можуть надати інформацію, у віддіьенні, навіть не захотіли відкрити мій рахунок, глянути за що комісія, зіслалися на відсутність паспорта, я не збиралася робити ніяких операцій, просто довідатися, чому банк нараховує без відома комісію і за що.?
Я не підключала ніяких опцій, в т.ч і смс банкінг.
Хамське відношення до клієнтів
Не рекомендую цей банк нікому!
За 23 річну практику роботи з банками з таким зіштовхнулася вперше.
Прошу зняти нарахування неправомірних комісій, а також пояснити причину їх нарахування.
Щоб з'ясувати Вашу ситуацію, нам потрібна додаткова інформація. Напишіть, будь ласка, Ваше ПІБ повністю на abutenko@forward-bank.com.
Завчасно дякуємо.