ЖАХЛИВА НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ!!! (вопрос решён 20.09.2018 г.)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Телефонували 17.09.2018 о 18:00 за київським часом. Молодий жіночий голос, розмовляла російською. Представилась співробітницею ФОРВАРД БАНКу, просила передати інформацію щодо необхідності терміново погасити заборгованість за кредитом одному з моїх колишніх знайомих, з яким вже не спілкуюсь близько 10 років (через переїзд до іншого міста). До цієї розмови вже кілька місяців йшли на мій номер (контрактний, Водафон, користуюсь незмінно з 2004-го року) СМС-повідомлення, адресовані цьому самому знайомому, із вимогою погасити заборгованість й з попередженнями про притягнення відповідальності. Я намагався пояснити, що передати інформацію згаданій особі не маю змоги, оскільки не спілкуюся з нею вже довгий чаас через зміну місця проживання. Не давши договорити, на півслова панянка просто поклала слухавку. Одразу ж мені прилетіла ще одна наступна СМС вже знайомого змісту, й вона виявилась не останньою. Поки-що не знаю, чи вони самі зрозуміють марність своїх недолугих дій, чи цей безлад триватиме й надалі… Ясно одне: персонал Банку працює вкрай погано!
Ответ банка
Гость
19 сентября 2018, 14:38
Добрий день. Напишіть, будь ласка, Ваш номер телефону. Ми з'ясуємо всі обставини та надамо зворотній зв'язок.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
Щойно написав особистим повідомленням на адресу Банка на цьому ресурсі…
Сподіваюся, таки відчепляться…
Сподіваюся, таки відчепляться…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 сентября 2018, 15:24
- #
Это у Форвард-банка такая рекламная акция.
ПРОБЛЕМУ ВИРІШЕНО!
Сподіватимемося, що цю тривалу проблему таки вирішено: одразу ж після мого коментаря зателефонували з банку, спокійно й стисло обговорили ситуацію. Співробітник пообіцяв, що надалі ні дзвінків, ні СМС не буде.
Сьогодні ще раз телефонувала співробітниця (цілком можливо, саме та, чий дзвінок мене спровокував залишити відгук), підтвердила обіцянку, що мене більше не турбуватимуть. Поживемо-побачимо.
Сподіватимемося, що цю тривалу проблему таки вирішено: одразу ж після мого коментаря зателефонували з банку, спокійно й стисло обговорили ситуацію. Співробітник пообіцяв, що надалі ні дзвінків, ні СМС не буде.
Сьогодні ще раз телефонувала співробітниця (цілком можливо, саме та, чий дзвінок мене спровокував залишити відгук), підтвердила обіцянку, що мене більше не турбуватимуть. Поживемо-побачимо.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться