Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Картка Ізіпей

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Запропунували мені отримати картку від Ізіпей. Для цього мені потрібно було звернутися у банк партнер Банк Форвард у м.Червоноград. На сайті банку вказано графік роботи Пн— Сб, 09:00–18:00. 11/08 п'ятниця перед 17-00 я з'явився у відділення. На місці нікого не було і по телефону працівниця банку сказала що таких карток не має і є інші, які тільки поступили, але треба все вияснити і мені передзвонять. Ніхто до мене не дозвонився. Потім сказали, що звонили але я не відповів. За тижень до мене знов звонив представник Ізіпей і запропунував знов з'явитися у відділення за карткою. 19/08 субота близко другою я знов прийшов у відділення.
А тепер мої враження:
1. Дуже довге оформлення заявки (тільки заявки без оформлення кінцевих документів) більше ніж пів години.
2. Після погодження моєї заявки знов довге оформлення документів. На запитання по деяких пунктах не було дано конкретної відповіді або була відповідь що це вже не робочий час (минула 16 година) і вона не має коли все поянювати або підписуйте або приходьте знов у понеділок. Це була субота, але офіційний робочий день перенесений з 25/08 і графік роботи на сайті вказаний до 18-00.
3. Після оформлення документів і отримання картки я не отримав (і не був ознайомленний) ніяких офіційних документів типу договору, УМОВ НАДАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТІЖНИХ КАРТОК ПАТ «БАНК ФОРВАРД» тощо. Отримав тільки рекламні буклети, мою заяву, паспорт споживчого кредиту (до чого він мені взагалі потрібен?).
4. Інформація стосовно поповнення, деяких банківських послуг/тарифів отримана з паперів, гарячої лінії та зі слів співробітника відділення банку суперечить одна одній.
5. Дуже не сподобалося що збирають надлишкову інформацію про родину, колег по роботі тощо.
Загальне враження жахливо, нікому не порадив би.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
5 сентября 2017, 12:51
Добрий день, sksobol.
Дякуємо за відгук. Інформація передана у відповідний відділ для перевірки та підвищення якості обслуговування. Додатково ознайомитися з Умовами надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Форвард», тарифами та іншими документами по картці «EasyPay кобренд» можна на сайті: http://www.forward-bank.com/cards/easypay/overview-copy/ Для зворотного зв’язку з Вами по результатам перевірки та надання додаткової консультації просимо на av-kudryashova@forward-bank.com повідомити Ваші ПІБ та номер телефону. Приносимо свої вибачення.

Комментарии - 3

+
0
sanch ☺
sanch ☺
21 августа 2017, 9:02
#
По 5 пункту — это банальное нарушение ЗУ «про защиту персональных данных», как со стороны банка так и с Вашей стороны.
+
0
Макакий Макакиевич
Макакий Макакиевич
21 августа 2017, 17:08
#
По 5 пункту старый принцип «прокатит не прокатит». Я всегда пишу, что безработный, доходов нет, квартиры, машины, участка, жены, детей ничего нет. Что вам мешает написать тоже самое, я не знаю. Операционисту и компьютеру все равно сколько у вас детей и участков.

Условия договора уже многие банки в распечатке не дают (условия меняются, потом будете этой распечаткой кому то что то доказывать, кому это нужно?). Закон о публичной оферте, условия читаете на сайте, если вы картой пользуетесь это автоматически означает, что с условиями вы согласны.

Я постоянно захожу на сайты банков, читаю есть ли изменения по условиям, чтобы случайно не попасть на комиссию. Михайловский любил менять условия каждую неделю…
+
0
sanch ☺
sanch ☺
21 августа 2017, 19:46
#
Банк обязан выдать экземпляр договора и нигде не говорить, что если оферта, то можно не давать. Это одно из доказательств, что банк ознакомил клиента со всеми условиями договора и собственно под чем подписался клиент.

И сколько времени давалось клиенту на ознакомление и возможность отказать от изменений к договору в Михайловском?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться