Кредитна карта

Irynakaniv Irynakaniv
15 августа 2016, 11:29
без оценки
Доброго дня, я брала у банку кредитну карту i менi нарахували 12 тис гр. я клала на карту кошти, але так нiчего и не погасылося за 3 роки а тiльки збильшилася сума до 19 тис як так может бути, звоню у вiддiлення а менi кажуть треба бiльше класты на карту але для чого присилають смс кожного мiсяця з сумою для погашення кредиту, навiщо дурити людей, я зараз залишилася без роботи и у мене 2 дитей! Я просто неможу платили по 1.900 гр в мiсяць, як припинити нарахування процентив и платили кредит без комиссий и процентив до закриття?
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
15 августа 2016, 12:43
Доброго дня, шановна Irynakaniv.
Дякуємо за звернення.
Мінімальний платіж, сума якого надходить в смс-повідомленні, направлений переважно на погашення відсотків за користування кредитними коштами та послугами Банку. Банк рекомендує оплачувати кредит сумами більшими за мінімальний платіж, тоді заборгованість буде скорочуватися і потягне за собою зменшення відсотків.
Для консультації за Вашою ситуацією, направте, будь ласка, на адресу oi-ulyanova@forward-bank.com Ваш номер договору або ПІБ і паспортні дані.

Комментарии (4)

+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
15 августа 2016, 17:41
Forward Bank
#
Шановна Irynakaniv
Данні ми отримали але їх недостатньо для ідентифікації та наданні інформації щодо клієнта Направте, будь ласка, на адресу oi-ulyanova@forward-bank.com Ваш номер договору, вказвши номер телефону та дату народження.Ще раз дякуємо Вам за звернення.
+
0
Irynakaniv
Irynakaniv
16 августа 2016, 14:46
#
Доброго дня, сьогодни хотiла внести кошти через термiнал айбокс але оплати не доступнi для банка Forward в чому может бути справа уже тиждень не мож проiзвести оплату в коломии у всiх терминалах по вашому банку?
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
17 августа 2016, 13:34
Forward Bank
#
Полезный комментарий
Доброго дня, шановна Irynakaniv.
Дякуємо Вам за звернення.
Послуга поповнення карток банку в терміналах I-Box, TYME та RegulPay надається в звичайному режимі. Для вирішення саме Вашої ситуації, будь ласка, направте на адресу oi-ulyanova@forward-bank.com додаткову інформацію щодо невдалої спроби поповнення картки, а саме:
— адресу та назву терміналу,
— дату і час спроби поповнення,
— спосіб поповнення: за номером договору чи рахунку, або картки.
За можливості, додайте, будь ласка, до листа фото екрану термінала з помилкою.
+
0
sanch ☺
sanch ☺
19 августа 2016, 10:19
琚 灏
#
Попробуйте найти юриста среди знакомых, заплатите ему за пару часов консультации. В любом случаи, он сможет прояснить Вам картину, а возможно и поможет уменьшить сумму долга. Только перед походом к нему, Вы должны знать, чего хотите, какие документы имеете на руках… — это экономит время и деньги.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться