Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Reventon
Reventon
18 марта 2015, 10:47
Валерій
Вчора робив перевід коштів з іншого банка на Forward, гроші досі в статусі «заблоковані», скільки часу ще чекати?

Також вчора відкрив карточку «банк в кармане» та закинув гроші щоб її активувати, але досі не можу нею скористатися для розрахунків в інтернеті. Коли я зможу нею повноцінно користуватися?
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
18 марта 2015, 15:39
Шановний Reventon!
Дякуємо Вам за звернення.
Регламент зарахування коштів на картку «Банк в кармане» залежить від способу поповнення картки. Так, при поповненні через cash-in-банкомат Банку або миттєвому переказі за номером картки, кошти доступні для розрахунків через кілька хвилин після здійснення операції.
Для уточнення інформації щодо переказу через Інтернет-банк, просимо доповнити відгук Вашими ПІБ та паспортними даними, датою та часом здійснення платежу, направивши ці відомості в розділі «Перепсика з банком» в особистому кабінеті Інтернет-банку або зателефонувавши до Контакт-центру: 800 300 880 (безкоштовно в межах України), 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн, – плата за з'єднання (з ПДВ, без збору в ПФ), 044 390 95 95. Skype: forward-bank

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться