×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Мирослав Костирко
- 19 февраля 2021, 14:00
- Мирослав, Львів
Маю картку Форвард Банку EasyPay. З недавнього часу почалися проблеми — оплата карткою в магазинах проходить, а через інтернет (зокрема, комунальні платежі на сайті EasyPay) — ні. 14 лютого подзвонив на гарячу лінію банку, де мене ввічливо відфутболили до EasyPay. Там оператори виявились компетентнішими і запропонували декілька способів перевірити у чому справа. Інтернет-платежі не проходили і з мобільного додатку банку, тому після чергового звернення на гарячу лінію банку зареєструвати моє звернення, яке мали розглянути спеціалісти в понеділок, 15.02. Сьогодні, 19.02, я спробував знову оплатити комунальні і — о чудо! — нічого не змінилося, картка далі оголошується заблокованою, хоча платежі в магазинах проходять. Оператор сказала, що так і має бути, бо мені ж поки що ніхто не подзвонив про вирішення моєї проблеми. Тому питання — 1) коли Форвард Банк планує прийняти на роботу компетентного спеціаліста, який зможе вирішити мою проблему?; 2) якої оцінки на цьому сайті від мене заслуговує діяльність Форвард Банку?
Ответ банка
24 февраля 2021, 11:36
Шановний Мирославе, вітаю! Нам прикро, що ви опинилися у цій ситуації. Колеги намагаються вирішити питання по Вашій заявці якомога швидше. Про результат Вас обов`язково повідомлять. Гарного дня! Наталія
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- Мирослав Костирко
- 25 февраля 2021, 13:55
- #
Вітаю, п. Наталіє! Радує, що Форвардбанк 24.02 все-таки помітив мої запитання від 19.02, але, на жаль, Ви так і не відповіли на них. Якщо рівень спеціалістів Форвардбанку не дозволяє їм вирішити мою проблему (блокування інтернет-платежів), то є просте рішення, яке фахівці Форвардбанку, сподіваюсь, можуть реалізувати — перевипустити мою картку. З нетерпінням (з 14.02) очікую на повідомлення про вирішення питання по моїй заявці. Гарного дня! Мирослав
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться