×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ситуація така: вже скоро буде рік, як я отримала карту вашого банку (easypay) для оплати комуналки без відсотків. Так, як то була брехня і відсотки є, я картою не користуюся. Через деякий час простою мені приходить смс про заборгованість.
Вияснила, що це банк підключив послугу смс інформування. Причому на балансі карти нічого не мінялося (так, як нею не користуюся) і про підключення платної послуги банк не попередив.
Тепер мене атакують погрозливими смс про борг.
Прошу розібратися в даній ситуації. Я не розумію чому за таке я маю платити. Чому мене не атакували смс, коли підключили ту послугу? Виходить, так хитро банк наживаються на клієнтах. Це шахрайство!
Будь ласка, напишіть Ваш номер телефону на abutenko@forward-bank.com.
Найближчим часом колеги зателефонують Вам для з'ясування ситуації.
Дякуємо.