×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Yeva Ivasheva
- 1 мая 2017, 19:47
- Yeva
Доброго дня! Чоловік декілька років тому брав кредит у банку Русский стандарт. Потім, через фінансову скруту, вимушений був зробити реструктуризацію бору (уже за часів Forward.) Останні 1,5 роки справно платили через касу Аваль, бо касс Forward у нашому місті немає. У вихідний — 29.04 телефонуе співробітник банку і повідомляє що останній платіж не пройшов. Чому? Як тепер сплачувати?
Ответ банка
3 мая 2017, 15:17
Доброго дня, Yeva Ivasheva. Можливо при здійснені платежу невірно було вказано реквізити. В даному випадку рекомендуємо клієнту зателефонувати до Контакт-центру Банку за телефоном: 583 (дзвінки безкоштовні, з мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ).
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 4
- +
- 0
- Yeva Ivasheva
- 3 мая 2017, 18:38
- #
У касі Аваль звірили: всі реквізить співпадають з попередніми платежами. Зателефонувати у контакт центр не має змоги у клієнта банку.
- +
- 0
- Forward Bank
- 4 мая 2017, 10:38
- #
Якщо Клієнт за кордом, звернутися в Банк він може по Skype, логін «forward-bank». Або він може направити своє запитання у розділі «Переписка з банком» Інтернет-банку. На жаль, надавати інформацію по рахунку не клієнту забороняється законодавством.
- +
- 0
- Yeva Ivasheva
- 9 мая 2017, 14:59
- #
А якщо не має у клієнта можливості по скайпу зв'язатись? У банк Аваль платіж не повернувся? Де він завис?
- +
- 0
- Forward Bank
- 10 мая 2017, 13:36
- #
Шановна Yeva Ivasheva, доброго дня. Напишіть, будь-ласка, номер договору Вашого чоловіка на av-kudryashova@forward-bank.com Ми перевіримо інформацію і зв’яжемося з ним.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться