Відношення до кліентів на самому найнижчому рівні.....................
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Добрий день! Одним словом така ситуація: в нашому місті Кобеляки Полтавської обл. існувало відділення банку Фінанси та Кредит, поки воно було я завжди вчасно виконував свої зобовязання тобто погашав заборгованність на кредитну картку! І коли залишилося до закриття оплатити 300 грн і я прийшов платити черговий платіж відділення в нашому місті було закрите, кинувся телефонувати(телефонував неодноразово, але марно) ніхто не відповів і не перезвонив! Невже це так було тяжко для банку розіслати смс або листа поштою про те що в звязку з закритям відділення банку сплачуйте на такий то рахунок,(в банку АВАЛЬ постійно приходили такі листи, то я думаю що й тут зробити таке було б невеликою проблемою.)Але від банку я не отримав жодного такого листа, а первий за все время лист я отримав від колекторської компанії! Робітники банку зателефонували мені первий раз по моему кредиту місяців через 6, після того ще 2 рази(і ще й нагрубили мені!!), а далі вже звонили колектора неодноразово!!! Заявили що я повинен віддати 800 грн!!! А якби до мене зателефонували через місяць припустім хай би там з просрочкою мені всого б вийшло хай на 100 грн більше тобто 400 заплатив би та і все! Далі останього разу зателефонували колектора сказали що якщо до двадцятого серпня я не заплатю то справу передадуть на виконання, не хотілося платити але заплатив(маю квитанцію на руках) щоб уже й забути про цей дебільний банк! Але виявилося шо це ще не все! Зателефонував до колекторів продиктував номер квитанції вона подивилася сказала що гроші на рахунку есть щоб я звонив до банку на гарячу лінію і попросив щоб закрили договір, зателефонувавши туди мені сказали шо нам нічого не надійшло і ми не можем закрити договір! Я взагалі дуже незадоволенний цим банком і халатністью робітників банку! Як бути в такій ситуації і чому банк не дає справку про закриття договору(тобто вона коштує 70 грн я не збираюся її оплачувати)?І ще якщо я маю квитанцію про оплату повного погашення боргу ШО МЕНІ ЩЕ БУДУТЬ НАРАХОВУВАТИСЯ КОШТИ?!
Написать комментарий
Комментарии - 4
- +
- 0
- VladimirGold
- 22 августа 2017, 11:45
- #
«Робітники банку зателефонували мені первий раз по моему кредиту місяців через 6, після того ще 2 рази...»
Как так получилось, что за полгода, имея на руках просроченный кредит, вы не выяснили, каким образом можно заплатить?
Как так получилось, что за полгода, имея на руках просроченный кредит, вы не выяснили, каким образом можно заплатить?
Нада так затягувати це нормально? В банку Аваль листи приходили кожного місяця!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться