обслуговування В Луцьку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
доброго дня. хоча для мене він зіпсований- після робочого дня зайшла у відділення банку«фінанси і кредит», щоб оплатити квартплату.при оплаті касир оголосила суму і додала плюс 4 грн за квитанцію.Я вже не перший місяць оплачую послуги в цьому відділенні, що знаходиться в приміщенні ТАМ-ТАМу, розмістила там депозит рік назад,.Раніше висіло оголошення, що клієнти банку не платять за квитанцію, раніше, поки було це оголошення на склі -я казала, що є клієнтом банку. Сьогодні оголошення не було, тому я спитала-чи клієнти банку користуються ще пільгою не платити за квитанцію. Касир могла нормально відповісти-так або ні. Але вона по хамськи мене спитала(дослівно)- Не треба відповідати питанням на питання, кажіть, Що ви є клієнтом банку. У мене питання до керівництва: у вас працюють касири чи вчителі, які будуть мене вчити як говорити.Якщо діє послуга -повісьте оголошення, щоб не виникало таких запитань, які обурюють ваших працівників.І мабуть при обслуговуванні у касирів не повинні виникати такі зауваження.
Написать комментарий