Комунальні платежі зараховуються за невірними реквізитами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Неодноразово сплачувала комунальні послуги через ДБ — все було нормально (проблема була лише у тому, що потрібно було йти в банк і стояти в черзі до менеджера, щоб розрукувати платіжки). А от минулого місяця не змогла оплатити Укртелеком і Київенерго, але не це головне: Оплата за опалення і постачання гарячої води не потрапила за призначенням, бо в системі ДП не змінено реквізитів отримувача, тобто платежі пішли на КП «ГІОЦ», а мали б ТОВ "Євро-реконструкція". Виявила цю невідповідність, коли прийшли нові платіжки з боргом за минулий місяць (роздруківки тоді ще в мене не було). Зважаючи на той факт, що в системі при введенні мого особового рахунку є всі суми до сплати, навіть той же борг видно, з боку банку було б правильно виправити помилку і зарахувати платежі за призначенням, т.к. моєї вини в тому немає, що банк продовжує приймати платежі, але не змінив реквізити отримувача. Звернутися в ТОВ "Євро-реконструкція" немає змоги — люди стоять днями в чергах, а я днями стою в черзі в касу ДБ, щоб отримати 100грн в день. Маю зазначити, що платежі за ЖК послуги та водоканалу пройшли вчасно, боргу немає.
Ответ банка
16 февраля 2015, 1:08
Lusiki, для урегулювання питання просимо направити Ваші контактні дані з посиланням на це повідомлення на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
Підтверджую, що комунальні платежі пішли по невірних реквізитах, але в лютому банківські реквізити були змінені і тепер вони співпадають з тими що прийшли в платіжці, але це стосується лише споживачів, яких обслуговує Київенерго. Сам сьогодні оплатив теплоенергію та гаряче водопостачання через ДП на власний страх і ризик, оскільки це єдине, що працює. Тепер буду чекати платіжки в березні щоб перевірити чи немає боргу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться