Пригоди з отриманням карти по закінченню строку дії

Orushka Orushka
24 января 2015, 11:50
без оценки
Шановний банк! прошу надати відповідь на таку ситуацію: сьогодні звернулася в відділення банку по вул.23Вересня в м.Полтава з проханням видати нову карту (ощадна в грн) у зв'язку з закінченням терміну дії карти. економіст сказала, що відтепер це платна послуга- і складає 100грн, пояснила, що це внутрішнє розпорядження банку. На мою вимогу показати те в тарифах на обслуовування це прописано- лише сказала, що це внутрішнє розпорядження і показувати його вона не має права, моєї заяви не прийняла, письмову відповідь, що не може безкоштовно видати мені карту також відмовилася надати. Це вже скотство з сторони банку навіть за це вимагати кошти. Як при такому відношення до клієнтів ви очікуєте стабілізації, якщо вас будуть обминати десятою дорогою. Прошу надати внятну відповідь про діяльність співробітників банку. До речі при складанні даного відгуку неможливо поставити галочку на пунктах " обман клиентов", «навязывание услуг», і все нижче вказане
Ответ банка
Дельта Банк
24 января 2015, 12:03
Шановна Orushka,
найімовірніше, співробітник Відділення пропонував Вам програму «Карткового страхування». Дозвольте звернути Вашу увагу, що зважаючи на погіршення політичної та економічної ситуації в країні, ми настійно
рекомендуємо нашим Клієнтам при оформленні карт страхувати і фінансові ризики.

Комментарии (5)

+
0
mazaj
mazaj
24 января 2015, 11:56
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Это они таким образом впихивают страховки. Только вслух об этом не говорят
+
+1
Syrob
Syrob
24 января 2015, 12:10
#
Смело пишите заявление в прокуратуру. Это конкретное вымогательство
+
0
Samuray
Samuray
24 января 2015, 12:15
#
Нужно галочками отмечать в правой колонке. В левой колонке пункты — это для похвалы.
+
+1
72239940
72239940
24 января 2015, 13:46
Геннадий, Киев
#
У меня такая же история, непробиваемые.Термин«рекомендуем»не означает обязательно.
+
0
Николай Косаренко
Николай Косаренко
25 января 2015, 9:19
дніпропетровськ
#
У меня такая же история! В прошлом году закончился срок действия двух пластиковых карт по моим вкладам в долларах и евро. При попытке получить новые карты, сотрудники отделения банка предложили мне в комплекте ещё и страховку за 100 гривен. Без страховки новые карты не оформили сославшись на то, что у них в отделении есть только такие комплекты. По горячей линии банка я получил ответ, что пластиковые карточки для клиентов банка перевыпускаются бесплатно и советуют обратиться обратно в отделение Банка. А там, советуют опять обратиться на «горячую линию».Круг, что называется, замкнулся.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться